Permalänk
Medlem

Är också sjukt sugen på en invite så jag kan beställa den här telefonen! De invites man får av att beställa kommer givetvis läggas ut här!

Edit: Har fått tag på invite

Har fått tag på en invite, vill bara att telefonen ska komma typ nu!
Permalänk
Medlem

tar gärna en invite som inte är bunden till en mail. delar de invites jag sedan får vid köp!

Permalänk

Beställde en ONE X för ca en timma sedan och verkar inte få några invites.
Men skicka ett PM ändå så är det först till kvarn när jag väl får dem.

Visa signatur

dator: Intel Core i5 3570K | Noctua NH-D14 | MSI Z77A-GD65 ATX | Corsair 16GB 1600MHz VENGEANCE LP | XFX Core Edition 850W 80+ Bronze | Corsair Carbide 500R | Sapphire Radeon HD 7970 GHz 3GB | Samsung SSD 840 Series 250GB | 2st. 2TB Seagate Barracuda 7200rpm SATA 6Gbit/s | DVD±RW Samsung 24X DL
Kringutrustning: ASUS MX279H 27" | Microsoft sidewinder x4 | Func MS-3 v2

Permalänk
Medlem

Jag tar väldigt gärna en invite jag med, delar såklart vidare om jag får en invite efter köpet!

Permalänk
Medlem

Har fått en invit på Oneplus x kopplade till min e-postadress, har inte pengar
Gäller 72 timmar 17:15 (-13 timmar)

Visa signatur

Windows 11 pro, Corsair 4000D Airflow, MSI PRO B660M-A WIFI D4, Intel Core i5 12600K, Corsair 32GB (2x16GB), PowerColor Radeon RX 6900 XT, Kingston NV1 500GB M.2 NVMe, WD Black SN850 1TB Gen 4, Seasonic Focus GX 850W, LG UltraGear 32GP850

Permalänk
Medlem

@pergro: Jag tar den gärna

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

*Borttaget då jag fick min invite att funka*

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Medlem

Tar gärna emot en invite till en "X" när någon får över!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag tar gärna emot en invite då min sambos telefon börjar ge upp. Skulle sitta fint att få ge henne en fin julklapp.

Mvh Fredrik

Visa signatur

Intel core i5 2500k @ 3.30GHz, 4X4GB DDR3, Asus GTX560Ti, SSD-Intel320 120GB, Antec Three Hundred, Corsair TX750M, P67A-D3-B3, Acer AL1916

Permalänk
Medlem
Skrivet av Frippe_30:

Jag tar gärna emot en invite då min sambos telefon börjar ge upp. Skulle sitta fint att få ge henne en fin julklapp.

Mvh Fredrik

Skickade dig min invite då jag trodde jag ställde mig i kö på Oneplus 2

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: EK-AIO Elite 280 D-RGB Minnen Gskill Ripsaw 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort:PNY RTX4070TI Super Verto Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem

Jag signade upp för att få en invite 3/11 och fick en idag, tog bara en vecka!

Visa signatur

i9 12900k, RTX3080, 3600MHz CL15 DDR4 , custom loop

Permalänk

Såg idag att på Tradera fanns det helt Nya X att köpa, till ett bra pris, sedan vet jag inte om det är kina versionen, eller hur det är med garantier och så, men priset var tom ett par hundringar under vad set kostade att få hit den med frakt från Kina... aså!!!!

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk
Medlem

Skrev upp mig på invite-listan med 2 mailadresser (nej, inte för att sälja) för nån vecka sen, fick invites till båda igår. I mailen står det att invites är bundna till mailadressen de skickats till, och man behöver registrera sig på deras sida för att utnyttja inviten.

Alternativen som finns för de som vill ha en invite är att skriva upp sig på väntelistan eller vänta tills de släpper på invite-systemet (endast för Oneplus X som jag förstod det). Tror det skulle ske i december, men kan ha varit i slutet av november också, minns inte riktigt.

Visa signatur

12600K, GTX 980 Ti, 16GB DDR4@3200MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blacksheep:

Såg idag att på Tradera fanns det helt Nya X att köpa, till ett bra pris, sedan vet jag inte om det är kina versionen, eller hur det är med garantier och så, men priset var tom ett par hundringar under vad set kostade att få hit den med frakt från Kina... aså!!!!

Bra pris? Seriöst, är det någon som köper av tradera-nissar för 1000+ kr mer än vad den kostar normalt?
"Köp nu" för 4000kr... yay! gärna! NOT!

Tog bara några dagar för mig att få invite efter att jag anmält mig på hemsidan

Visa signatur

AMD Ryzen 9 3900x | ASUS x570 TUF Gaming Plus | Corsair Vengeance 3200MHz CL16 64GB | SSD Samsung 970 EVO Plus | EVGA GTX 1080 SC | EVGA P2 1000W | BenQ SW321C | Dell AW3821DW

Permalänk
Skrivet av ilsk3n:

Bra pris? Seriöst, är det någon som köper av tradera-nissar för 1000+ kr mer än vad den kostar normalt?
"Köp nu" för 4000kr... yay! gärna! NOT!

Tog bara några dagar för mig att få invite efter att jag anmält mig på hemsidan

Håller med, Mitt huvud måste ha setat på sniskan, den som det står Köp NU 3599, läste jag som
2599:-, eller så har de ändrat sedan, troligtvis läste jag fel, var lite stressad iväg för o hämta min X på DHL kontoret.
bar att du upplyste mig, skall fixa brillor

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.

Permalänk

Tar tacksamt emot en invite!

Permalänk
Medlem

Söker även jag en invite!

Permalänk

Oneplus x

GL4C-029A-861A-D609

När du tagit den skriv det här då

Visa signatur

ASUS MAXIMUS XI HERO - 9700K -H100i RGB PLATINUM - 32GB - RTX 3080 TI-AOC CU34G2X -
PSU HX 1200I

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av abcfisk:

Funkade fint va ?

Visa signatur

ASUS MAXIMUS XI HERO - 9700K -H100i RGB PLATINUM - 32GB - RTX 3080 TI-AOC CU34G2X -
PSU HX 1200I

Permalänk
Medlem

Någon som behöver en invite? Har en över

Edit: Borta

Permalänk
Medlem

Oneplus X invite

@oscs: Tja, såg att du hade en invite över, finns den kvar?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Westy':

@oscs: Tja, såg att du hade en invite över, finns den kvar?

Den är tyvärr borta

Permalänk
Medlem

Om någon har en icke bunden att ge bort så vore det guld!

Permalänk

Söker efter en oneplus X invite,
Skall beställa en till studentpresent till min flickvän som tar studenten på 2 1/2år och blir klar i början av december

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Även jag skulle oerhört gärna ha en OnePlus X-invite.

Skulle vara väldigt tacksam.

Kan passa på att säga att jag har ett gäng OnePlus 2-invites tillgängliga om någon skulle vara intresserad (har själv en sådan telefon) - men vill gärna köpa OnePlus X som present.

Permalänk

Har en oneplus x invite vet dock inte om detta funkar då det står att den bara funkar till "denna epost kontot." Men här är den iaf. https://gyazo.com/be024366423fd8ef1cb7fee8736f59d6

Permalänk

Nån som verkligen vill ha en invite till opx
Ta denna och se glad ut

Om du tar den skriv det här
GL01-D97C-AB00-5F81

Visa signatur

ASUS MAXIMUS XI HERO - 9700K -H100i RGB PLATINUM - 32GB - RTX 3080 TI-AOC CU34G2X -
PSU HX 1200I

Permalänk

Har fått 1 delbar Invite till OPX, den måste claimas innom 7 dagar, och närman har claimat den har man 24 timmar på sig att beställa telefonen

Visa signatur

Får får får? Nej! Får får Lamm.