Star Wars: Battlefront-beta slår rekord

Permalänk
Medlem
Skrivet av xarl:

noo jag vill inte att det ska gå bra för spelet, alla vill egentligen ha mer avancerade och djupa spel, det är dom som håller i längden...

Alla? Det är därför Call of Duty brukar toppa försäljningslistorna varje höst?

Skrivet av Yomster:

Intressant att du tycker det!
Jag själv var väldigt glad att man slapp server browsern från BF.

Smidigt om man bara vill hoppa in i en snabb runda utan browser. Men jag gillar att kunna hitta någon fin server med just de inställningar jag gillar kör mycket custom på BF4. Allt sånt lär ju vara borta i Battlefront.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

Smidigt om man bara vill hoppa in i en snabb runda utan browser. Men jag gillar att kunna hitta någon fin server med just de inställningar jag gillar kör mycket custom på BF4. Allt sånt lär ju vara borta i Battlefront.

Jag tror det är just såna inställningar dom vill förhindra.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Testade själv betan och jag blev oerhört uttråkad efter ca en timme. Visst, grafiken var fin och Star Wars-känslan fanns där, men absolut inget djup och en story värd pappersservetten den var skriven på under toapausen. Vad är det som lockar folk till sådana här spel egentligen? Springa från A till B, dö, springa från A till B, dö, repeat ad infinitum ad nauseum. Bara ett evigt deathmatch-springande utan story, djup eller någon som helst anledning som griper tag i en. Och helst på pyttesmå banor också med artificiella begränsningar (You are leaving the mission area, Game over in 10...9...8). Är det för att ungarna är så orkeslösa med att sätta sig in i en djup och gripande story? Eller är de bara ute efter en massa creds över max kills, eller levla upp för att få någon fjantig kniv? (CS:Go). Ser verkligen inte poängen och även om jag är en gammal Quake-räv som har nött UT och även TF2 så har jag tröttnat för länge sedan på enformigt spring fram och tillbaka med det enda målet att ta över Bas A, döda X "terrorister" eller hämta en sak där och lämna här. Osv osv...

Nej, jag vill ha en bra story, och kan man spela den i coop så får de alla pengar de kräver av mig. Annars så står jag över tills någon vågar skapa en värld som drar in mig, håller fast mig och ger mig en anledning till att lägga tiden för att sätta mig in i spelet och dess (förhoppningsvis) välskrivna berättelse. Även spel som BF: Hardline och CoD kan dra in mig, även om storyn är så där så finns det iaf en story som driver mig framåt och låter mig uppleva nya miljöer där det faktiskt finns en poäng i att jag är delaktig i.

[/grinig gubbgamer]

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1up:

Någon som testat som tycker det är värt 1000 spänn? Om det är som bf-serien är det inte värt det imo.

Vet inte vart du hittade det för 1000 kr, inte ens origin tar så mycket...

Permalänk
Medlem
Skrivet av oolllee:

Vet inte vart du hittade det för 1000 kr, inte ens origin tar så mycket...

Han menar nog "Ultimate edition" där alla DLC's ingår, det går på 1200:- på Origin.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Jag ville ha en ordentlig minimap i spelet. Den lilla CS liknande minimap funkar bra på små banor men inte på stora slagfält. Där vill jag kunna ha en mer övergripande vy på slagfältet för att kunna göra strategiska beslut.
Att power ups slumpas vid upplockning suger hårt! Rätt som det är får man en sköld eller en mina just när man behöver en raket. Väldigt trist. Minor är bra när man försvarar en uplink. Men man hade ju fan dom aldrig när dom behövdes!
Fordorsystemet är ok, man vet vad man får.

Permalänk
Medlem

Testade betan på PS4. Imponerande med 60 bilder per sekund för att vara konsol och snygga texturer, men tycker spelkänslan (när man avfyrar vapnen och träffar och så) kändes rätt platt på något vis. Men vi får se hur det utvecklas.

Känner att det vore roligt om ryktet om att Destiny kommer för PC stämmer. Där är riktigt bra PvP (som tweak:as kontinuerligt) vill jag påstå. Roliga spellägen och Bungie kan designa multiplayer-banor minsann!

Visa signatur

• Fractal Design North | ASUS ROG Strix B650E-F | Ryzen 7 7800X3D | Radeon RX 7900 GRE | 64 GB RAM | Windows 11
• Mac mini | M4 Pro | 48 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia
• MacBook Pro 14" | M2 Max | 96 GB RAM | 1 TB | macOS 15 Sequoia

Permalänk

Givet köp. Visst är det arkadigt men det är också kul och med riktigt bra Star Wars känsla. Jag kommer troligen att förhandsboka Ultimate Edition. Blir kanske det enda spelet jag köper fram till nyår om man bortser från Steam-reorna.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem

Det är populärt enbart för att det är Star Wars, spelet i sig var väldigt.....meh.

Visa signatur

E-penis:
i9 9900k @ 5hz | Aorus Master Z390 | 2x16GB Corsair 3200 LPX | ASUS ROG STRIX GeForce RTX 3080 10GB | Phateks Evolv X | EVGA SuperNOVA G2 750W | Corsair H115i PRO | 6TB HDD | Asus MG279Q 27" | Asus Claymore Core | Logitech G403/G35 | Windows 10 Pro x64

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

..och jag kallar det Starwars Battlefront.

Och jag kallar det Star Wars: EA DLC Edition.

Visa signatur

Intel i5 12600K | Asus TUF Gaming Z690-Plus D4 | Asus Geforce RTX 3060 Ti | 32 GB DDR4 | Fractal Design North | Corsair iCue Link H100i | Cooler Master V750 Gold i Multi

Permalänk
Medlem

Intressant att vissa dömer ut spelet som tråkigt baserat på en beta med en bana per spelsät, och bara två spelsätt aktiverade Skulle man bara köra två banor i CoD skulle det nog också bli rätt trist efter en halvtimme...

Tyckte det var riktigt skoj ja. Sen kommer det aldrig vara värt 1200 kr hur bra det än är dock. Jävla DLC-taktik.

Visa signatur

O11D Evo | Aorus Z790 Elite AX | 13600K | Kingston 5200 CL40 32GB DDR5 | Galahad 360 | 7900 XTX Nitro+ | Kingston Fury Renegade 1TB & 2TB NVMe | 2 x 860 EVO 1TB @ RAID0 | Ironwolf 8TB | Asus PB278QR & VG27WQ1B

HP Microserver Gen8 1610 | Samsung 840 120GB | 2x WD RED 1TB RAID 1 | 1x WD RED 2TB | 1x WD Green 1TB

Permalänk
Medlem

Jag förväntade mig BF4 med Star Wars skins och blev sjukt besviken. Omvärderade och valde att spela det som Star Wars och inte BF och helt plötsligt var det riktigt riktigt kul

Visa signatur

|Asrock X370 Pro Gaming| Ryzen 3800XT| 32GB Geil Super Luce 3400mhz ddr4| Hellhound 7900XT | Samsung 950 Pro 512gb & Seagate 600 480gb| Crosair RM1000| Deepcool Dukase| Siberia 840| Zowie EC1-A| Corsair RGB MX Blue| Samsung Odyssey G8 |

Permalänk
Medlem

Hade ju varit trevligt med en lite mer fullfjädrad recension från er som har testat det än att klaga på om det var likt BF eller "ja det var bra - nej det sög" ;D

Permalänk
Medlem

Mest bara gnäll om den här betan vilket jag tycker är synd. Antingen var det för likt Battlefield eller så var det för olikt Battlefield.

Grafik, ljud och spelkänsla tycker jag verkligen de lyckats med. Känns verkligen som Star Wars. Bra att suppression är borta, synd att spawnprotection finns när folk spawnar på partner. Bra balanserat i walker assault om folk bara fattar vad de ska göra. Jag hade inte funderat på att köpa det innan men nu blir det ett köp. Ingen jävla preorder dock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Albinfiskare:

Men den kommer väl rymdstrider? eller? Tyckte det fanns ett sånt gamemode i betan (som var låst)

Det finns ett flygmode där alla flyger rymdskepp men det är inte i rymden. Hoppas dock på åtminstone en DLC med spacecombat. Jag menar, om Old Republic kan fixa en spacecombat expansion(även om kvalitén kan diskuteras) så borde väl DICE/EA kunna göra det här också. Men som det är med EA så kan man inte räkna med mycket. :/

Skrivet av Lagerlöf:

Tycker spelet var sjukt coolt, snygga miljöer och riktigt bra ljud (thermal imploder någon?!).

Yes! Thermal Imploder fick jag gåshud av

Skrivet av mrpijey:

Testade själv betan och jag blev oerhört uttråkad efter ca en timme. Visst, grafiken var fin och Star Wars-känslan fanns där, men absolut inget djup och en story värd pappersservetten den var skriven på under toapausen. Vad är det som lockar folk till sådana här spel egentligen? Springa från A till B, dö, springa från A till B, dö, repeat ad infinitum ad nauseum. Bara ett evigt deathmatch-springande utan story, djup eller någon som helst anledning som griper tag i en. Och helst på pyttesmå banor också med artificiella begränsningar (You are leaving the mission area, Game over in 10...9...8). Är det för att ungarna är så orkeslösa med att sätta sig in i en djup och gripande story? Eller är de bara ute efter en massa creds över max kills, eller levla upp för att få någon fjantig kniv? (CS:Go). Ser verkligen inte poängen och även om jag är en gammal Quake-räv som har nött UT och även TF2 så har jag tröttnat för länge sedan på enformigt spring fram och tillbaka med det enda målet att ta över Bas A, döda X "terrorister" eller hämta en sak där och lämna här. Osv osv...

Nej, jag vill ha en bra story, och kan man spela den i coop så får de alla pengar de kräver av mig. Annars så står jag över tills någon vågar skapa en värld som drar in mig, håller fast mig och ger mig en anledning till att lägga tiden för att sätta mig in i spelet och dess (förhoppningsvis) välskrivna berättelse. Även spel som BF: Hardline och CoD kan dra in mig, även om storyn är så där så finns det iaf en story som driver mig framåt och låter mig uppleva nya miljöer där det faktiskt finns en poäng i att jag är delaktig i.

[/grinig gubbgamer]

Håller med dig om att en djup story är gött men det här är ju främst ett multiplayerspel. Verkar som att antingen eller gäller just nu på den fronten.

Exempelvis:
CoD = "djupare" story men förenklad multiplayer
BF4 = kass story men maffigt multiplayerläge

Aningen hårddraget men bara för att illustrera.

Permalänk
Medlem

Får se vilka banor och grejor som finns när spelet har släppts. Men om jag ska jämföra betan med första Battlefront på Xbox så är det gamla mycket roligare. Kommer t.ex. CIS finnas? Banorna var mycket vackrare i det gamla.

Gillar inte alls att båda sidor verkar ha exakt samma vapen och utrustning, så var det inte i det gamla.

Edit: Rösterna var också bättre i det gamla. I det nya låter det som att karaktärerna inte har någon dräkt på sig, tyckte också att min Stormtrooper lät som en kvinna?! Dafuq, breaks my immersion.

Visa signatur

Arch Linux - i5 12500@4.75GHz - Asrock B760M PG Riptide - 32GB DDR5 6000MHz - RTX 2070 Super - 1TB SN770 - 1TB SN550 - U32PWQU 4K
Dell Latitude 7400 2 in 1 - Arch Linux - i5 8265u

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag förväntade mig BF4 med Star Wars skins och blev sjukt besviken. Omvärderade och valde att spela det som Star Wars och inte BF och helt plötsligt var det riktigt riktigt kul

Där faller många! Många ser att det är DICE och börjar direkt jämföra med Battlefield, vilket är tråkigt då Battlefront är en egen spelserie på en helt annan nivå. Nu råkar det bara vara DICE som har tagit på sig uppdraget att nystarta serien. Gött att du gillade det iallafall!

Skrivet av Fire_Ice:

Får se vilka banor och grejor som finns när spelet har släppts. Men om jag ska jämföra betan med första Battlefront på Xbox så är det gamla mycket roligare. Kommer t.ex. CIS finnas? Banorna var mycket vackrare i det gamla.

Gillar inte alls att båda sidor verkar ha exakt samma vapen och utrustning, så var det inte i det gamla.

CIS kommer inte att finnas då detta är ett Star Wars från de ursprungliga filmerna. Jag är ett start fan av klonkriget, men för andans skull är jag glad att de valde att gå med Imperiets jakt på Rebellerna. Jag blir dock inte förvånad om en framtida uppföljare utspelar sig under klonkriget och kanske lite innan där man får spela som klonsoldater/naboosoldater mot CIS.

Och sen måste jag hålla med om att iallafall Hoth var mycket roligare i de gamla spelen. Dock tror jag att detta blir riktigt gött i slutänden.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yomster:

Intressant att du tycker det!
Jag själv var väldigt glad att man slapp server browsern från BF.

Fördel med systemet är att du kommer snabbt in i spelet, men jag förlorar att jag vill välja själv, hyr man servers som klan tex hur löser man sånt , man lirar på sin egen i första hand, sen spela med vänner/klanspel även detta blir svårt..

Visa signatur

WIN 11| Ryzen 7 5900X | Alphacool Eisbaer Aurora 420mm | Asus Rog Strix B550-F | Corsair Vengeance 32GB 3600RAM | XFX RX6950XT | Phanteks Enthoo Pro | EVGA Supernova G5 850W | Thrustmaster T500RS
OPENSUSE LINUX | Ryzen 5800X | Corsair Hydro H100x | ASUS PRIME X370-PRO | Corsair Vengeance 32GB 3200RAM | Vega 64 Vattenkylt | Corsair Obsidian 750D

Permalänk
Medlem
Skrivet av DanneCool:

Förklara för mig, på vilket sätt är spelet så likt Battlefield 4 som du nu vill påstå att det är? Jag vet nämligen att många håller med mig när jag säger att en nackdel med spelet är att det är för olikt just Battlefield.

Om du har spelat mycket battlefield genom åren, och senast spelat hardline/bf4 så får du exakt samma känsla när du spelar battlefront, dvs hur du rör dig i spelet, hur du spelar spelet med mus/tangentbord enda som är skillnaden är texturer typ å hur vapernas perk är

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddanx:

Fördelen är ju att de kan adressera lite av den kritiken, då det fortfarande är en beta. Så man kan väl hoppas att de finputsar lite.

Vissa saker som tex server browser är något som vissa vill ha, men samtidigt är den en fördel ibland att helt slippa det. Så man kanske kan göra det valbart?

@Homer_S1 har också en poäng. Gratis, en sak som gärna lockar till många spelare.
Sen är som sagt frågan om de tar emot kritiken och förbättrar betan, eller bara säger... "det blev ju bra" och förlitar sig blint på att dessa 9 miljoner beta testare som spelade lite, kommer alla köpa det.

Samtidigt släpps ju spelet om knappt en månad så jag undrar hur mycket de hinner ändra? Det där med beta är lite farligt för dels representerar det inte hela produkten men samtidigt är det en god indikation på känslan/grafik/ljud osv.

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 5090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM1000x | Antec Flux Pro | MSI 321URX QD-OLED | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagerlöf:

Tycker spelet var sjukt coolt, snygga miljöer och riktigt bra ljud (thermal imploder någon?!).

Kommer nog bli ett köp för lite casual lir med polarna. Tycker det är helt förståeligt att det blir enklare spel när det är så bred publik. Men det var många balansändringar för att det ska funka, det var också ganska hopplösa kontroller till att flyga. Kändes.. skumt på något sätt. Helis och jets i BF4 är riktigt kul så synd att de inte tog med lite känsla därifrån.

Ljudet i spelet var gudomligt. Ljudeffekterna var riktigt finslipade och trogna till Star Wars. Det är nästan så att jag spelar spelet bara för ljudets skull!

Visa signatur

Chassi: En stor bakpotatis
CPU: En körsbärstomat (OC 4.5 tomater) som kyls av ketchup
Modertkort: En extra-allt pizza
Nätagg: En modulär kålrot
Grafikkort: En fet biff (standardklock 987mHeinz)

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Om du har spelat mycket battlefield genom åren, och senast spelat hardline/bf4 så får du exakt samma känsla när du spelar battlefront, dvs hur du rör dig i spelet, hur du spelar spelet med mus/tangentbord enda som är skillnaden är texturer typ å hur vapernas perk är

Skickades från m.sweclockers.com

Menar du att rörelseanimationerna ser likadana ut eller att man borde röra sig på något annat sätt? I så fall hur då?

Permalänk
Medlem
Skrivet av kevve1:

..och jag kallar det Starwars Battlefront.

jag skulle inte kalla detta spel battlefront utan space battles och galactic conquest.

blir ett nej för mig, hört mycket tjafs om styrningen på fighters och etc.

Permalänk
Hedersmedlem

Det finns väl något för en Singleplay-fantast också?

Permalänk
Inaktiv

Nu efteråt känns det trist att jag inte tog mig tid för att testa detta. Är inget större Star Wars fan men detta är ändå en av de mest intressanta Star Wars-titlarna på senare år och med Dice involverad så borde jag vara lite mer intresserad.

Förhoppningsvis bjuder EA på speltid framöver likt de gjort med andra titlar i Origin. Har lite för fullt upp med andra spel närmaste tiden för att köpa vid lanseringen ändå.

Permalänk
Skrivet av Helllodar:

Enligt många så är det en "reskin" från BF4 bara, jag håller inte med.

Visst, den lånar en del från BF4 som poängsystemet och dens UI, men kollar man på gameplay så är det inte likt alls.

Battlefront är nyskrivet från grunden det är inte överhuvud taget en reskin på BF4. Rent bullshit från de som säger detta. Detta kommer från DiCEs lead designer på battlefront.

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk

Jag blev positivt överaskad av Battlefront. Ja det är arkadigt och saknar större strategiskt djup. Men det är väldigt kul och är sjukt bra optimerat och grafiken o ljudet (i ett fett sourroundsystem) är helt magiska!

Det är bättre optimerat än BF4 dessutom, kunde köra ultra settings på htpcn med core2quad + 680 top + 8gb ram med 60fps utom i de mest krävande situationerna! Och MY GOD va vackert spelet är på en panasonic GT30 50" plasma!!!

Ibland blir det episka strider när man ruschar över slätten med en nästan död ATAT för att stoppa rebellskummets uplink stationer och det ser riktigt mörkt ut för gruppen och fiendena svärmar och spawnar runt omkring om man tror att ens sista chans att vinna är borta.. då kommer en AT-ST och rensar rent och man kan ta uplinken och vinner matchen med 2% hälsa kvar på AT-ATn!!

Visa signatur

Kaffe Sjön: 9700K @ 5.1GHz | H150i Pro RGB 360 | Aorus Gaming 7 | Vengeance RGB Pro 32GB | XFX Merc 319 6960 XT | Xiaomi 3440x1400 | Samsung 4k VA | HX850i | K95 Platinum RGB | H500P "HAF II" | Oculus Quest 2 | S22 Ultra | Galaxy Watch 5
HAF: 2700K @ 5.1Ghz | Noctua NH-D14 | EVGA 1080 Superclocked | Asus Maximus IV Extreme Z | Dell 27" Ultrasharp | HX850i | Vengeance 32GB | Samsung EVO 850 256GB 3x | HAF 932 "Pitch black" | (+ 8st Amiga, A500 till 4000T Cyberstorm PPC)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mocka:

Samtidigt släpps ju spelet om knappt en månad så jag undrar hur mycket de hinner ändra? Det där med beta är lite farligt för dels representerar det inte hela produkten men samtidigt är det en god indikation på känslan/grafik/ljud osv.

Finputsningar hinner man fixa. Buggar också.

Sen naturligtvis kan man inte ändra spelkonceptet, eller grafikmotorn tex. Men visst, du har en poäng också, då man gärna inte vill röra om för mycket sista perioden, då det kan skapa buggar som man inte hinner rätta till.

Dock brukar alla sådana här spel få en initial patch strax efter släpp, så man kan tweka en del, och testa det intern, sen släppa detta i den patchen och kanske få en månads arbete till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av -=Sh/\rK=-:

Battlefront är nyskrivet från grunden det är inte överhuvud taget en reskin på BF4. Rent bullshit från de som säger detta. Detta kommer från DiCEs lead designer på battlefront.

för utom ren fakta som du verkar ha av LD, så håller jag med, inte alls samma spel-motor, grafikmotorn lär ju vara Frostbite? but thats all.

Visa signatur

|Workstation: AMD Ryzen 9 7900X 4.7GHz | ASRock X670E | AMD Radeon 7900 XT | 32GB DDR5 | NVMe 2.0TB | HDD 4.0TB |
|Fedora Srv VM Host: AMD Threadripper 2920x | ASUS PRIME X399-A | 24GB DDR4 | 10TB Storage |
|HTPC: AMD Ryzen 3 2200G 3.7 GHz | Gigabyte B450M DS3H | Radeon Vega 8 | 8GB RAM | SSD 120GB | *Test rig för div Linux distar, drivers m.m.

Permalänk
Medlem

Spelet var riktigt roligt men tredje person gör så att jag inte köper det! Vill inte förlora K/D för att alla andra använder Tredje person och jag Första Person! Annars ett riktigt roligt spel! xD

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p