Permalänk
Medlem

uv upgrade ☺

Bestämde mej för en ny look på min spel maskin.
Lite hårdvaru spec
Phantek enthoo pro chassi
Msi z87 s02
4790k OC 4.8ghz
H100i cpu kylare
2st 980ti med kraken g10 tillsammans med 2st zalman lq315
16gb radeon 2133mhz ddr3
2st crucial 250gb ssd
1st samsung 500gb ssd
Evga supernova 850w modulärt psu
Acer predator xb270hu monitor med g sync.

Bytte tillbaka från z97 krait för det höll på att paja ett av mina 980ti kort då en pci express port hade total låst sej. Skit kort...
Likaså ett lepa 1000w agg Bytte jag oxå för det va oxå skit.
Pimpade kraken g10 med två gröna uv fläktar. Plus ett gäng lysrör...
Tycker att det blev en förbättring från innan iallafall.

Bytte från bajs krait z97 Mobo till mitt gamla msi z87 s02 för att krait kortet höll på att käka upp ett av mina 980ti kort pga en låst pci express port.

Besök galleriet här

Permalänk

Dåliga bilder, med nice specs. 3p

Visa signatur

2x Xeon E5 2697 v3 | 64GB | 6700 XT

Permalänk
Medlem

Nice rig. Skulle gärna se lite skarpare bilder och kanske lite mer ordning och reda i chassit Det kan vara bilderna som gör det svårt att se insidan med iofs. Men ditt galleri har potential! 3p

Permalänk
Medlem

Det ska bli mer ordning i chassit väntar bara på mer kabel strumpor för hade tänkt göra om alla kablar i uv reaktiv färg. Sen så ska jag göra en bra kabel dragning ☺

Permalänk
Medlem

Coolt! Roligt med lite uv! Uv strumpor var sjukt länge sedan! Uv har liksom försvunnit lite. Förr var det väldigt populärt. Ccfl uv rör och uv-reaktiva IDE kablar! Gärna uv färg i en plexigravyr på ett stort Chieftec fulltower! Det var tider det!

Permalänk
Medlem

Inte ett stort fan av lysande datorer men detta var rätt häftigt, gillar neonlysen och detta påminner mig lite om sådana!