Permalänk
Medlem

Asus Xonar DX ljudkort

Inga konstigheter, ett Xonar DX som har blivit liggande efter uppgradering till STX.

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=294631

Ny verkar den gå loss på runt 600, jag kör bud från 200:- exkl frakt på denna.
Kvitto finnes ej.

Läs hela annonsen här

Permalänk

150 kr + frakt bjuder jag, du har inget kvitto, ingen bild och ingen säljhistorik.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk
Medlem
Skrivet av utsatt_unge496:

150 kr + frakt bjuder jag, du har inget kvitto, ingen bild och ingen säljhistorik.

Det är noterat, och bara för att du bad så snällt har jag knäppt ett par bilder som av oklar anledning flippades upp-och-ned. Du får vrida på skärmen, alternativt huvudet.

Jag har krängt en rad prylar här på marknaden, och varit reggad sen -04 med iallafall intermittent aktivitet.

Permalänk
Skrivet av Broder Truck:

Det är noterat, och bara för att du bad så snällt har jag knäppt ett par bilder som av oklar anledning flippades upp-och-ned. Du får vrida på skärmen, alternativt huvudet.

Jag har krängt en rad prylar här på marknaden, och varit reggad sen -04 med iallafall intermittent aktivitet.

Kunde bara se 3 annonser på din profil och alla var från idag, har du lite referenser som kan intyga att du är legit så kan jag gå upp till 200 kr.

Visa signatur

AMD Ryzen 5 3600 | Sapphire R9 280

Permalänk
Medlem

@utsatt_unge496:
Nja, jag har själv blivit ofrivilligt uthängd som referens av en frekvent säljare här i marknaden, och jag blev nedspammad av folk som undrade om hen var legit.

Det känns lite risigt. Men jag köpte ett grafikkort av Cassan0va här i veckan, det flöt på bra.
Jag köpte en SSD av Phille11552.
Jag sålde en MGS5-kod till kitanii.

Där har du en liten lista över de senaste två-tre veckornas aktivitet, jag skall tänka på att inte ta bort annonserna i framtiden utan bara deaktivera dem, så att det syns att jag härjar runt på marknaden här.

Permalänk
Medlem

Kör 250+ frakt

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem
Skrivet av utsatt_unge496:

Kunde bara se 3 annonser på din profil och alla var från idag, har du lite referenser som kan intyga att du är legit så kan jag gå upp till 200 kr.

Skrivet av HallonsyltarN:

Kör 250+ frakt

Det är noterat, och du leder. Jag jobbar i Linköping så vi kan ses och göra affär om du vill, dock är jag bortrest nästa vecka (åker på lördag) och kommer inte åter förrän helgen därpå. Jag kan såklart skicka den för 60 spänn imorgon också, om det är trängande behov att få den i början av nästa vecka och ingen annan bjuder över tills dess

Permalänk
Medlem

@Broder Truck: Jag är på universitet hela dagarna så kan bli tight för mig att mötas "jobbtid" så att säga. Om du har vägarna förbi universitetet funkar det utmärkt, annars så betalar jag frakten

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Medlem
Skrivet av HallonsyltarN:

@Broder Truck: Jag är på universitet hela dagarna så kan bli tight för mig att mötas "jobbtid" så att säga. Om du har vägarna förbi universitetet funkar det utmärkt, annars så betalar jag frakten

Ah, glömde nämna att ett par nätter i veckan stannar jag över i Linköping då det blir lite drygt att pendla 2.5 timme var dag, så det går att fixa. Annars kan jag lägga det på lådan imorgon!

Permalänk
Medlem

Såld till HallonsyltarN för 250+frakt.

Permalänk
Medlem

Får tacka Broder Truck för smidig affär. Stort cred för utmärkt förpackning! Rekommenderas!

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |