Söker Klan/Lag/gäng eller vad man nu vill kalla det!

Permalänk

Söker Klan/Lag/gäng eller vad man nu vill kalla det!

Som rubriken lyder.
Söker en befintlig klan eller ett gäng sköna grabbar för matchmaking/faceit tillsammans. Bli bättre, utvecklas, träna tillsammans och bygga en bra grupp som sedan utvecklats så pass bra så turneringar och lan är aktuella.

Jag är 24 år, har jobb, sambo och barn. Dock lirar sambon själv, så får lira relativt mycket
Söker inte Er som tänker " jag ska satsa på ESL tills nästa år" njaa.. har inga tankar att sitta 8-10timmar/dag sorry boys
Anledningen att jag söker folk i min nuvarande rank är för jag har provat på ~300h med random matchmaking, och provat dryga 100h med vänner. Och har märkt skillnaden i inlärningskurvan! Utöver matchmaking med vänner så tränar man smokes, taktiker och liknande tillsammans.

Så för er som tänker " Leta inte klan förens du är Global " kolla bort! tvivlar på att majoriteten av spelarna som lyckats solo-köade matchmaking upp till nivån dom ligger på idag.

Min nuvarande rank är LE. ~400h spelat TOTALT ( inte lirat Cs innan Global Offensive )
24år som sagt
Siktar på ett par timmar per dag, eller fler timmar under bestämda dagar

Hursom, ska inte bli mer långdragen, hoppas på svar och hitta några sköningar eller en befintlig klan som är i behov av fler!

Pm:a mig här, så tar vi det därifrån