Noppoo Choc Mini 2M röda eller bruna

Permalänk
Medlem

Noppoo Choc Mini 2M röda eller bruna

<1 månad gammalt: max 700 kr
<3 månader gammalt: max 600 kr
<6 månader gammalt: max 500 kr
>6 månader gammalt: max 400 kr

Jag betalar för frakten till mig. Nås bäst på 070 775 65 82. Är tangentbordet nyare än tre månader vill jag se kvitto/orderbekräftelse på det eftersom det är närmast omöjligt att se på bild hur använt ett bra tangentbord är. Kan inte ålder styrkas betalar jag inte maxpris.

Jag har själv ett cirka två år gammalt (men använt max ett års tid) Choc Mini av första utgåvan med bruna switchar om ett byte vore intressant.

Med vänliga hälsningar,
/Magnus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Sött litet(:

Permalänk
Medlem

@Pmanxcca: Visst är det! Har själv första utgåvan som inte har trådlöst och medan det tog länge för mig att vänja mig vid något närmre sittande knappar än normalt så är det ett extremt snabbt och smidigt tangentbord.

Grammatikfel
Permalänk

Länge velat ha ett sånt själv, finns dem med svensk layout eller går det att ändra?

Permalänk
Medlem

@ninjamopeden: Jag tror inte de finns in annat än engelsk layout alltså, och de är väldigt svåra att få tag på överhuvudtaget. I Windows, efter du ställt in så att du har fler än bara en layout (vilket är busenkelt) ger Windowsknappen + mellanslag en liten ruta där du varje gång du trycker ner spacebar byter mellan de layouter du valt. Jag hoppar själv mellan engelsk och svensk layout säkert 10-20 gånger i timmen, mest för att mitt tangentbord som har en speciallayout för att spara plats och knappar inte låter mig komma åt knappen för att få ett ' om jag kör svensk layout i Windows, och det går inte att skriva på engelska utan ' eftersom jag inte kan skriva "what's, that's, we're" och så vidare.

Det som händer när ditt fysiska tangentbord är i engelsk layout är att när du kör svensk layout på mjukvarusidan så, medan de är på samma ställe som på ett svenskt tangentbord, måste du trycka ner till exempel knappen med ikonen för [ och { för att få fram ett "å" och så vidare. Och tvärtom så måste du trycka ner andra knappar för att få fram just [ och {. Om du redan kan skriva utan att titta ner på tangentbordet så går detta oftast jättebra.