Permalänk

Är detta något att ha?

Har länge funderat över att köpa en ny stol och jag hittade något på ica-maxi på rea till black friday stolen är tydligen en Andersson GGC 2.8
jag hittade den också på NetOnNet: https://www.netonnet.se/art/dator/gaming-speltillbehor/gaming...

Men iallafall, jag kunde få den för 999kr och jag undrade är det värt pengarna? jag har tittat på andra stolar men de är väldigt dyra och jag har också kollat in ikeas 'Markus'...

Kan tillägga att det skulle va bra med svar innan blackfriday!

Visa signatur

Intel i5 3450 | MSI B75MA-p45 | MSI gtx 970 4gb | Cooler Master elite 430 | XFX ProSeries Core Edition 550W PSU | Corsair XMS3 1600MHz 8GB CL9 |

Permalänk
Medlem

snygga "fälgar" ialf, vet dock inget om stolen tyvärr

Visa signatur

"if you remain a fool, living a life of pain will be your reality"

i5 8600k @ 4,8 Ghz - NZXT kraken x52 - Asus Rog Strix z370-h -Corsair Vengeance Led 2x8gb 3000Mhz -Asus Rog Strix 3070 TI OC - EVGA Supernova G3 750w - Phantek Eclipse P500A - LG 27'' UltraGear 27GL850

Permalänk
Skrivet av Phil88:

snygga "fälgar" ialf, vet dock inget om stolen tyvärr

Haha jo mycket fina fälgar...

Visa signatur

Intel i5 3450 | MSI B75MA-p45 | MSI gtx 970 4gb | Cooler Master elite 430 | XFX ProSeries Core Edition 550W PSU | Corsair XMS3 1600MHz 8GB CL9 |

Permalänk
Medlem

vet inte om du kanske är ute efter just ak racing typen av stol men om det går bra med en ''vanlig'' stol skulle jag starkt rekomendera denna:http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/50196801/#/20196807 har haft den själv nu i ett par år tror jag och den lever fortfarande upp till mina krav passar bra till längre sittningar och även till korta förståss. Vet dock inte hur denna är eftersom den är i läder liknande material och min är tyg men skulle gissa på att det inte är någon större skillnad den finns i färgena svart beige/vit och orange tror jag.

Permalänk
Medlem

Skulle verkligen rekommendera en DXracer Formula Gaming Chair köpte min på chilli för några år sedan för 1790kr på rea. Och verkligen den skönaste och bästa stolen jag någonsin haft. Än idag känns den som ny tyget är bra kvalitet inget som har "slitit ut sig" om man säger så efter 2-3år användningen dagligen. Riktigt grym stol!