i7 2600k. 16gb corsair minne, mb

Permalänk
Medlem

i7 2600k. 16gb corsair minne, mb

Hej,

Nytt ska in och gammalt ska ut.

Intel® Core? i7-2600K Processor: Aldrig klockat och använts med ett H80 i bra temperaturer. (Kvitto finns. komplett.se) Originallåda samt oanvänd stockkylare finns.
MSI Z77A-GD65 Moderkort - Socket LGA1155: Köpte kortet begagnat, vid leverans så såg jag att CPU socket pinnar var böjda. Böjde tillbaka och datorn startar utan problem. Dock är det så att om datorn stått kall/ostartad under en längre tid ger MB ifrån sig en felkod för minnesfel. Plockar man ut minnen och sätter tillbaka dom så startar den igen. (säljs därav som deffekt.) låda finns
Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 16GB CL9 (4x4gb): 1 minne är utbytt av komplett.se då den felade. Nu har 2 till gett sig. Garanti finns kvar till 2021 (120 månader från 2011, kvitto finns - komplett.se) 2 av 4 funkar as we speak.

CPU: 1000kr / Bud
MB: Bud
Minnen: Bud

Priset är exklusive frakt, snabba affärer prioriteras.
Betalning sker via Swish, att hämta på plats går också bra.
Tar mig rätten att sälja till vem jag vill.

Kvitton finns i elektronisk form.
Bilder kan tas om så önskas.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 1000 för hela paketet. Bor i Göteborg men är i Uddevalla titt som tätt, så det borde gå att lösa att jag hämtar på plats.

Permalänk

PM

Visa signatur

FRACTAL R6 | AMD 5600X | G.SKILL 32GB 3200C14 | EVGA RTX 2080 XC ULTRA

Permalänk
Medlem

Kan väl lägga bud på 1100:- för processorn, exkl frakt. Moderkortet är inte så värst mycket av intresse.

Visa signatur

Star Citizen ❤

Permalänk
Medlem

@Trained: 500 kr + frakt för 4x4 GB DDR3.

/Erik

Permalänk
Medlem
Skrivet av l_aurell:

Jag bjuder 1000 för hela paketet. Bor i Göteborg men är i Uddevalla titt som tätt, så det borde gå att lösa att jag hämtar på plats.

Redan fått bud på processorn 1000kr och hämtas upp i Göteborg. Men tack för visat intresse.

Skrivet av gamingcrewx:

Svarat

Skrivet av Tomika:

Kan väl lägga bud på 1100:- för processorn, exkl frakt. Moderkortet är inte så värst mycket av intresse.

Noterat

Skrivet av Erik:

@Trained: 500 kr + frakt för 4x4 GB DDR3.

/Erik

Noterat

Permalänk
Medlem

Hade jag varit du så hade jag reklamerat minnena till Corsair direkt, du får fyra nya minnen (man måste skicka in parvis om de är köpta parvis) som du sen kan sälja som nya istället. Man måste ha orginalkvitto samt vara den person som står på kvittot för att kunna reklamera minnena hos Corsair.

Visa signatur

Intel i7 6700K @ 4,4 Ghz | MSI Z170 KRAIT GAMING 3X | be quiet! Dark Rock 4 | 16 GB Kingston HyperX Fury 2133 Mhz | Asus RTX 3060 OC | PNY XLR8 CS3030 500 GB | Samsung 860 QVO 1 TB

Permalänk
Medlem

200kr för moderkortet, kan hämta och betala på plats med swish.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Corsair Carbid Spec-Alpha|Arctic Liquid Freezer II 240|i9 10900K@5ghz|Gigabyte Z590 UD AC|EVGA GQ 750W|Gigabyte 3070 Vision OC @2100mhz|ADATA 32GB 3200mhz CL14 (4x8GB) |512GB + 1TB NVSE SSD, 2TB HDD, 2x2TB raid0|

Permalänk
Medlem

1200kr för cpu exkl frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av PointMan:

Hade jag varit du så hade jag reklamerat minnena till Corsair direkt, du får fyra nya minnen (man måste skicka in parvis om de är köpta parvis) som du sen kan sälja som nya istället. Man måste ha orginalkvitto samt vara den person som står på kvittot för att kunna reklamera minnena hos Corsair.

Låter som en idé men inger jag kan lägga ner tid på

Skrivet av Zedarion:

200kr för moderkortet, kan hämta och betala på plats med swish.

Skickades från m.sweclockers.com

Noterat

Skrivet av Painlezz:

1200kr för cpu exkl frakt

En affär skall ske på CPU imorgon, om han mot all förmodan backar ur så låter jag er som budat på CPU veta.

Permalänk
Medlem

CPU är nu såld, @weep här på sweclockers köpte den.

Skrivet av Erik:

@Trained: 500 kr + frakt för 4x4 GB DDR3.

/Erik

Done deal, pma mig.

Skrivet av Zedarion:

200kr för moderkortet, kan hämta och betala på plats med swish.

Skickades från m.sweclockers.com

Fått bud på moderkortet 400:- exkl. frakt via PM, men det är fraktsätt.
Slänger du in någon slant till så har du förtur för du hämtar på plats. Behöver rimligtvis inte vara över 400 men något i närheten, kanske 300-350?

Permalänk

såg att det var problem med moderkortet tar tillbaka mitt bud. mvh

Visa signatur

Gammal Värsting/ Core 2 Duo E6850 @3.6ghz / EVGA 680i Sli / Corsair Dominator 1066 4gb/ Gainward 8800 Ultra

Permalänk
Medlem
Skrivet av seadxre3rg:

såg att det var problem med moderkortet tar tillbaka mitt bud. mvh

Noterat, ingen fara.