Klockslag för Release [Fallout 4]

Permalänk
Medlem
Skrivet av hipstergamer:

Någon som beställt från webhallen och fått spelet idag?

Jag har inte fått något ännu, skickades 2015-11-05 enligt deras hemsida, men ser ut som vi får vänta några timmar längre.

Visa signatur

MacBook Pro 14" | M1 Pro 10/16-Core | 32GB | 1TB
Legion Pro 16" | Ryzen 7 5800H | 16 GB | 1TB | GeForce RTX 3060

Permalänk

Det står ju fortfarande på Steam att F4 blir tillgängligt om 9 timmar , kl ~2.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem

Beställde från komplett, fick det inte idag

Visa signatur

Ryzen 7 7800X3D | Nvidia Geforce RTX 4070 Ti 12gb | Corsair Vengeance DDR5 6000MHz RGB CL30 2x16GB | EVGA Supernova G2 750W | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming | Be Quiet! Dark Rock Pro 5
Citera för svar!

Permalänk

Hejsan alla gamers!
Jag är lite rookie i området, men prövade en del mods till skyrim (piratat) o känner att jag kommer va sugen på de i fallout 4 med.. min fråga är hur man går tillväga för att installera modsen och om de fortf är kompatibelt med steam då? alltså starta från steam, achievements etc etc.

Permalänk
Medlem
Skrivet av adixuz:

Köpte du nyckeln via Steam? Jag köpte min via GMG, om det kan ha en betydelse. Måttligt frustrerad nu

Nope, via cdkeys.com, men tror knappast det har någon betydelse dock.

Permalänk
Medlem

Och enligt twitter länken så var det väl NZ som blev försenat, men förstår som sagt inte riktigt då Betesha säger 00:01 medans steam säger kl 02:00 O.o

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ghostfenix:

Det står ju fortfarande på Steam att F4 blir tillgängligt om 9 timmar , kl ~2.

Stämmer tyvärr, har förskjutits till 02:01 för flera regioner av någon anledning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kungknas:

Stämmer tyvärr, har förskjutits till 02:01 för flera regioner av någon anledning.

Enligt https://twitter.com/bethesda/status/663443440332591104 så var det ju bara NZ?

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem

Spelar nu! Ladda hem Avast SecureLine. Välj Melbourne, connect.

Permalänk
Skrivet av kungknas:

Stämmer tyvärr, har förskjutits till 02:01 för flera regioner av någon anledning.

Okej då känns det inte längre lönt att hålla sig vaken.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 Pro | 16" QHD 165Hz | Ryzen 7 5800H | 16GB DDR4@3200 Mhz | 512GB SSD | RTX 3070 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lippen:

Jo men dem sa där att det var Steam tiden som gällde, även där visade nerräkningen 2 timmar senare än 00.01. Sen läste jag någon annanstans att samma gällde flera regioner, antagande bara, kan iof ha fel...

Skrivet av Naxos:

Spelar nu! Ladda hem Avast SecureLine. Välj Melbourne, connect.

Samma här!

Permalänk
Medlem

Alltid lika kul att försöka hitta information och folk spoilar slutet och cliff hangers medans man letar, vissa borde brinna i ja ni vet... #FÖRBANNAD

Edit: tydligen ska det läkta slutet vara fake, vi får se.

Visa signatur

Moderkort: ROG STRIX Z390-F GAMING | CPU: i7 8700k 4.5GHZ | RAM-minnen: 32GB DDR4 | GPU: MSI GeForce GTX 1080 Ti Gaming X 11GB | Nätagg: Corsair 650w | HDD: 4.4 TB

Permalänk
Medlem

Sitter här och känner mig lite gubbgrinig... förhandsbokade spelet på Webhallen men har fortfarande inte fått det i brevlådan. Är det bara jag som råkat ut för detta?

Edit: Läste längre upp...

Visa signatur

9900K - GTX 1080 ti - 64 GB - 3xXB270HU - 1xU2717DA
Yamaha HS7 - HD600 - Focusrite Clarett 8Pre - Akai MPK261 - AT2050
2x Auralex Project 2™ Roominator Kit - Multibrackets Gas Lift Quad
www.soundcloud.com/frozen_orb
www.facebook.com/FrozenOrbMusic

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lippen:

Alltid lika kul att försöka hitta information och folk spoilar slutet och cliff hangers medans man letar, vissa borde brinna i ja ni vet... #FÖRBANNAD

Edit: tydligen ska det läkta slutet vara fake, vi får se.

Jaså? Fick en stor del av storyn spoilad för några dagar sedan, får väl skylla mig själv för att jag hängde på Reddit Får hoppas att det bara var någon som trollade, även om det lät trovärdigt.

Nu är det bara fyra timmar kvar till release, håller på att bli tokig. Hur hanterar ni hypen?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Skrivet av KKay:

Jaså? Fick en stor del av storyn spoilad för några dagar sedan, får väl skylla mig själv för att jag hängde på Reddit Får hoppas att det bara var någon som trollade, även om det lät trovärdigt.

Nu är det bara fyra timmar kvar till release, håller på att bli tokig. Hur hanterar ni hypen?

Skickades från m.sweclockers.com

4h? Är det 00:01 som gäller, va väl 02:00?

Visa signatur

Cooler Master Nepton 120XL | i7 3820 @ 4,2ghz | Asus P9X79 Pro | 16 GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 | Sapphire r9 290x Tri-X | Samsung 250gb SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av stukastini:

4h? Är det 00:01 som gäller, va väl 02:00?

Hoppas innerligt att det bara var Nya Zeeland som blev framflyttat två timmar. Detta är förvirrande. Ska vara 00:01.

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Medlem
Skrivet av stukastini:

4h? Är det 00:01 som gäller, va väl 02:00?

Kanske skulle nämnt det, köpte spelet till PS4 och där visar timern fortfarande 00:00.

Sjukt surt om dom ändrat till 02:00 för er med Steamversionen, är det inte bara Steam som spelar ett spratt då? Vet att den visade att det skulle släppas 9/11/15 tidigare

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av N_Micke:

Hoppas innerligt att det bara var Nya Zeeland som blev framflyttat två timmar. Detta är förvirrande. Ska vara 00:01.

Bethesda har då inte gått med någon information på Twitter om försenad release utöver Nya Zeeland vad jag sett

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

#framtiden

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Bethesda har då inte gått med någon information på Twitter om försenad release utöver Nya Zeeland vad jag sett

Skickades från m.sweclockers.com

Det är bra Mer socker o koffein!

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk

Haha vilken soppa :D, gör det säkert med flit de jäklarna. Hype!

Visa signatur

Cooler Master Nepton 120XL | i7 3820 @ 4,2ghz | Asus P9X79 Pro | 16 GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 | Sapphire r9 290x Tri-X | Samsung 250gb SSD

Permalänk

2 timmar försenat alltså? Lustigt. Men ja då passar jag nog på att sova några timmar nu, så kan jag hålla mig uppe längre inatt/imorgon

Har gjort mitt bästa att inte läsa recensioner och se bilder och videos så här långt, så det är väl lika bra att hålla sig borta från internet de sista timmarna då så man inte spoilar något

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Skrivet av KKay:

Hur hanterar ni hypen?

Skickades från m.sweclockers.com

Har börjat spela Fallout New Vegas. Aldrig spelar särskilt mycket av något fallout spel men ser verkligen fram emot detta

Visa signatur

Citera för svar :)

Kom ihåg att alltid avsluta mening med glad smiley :)
►Jag förbehåller mig rätten att ha helt upp åt väggarna fel◄

Permalänk
Medlem

@candybag:
Varken jag eller min bror som beställde var för sig via webhallen har fått spelet idag.
Min bror sa att de hade skickat det i fredags men med tanke på att fler som beställt från webhallen inte fått något så gick paketen nog för sent för att komma fram under måndagen.

Permalänk

Jag spelar nu, fungerar klockrent :D, för Er som inte pallar vänta så ladda ner avast secuire line den VPN ligger inte nere än. Connecta till Melbourne, tog 5 min att få igång spelet.

Edit: Såg att andra redan tipsat, sorry. Men lycka till iaf, nu kör vi, KBK!

Visa signatur

Cooler Master Nepton 120XL | i7 3820 @ 4,2ghz | Asus P9X79 Pro | 16 GB Kingston HyperX DDR3 PC12800 | Sapphire r9 290x Tri-X | Samsung 250gb SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av KKay:

Jaså? Fick en stor del av storyn spoilad för några dagar sedan, får väl skylla mig själv för att jag hängde på Reddit Får hoppas att det bara var någon som trollade, även om det lät trovärdigt.

Nu är det bara fyra timmar kvar till release, håller på att bli tokig. Hur hanterar ni hypen?

Skickades från m.sweclockers.com

Ska sova ordentligt 😴 och sen stiga upp på morgonen med en kopp te och bygga gubben, fick feber igår,så jag är nog hemma några dagar till.
Ps4 är i viloläge o laddar spelet nu ☺👍👌

Visa signatur

Amiga 500 + Amiga CD32 + Game & Watch 😊

Permalänk

Jag ska spela New Vegas imorn sen köpa Fallout 4 när jag känner mig nöjd med NV.

Permalänk
Medlem
Skrivet av xBumbiBjörn:

Jag ska spela New Vegas imorn sen köpa Fallout 4 när jag känner mig nöjd med NV.

Ses om sisådär 250-300 speltimmar då

Visa signatur

|Playstation 5|Metspö

Permalänk
Skrivet av N_Micke:

Ses om sisådär 250-300 speltimmar då

haha jo

gl hf to meeee

Permalänk
Medlem

Köpt på steam och vill bara att spelet ska släppas NUUU

Permalänk
Medlem

Har spelat cirka 10 timmar nu, det känns att motorn bara är en mindre uppgradering ifrån den i Skyrim. Dock är det roligt och det fyller upp alla krav som jag förväntade av ett Fallout-spel, med lite ny finesser!

Inget dåligt spel, men har man inte gillat deras spel innan så kommer man inte gör det nu heller!