En applikation för Sweclockers

Permalänk
Medlem

En applikation för Sweclockers

Hej.

Jag tycker Sweclockers borde få en egen app som är lika fullt fungerande som fullversionen.

Alltså, att hålla på med annonser och skriva och dona och svara på trådar må vara det krångligaste jag varit med om. Man blir utloggad hela tiden och trycker man att man man vill ha fullversion så blir man automatiskt omdirigerad till mobilversionen som är rent utav förfärlig. Halva Sweclockers fattas ju där.

Tack på förhand

Permalänk
Legendarisk

@limpex: Det låter konstigt, om du har problem med att siten glömmer bort din session eller val för mobilsidan så kontrollera att du inte surfar i anonymt läge eller använder några plugins som kan påverka sådant.

Jag är rädd att en fristående app inte finns på kartan, anledningen till att mobilsidan redan saknar funktioner från den fullstora siten är att jag inte har haft tid för mer, och att täcka ytterligare plattformar skulle bara förvärra situationen; däremot finns det lösa planer på att förbättra mobilsidan framöver, men jag kan inte spekulera i hur eller när än.

Visa signatur

Abstractions all the way down.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biberu:

@limpex: Det låter konstigt, om du har problem med att siten glömmer bort din session eller val för mobilsidan så kontrollera att du inte surfar i anonymt läge eller använder några plugins som kan påverka sådant.

Jag är rädd att en fristående app inte finns på kartan, anledningen till att mobilsidan redan saknar funktioner från den fullstora siten är att jag inte har haft tid för mer, och att täcka ytterligare plattformar skulle bara förvärra situationen; däremot finns det lösa planer på att förbättra mobilsidan framöver, men jag kan inte spekulera i hur eller när än.

Jobbar du åt fler sajter än just Sweclockers då eller? Jag tycker att ända sen mobilversionen kom så har den väl princip varit densamma utom kanske mindre buggfixar? Eller rätta mig om jag har fel.

Jag använder den vanliga Safari appen som ingår i Iphone utan några privata lägen osv. Helt basic bara.

Skrev in webbadressen nyss, scrolla ner till Fullversion, loggade in, hamnade utloggad på mobilversionen. Repeterade sen funkade det. Skit skumt..

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Legendarisk
Skrivet av limpex:

Jobbar du åt fler sajter än just Sweclockers då eller? Jag tycker att ända sen mobilversionen kom så har den väl princip varit densamma utom kanske mindre buggfixar? Eller rätta mig om jag har fel.

Utseendemässigt stämmer det att siten har sett ungefär likadan ut sedan den lanserades. Under huven har dock allt ersatts (såväl framsida som mobilsite som allt kringliggande) för att ge oss en bättre grund att stå på, det finns lite mer information om det i den här artikeln. Dessutom har familjen växt med 99mac och nyligen FZ.

Skrivet av limpex:

Jag använder den vanliga Safari appen som ingår i Iphone utan några privata lägen osv. Helt basic bara. Skrev in webbadressen nyss, scrolla ner till Fullversion, loggade in, hamnade utloggad på mobilversionen. Repeterade sen funkade det. Skit skumt..

Man behöver logga in på sidorna var för sig, men om du väljer att sessionerna ska sparas så borde de göras just det, eller fortsätter de tappa bort dig?

Visa signatur

Abstractions all the way down.