Permalänk
Medlem

Vinterrensning

Hade nu tänkt att sälja lite saker som bara står och samlar damm hemma:

1. AKG K-701
Dessa har ett antal år på nacken men spelar fortfarande lika bra som de gjorde när de var nya.
Kabeln är utbytt tack vare tidigare kabelbrott så finns tyvärr lite skönhetsfel på lurarna (se bild).

Sålda!

2. Kontorsdator/HTPC
Lenovo M90p
Intel Core i5 650 3.2ghz
8gb ram
160gb HDD
Säljes med förinstallerat Windows 7/8/8.1/10 professional (upp till köparen vilken version som önskas).

Köp nu: 1200:-

3. Komplett CSGO-inventory

Innehåller items till ett "market-value" på ~90€
Bland annat:
AWP | Hyper Beast MW
USP-S | Orion MW
AK47 | Jaguar MW
M4A1-S | Atomic Alloy MW

Sålda!

4. Stoner Acoustics UD120
http://stoneracoustics.blogspot.se/2014/08/ud120-now-heres-so...
Använd ett fåtal timmar.

Köp nu: 300:-

Alla priser kan diskuteras, bud sker i tråden

Betalning sker via swish/banköverföring och ev. frakt betalas av köparen
Allt finns att hämta i centrala Malmö

Läs hela annonsen här

Visa signatur

: )

Permalänk

Jag tar lurarna! Bor vid Folketspark, Malmö och kan Swisha direkt

EDIT: Skickat PM!

Permalänk
Medlem

Tar skinsen för 400kr

Visa signatur

Dator 1: i9 9900k, 16gb 3600Mhz, 2x970 Evo 500gb, RTX 2070 etc.
Dator 2: Macbook Pro late 2018

Permalänk
Medlem

Bjuder 200SEK för Stoner Acoustics UD120. Bor i Linköping så skulle behöva skickas isf.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sannen:

Tar skinsen för 400kr

Fick ett till bud via PM, säger till om det inte blir någon affär där

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av Can0n:

Bjuder 200SEK för Stoner Acoustics UD120. Bor i Linköping så skulle behöva skickas isf.

Noterat, har jag inte fått ett bättre bud innan 19.00 imorgon så är den din.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad tyckte du var bra/dåligt med Stoner Acoustics?

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Regert:

Vad tyckte du var bra/dåligt med Stoner Acoustics?

Det enda negativa jag kan komma på just nu är att den inte matchar med min O2-amp -> heir 3.a
Anledningen till det är att 3.a är riktigt känsliga och då jag inte har haft någon extern strömkälla för UD120 så har jag tyckt att det varit lite för mycket "buzzing" när jag har kopplat den direkt till USB-porten på datorn.

Slutade med att jag gick tillbaka till en ODAC som inte är lika känslig för detta

Det är dock ingenting man märker av med ett par vanliga hörlurar (har testat en handfull lurar i klasserna ATH-M50X -> HE500).

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av raexxlol:

Det enda negativa jag kan komma på just nu är att den inte matchar med min O2-amp -> heir 3.a
Anledningen till det är att 3.a är riktigt känsliga och då jag inte har haft någon extern strömkälla för UD120 så har jag tyckt att det varit lite för mycket "buzzing" när jag har kopplat den direkt till USB-porten på datorn.

Slutade med att jag gick tillbaka till en ODAC som inte är lika känslig för detta

Det är dock ingenting man märker av med ett par vanliga hörlurar (har testat en handfull lurar i klasserna ATH-M50X -> HE500).

OK. Jag har ett par AKG K701 också och ett par gamla gamla Sennehiser HD215. Tänkte på att UD120 kanske skulle passa till laptopen. Har du testar den med AKG K701 lurarna? De är rätt känsliga tycker jag i allmänhet.

Visa signatur

Laptop: HP ZBook 15.
WS : i9-9900K, Asus Prime-A, 24 GB ram @3600 MHz, Qaudro K4000, 2 TB SSD + blandade HDD.

Permalänk
Medlem

@Regert:
K-701 fungerade utan problem.
Dock lite svårt att driva dem fullt ut med en O2.
Har inte haft någon möjlighet att testa dem med någon annan amp då man inte kan köra iDSDn som amp only :\

Visa signatur

Permalänk
Avstängd

Går det att stoppa i ett vanligt grafikkort i datorn nr 2, Lenovo?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av freddaw79:

Går det att stoppa i ett vanligt grafikkort i datorn nr 2, Lenovo?

Så länge grafikkortet är low profile så ska det inte vara några problem.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

225kr + frakt för ud120.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

225kr + frakt för ud120.

Noterat.
Låter det vara öppet en timme till så att @Can0n hinner se detta.
Frakt är 35:- då jag har för mig att det är priset för det minsta vadderade kuvertet från Posten.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av raexxlol:

Noterat.
Frakt är 35:- då jag har för mig att det är priset för det minsta vadderade kuvertet från Posten.

Det är lugnt

Permalänk
Medlem

@kronwalled skicka PM så löser vi frakt och betalning där

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Skrivet av raexxlol:

Noterat.

Skrivet av Can0n:

Det är lugnt

Tänkte precis samma sak när jag la budet, var inte meningen att komma och lägga ett bud runt en minut i för att du inte skulle ha en chans att buda över (som man får för sig att vissa gör ibland).

Har ett par Q701 + vali, risken finns att det inte blir riktigt bra eftersom dina K701 + O2 inte riktigt räckte till. Om det blir så säljer jag de gladeligen vidare till dig för 200kr, om du fortfarande skulle vara intresserad.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Tänkte precis samma sak när jag la budet, var inte meningen att komma och lägga ett bud runt en minut i för att du inte skulle ha en chans att buda över (som man får för sig att vissa gör ibland).

Har ett par Q701 + vali, risken finns att det inte blir riktigt bra eftersom dina K701 + O2 inte riktigt räckte till. Om det blir så säljer jag de gladeligen vidare till dig för 200kr, om du fortfarande skulle vara intresserad.

Låter bra