Bilder på ditt senaste inköp (2015)

Permalänk
Medlem

´

Idag fick jag hem min nya telefon. Riktigt nice lur må jag säga!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Henrixon:

http://i.imgur.com/VtgSIrj.jpg´

Idag fick jag hem min nya telefon. Riktigt nice lur må jag säga!

Är det den nya diamondbacken jag skådar? Hur är den?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av OJJE:

1,2 kg lösgodis (Jelly Beans ftw!) från Coop för endast 22 kr.. De säljer ut allt lösgodis nu, då de byter leverantör.

http://oi57.tinypic.com/fc5v2o.jpg

Hehe, ser ut dom Harry Potter-utgåvan av Jelly Beans, vilket kan innebära att vissa (på riktigt) smakar spya

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Meantek:
Vad har du för cykel?

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Salleee:

@Meantek:
Vad har du för cykel?

Håller på och plockar ihop en kolfiberhäck från Kina, byggd på en High Degree M21. Blir, som du ser, ett GX 1x11-drivpaket, X-Fusion Velvet RL2-gaffel och lite andra skojiga kolfiberbitar.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Ett fodral till mitt Ducky YOTH.
Helt klart värt 99 kr!

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem

* Nvidia Shield Konsol/TV 16 GB med fjärr & spelkontroll
* Kameraväska
* Laptopväska 15.6"

Löjligt bra premiumkänsla på allt, än så länge väldigt nöjd med min Shield. Ska försöka fixa Nvidia GameStream senare för att streama från datorn. Väskorna känns gedigna också, för att vara det BF-priset jag gav för dom.
* Pris för SLR-väskan på BF: 49:- & priset nu 399:-
* Pris för laptopväska på BF: 90:- & priset nu 299:-

(Skitdålig kvalité på bilden, ignorera allt brus.. Mobilkamera utan blixt i mörkt rum.)
(På tv:n syns Drake med hans lite udda dansstil i låten Hotline Bling....)

Det enda jag har synpunkt på är varför dom inte har gett möjligheten till AUX-utgång direkt i Shielden, men gör ingenting lyckades hitta ett knep. Nämligen hittade jag det "ljudkort" som följde med mina Steelseries Siberia V2 som skapar en fejk virtuell 7.1 surround, pluggade in den via USB till Shielden och sedan därifrån med AUX till stereon. Fungerar riktigt bra. Går även att använda fjärrens utgång och koppla den direkt via AUX.

Lätt värt 1500:- för Shielden

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Meshify C Mini | CPU: AMD Ryzen 5 3600 | Kylare: Be Quiet! Dark Rock Pro 4 | Graffe: ASUS 1070 8GB ROG STRIX DC3 | PSU: Corsair RM750X V2 | RAM: Corsair Vengence 32GB 3200 MHz | MOBO: MSI B450M MORTAR MAX
CS:GO-Maps (App) Sweclockers (App)

Permalänk
Medlem

Var och hämtade ut nyss

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk
Medlem

Senaste tillskotten till samlingen:

Custom Katana. Sanmai folded steel blade:

Jian sword. Folded steel blade.

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av JD:

Senaste tillskotten till samlingen:

Custom Katana. Sanmai folded steel blade:
http://pappy.homenet.org/jukken/Temp/sanmai_sword.jpg

Jian sword. Folded steel blade.
http://pappy.homenet.org/jukken/Temp/Jian_sword.jpg

Var köper du ifrån?

Visa signatur

AMD RYZEN 9 5900X - ASUS ROG X470-F STRIX - 32GB DDR4 @ 3200MHz - ASUS RTX 3070 Ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av Stoff3th3m4n:

Var köper du ifrån?

Katana är från ST-Nihonto
Jian är från Ryansword

Visa signatur

Workstation: i9-13900K @ 6.1 GHz - Asus Z790 ProArt - G.Skill 6400MHz 2x32 GB - Asus TUF 4080 16 GB
Samsung 990 Pro MVMe 1 TB - Kingston Renegade MVMe 4 TB - Asus 990 Pro NVMe 4TB
ASUS ROG Strix Aura 1000W - EK-Nucleus AIO CR360 - LianLi O11 Dynamic EVO
LG 38GL950G - Sound Blaster Katana V2X Soundbar - Corsair RGB Strafe - G-Wolves Sköll
Server: i7-6700K @ 4.2GHz - Asus Maximus VIII - Corsair DDR4 4x16 GB - Samsung 950 MVMe 256GB - Samsung EVO 1 TB

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, Corsair RM850x, Zalman Z9 Iceberg Vit, Logitech G502 Lightspeed, Galaxy S23, Xbox Series X, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Moza R5, Meta Quest 3, Samsung Q995c.

Permalänk
Medlem

Funkar inte (siktet kommer inte fram och kan inte skjuta)...börjar på att fundera starkt på att köpa ett Playstation 1 nu, vet inte om PS2:an skapar problemen.

Skitspel...men, ännu ett i samlingen.

Nytt spelsläpp till Dreamcast.

Ny skylt som skall sitta på arkadmaskinen, som sitter fast temporärt tills jag har alla delar för att slutföra den.

Visa signatur

💻GPD WIN 1 Portable "3DFX" | 💻 CATICORN (22")Lappy | 💻Compaq Armada 1592 DT | 💻Thinkpad x240 Linux Mint |
🖥️Desktop | i9 10850k | Kraken X53 CPU |Trident Z 4000MHz 32GB RAM | PALIT RTX 3090 | BYKSKI AIO WC GPU | 3x NVME | 2x SSD | Kolink Stronghold Overseer |
💻IBM Thinkpad T42 | 32GB IDE SSD | 128MB RAM | Radeon 7500 | 14" |
Länk till över 20 års Egenkomponerad Musik

Permalänk
Medlem
Skrivet av Turbojan:

Är det den nya diamondbacken jag skådar? Hur är den?

Jag är kär i den.. Men har alltid spelat med Diamondback möss hehe. Därimot verkar det vara någon bugg med drivaren eller kalibreringen i synapse. Det här hände igår och det fixar sig om man kalibrerar om musen: https://www.youtube.com/watch?v=xDEr7430JBQ

Permalänk
Medlem

Köpen ifrån senaste veckan består av en ny gamepadsetup till min PC med Microsofts grymt snygga Xbox One kontroller - Lunar White Edition. Samt Wireless Adapter och Play and Charge bara för att... ja, varför inte! Finns inget som heter att vara för bekväm, haha.
För övrigt en riktigt skön kontroller. Gummit på baksidan ger en ett väldigt bra grepp, samt en lite mer premiumkänsla som döljer lite av plastigheten.

Sen kom idag även min senaste beställning som bestod av the Witcher 3: Heart of Stone Exp till PC. Har inte hunnit lira expansionen tidigare, så vart en fysisk kopia då den innehöll riktiga kortlekar med Gwent. Fastnar sällan för kortspel eller ens för prylar som kommer med specialutgåvor, men då jag verkligen uppskattade enkelheten och designen av Gwent i Witcher 3 så var det ett givet köp!

Boxen innehåller två kortlekar - Monster och Scoia-tael (2 av 4 olika "lag" med sammanlagt 154 kort). Kostade mig 159kr, så kändes inte helt fel. Blir att lira med sambon nu och invänta att de släpper de två sista lagen också. Riktigt nöjd över designen och kvalitén på korten.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Nice nice, avis. Vad fick du ge?

Visa signatur

PC: 5600X / 7800XT / 32 GB
FOTO: Sony a7R IIIa
Fotofolio \ flickr \ Mina Custom Gundam-modeller

Permalänk
Föredetting
Skrivet av Jeddan:

*whisky*
Var och hämtade ut nyss

Nå? Hunnit smaka? Något att ha? (Och vad gillar du för whisky i övrigt, så jag vet om vi är kompatibla.)

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Nå? Hunnit smaka? Något att ha? (Och vad gillar du för whisky i övrigt, så jag vet om vi är kompatibla.)

Låter nästan som om du är ute efter en date

Visa signatur

Chassi:FD Define S Moderkort:GB Z270 Gaming K3 CPU:i7 7700K Kylare:Noctua NH-D14 Nätagg:EVGA G2 650W RAM:Ballistix Sport DDR4 16GB GPU:Gigabyte 1050ti SSD:Intel 600P M.2 256GB Tangentbord:Func KB-460 MX Brown Mus:Steelseries Sensei Raw Ljud:M-Audio AV40 MK2
OS:Win10 Pro Laptop:MacBook Air M2 Mobil:iPhone 11 Pro Max

Permalänk
Föredetting
Skrivet av svalle:

Låter nästan som om du är ute efter en date

Ja, det är på Sweclockers man hittar kvalitetsdejter.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Meantek:

Nå? Hunnit smaka? Något att ha? (Och vad gillar du för whisky i övrigt, så jag vet om vi är kompatibla.)

Haha, ej hunnit smaka, har inga planer på att öppna den inom den närmsta framtiden heller! Har den tredje och fjärde whiskeyn i deras Early days collection. I övrigt om man kollar på vad jag har eller har haft hemma för whiskey nyligen: Glenfiddich 15, Highland Park 15, Glengoyne 18, Glengoyne 25, Ardbeg uigeadail... I övrigt tycker jag att ancnoc är en bra billigare whiskey. Det är bara några av dom jag kan komma på såhär på tåget i övrigt tar jag en Gammeldansk varje fredagkväll till käket!

Är vi kompatibla?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

| CPU: Intel 11900K | GPU: ASUS RTX 3080 OC | Moderkort: Asus Prime Z590-A | RAM: Corsair LPX 32GB@3600MHz | CPU-Kylare: Noctua NH-U12A | Primär SSD: Samsung 970 Evo Plus 2TB | Sekundär SSD: Samsung 860 EVO 1TB | Ljudkort: Asus Xonar Essence STX | Nätaggregat: Corsair RM850x v2 Chassi: Fractal Design Define 7 Compact | Kringutrustning: LG UltraGear 27GL850, Dell U2412M, Ducky One 2 Mini, Filco Majestouch 2 TKL, Filco Majestouch 2, Logitech G Pro X Superlight, Sennheiser HD650

Permalänk

Blev nya blanka PBT keycaps!!

Visa signatur

Chassi: FD Define R4 / Mobo: Gigabyte MSI Z87-G45 / CPU: Intel Core i7-4770K / RAM: 8GB Corsair Vengeance LP / HDD: 1TB WD Caviar Blue / SSD: 240GB Samsung 850 PRO / GPU: Sapphire R9 280X 3GB / Nätagg: FD Integra R2 650W

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Twitch - Eldritzh.com
Desktop: Corsair 4000X \ ASUS X570-F \ 3900X \ 32GB DDR4 \ 3090 Suprim X \ 1x Intel6660P M.2 1TB 2x 850 EVO 500GB \ 1000W Corsair \
Server: Node 304 \ 16GB RAM \ 20TB - Plex, RedBot, etc.
Konsoler: NES \ SNES \ N64 \ GameCube \ Wii \ Playstation + Diverse Tillbehör

Permalänk
Entusiast
Skrivet av Flutters:

Och där trillade figur nummer 80 in.
2 till så måste jag köpa ett nytt vitrinskåp

http://i.imgur.com/WJZ5xKv.jpg
http://i.imgur.com/TJQCo0a.jpg

Första figuren i den här tråden som man känner igen, bra animé den.

Visa signatur

PS5 :: Switch :: Steam :: StarCraft II

Permalänk
Medlem
Skrivet av Firkraag:

Första figuren i den här tråden som man känner igen, bra animé den.

Jo jag gillade den verkligen
Bara hoppas det blir en säsong 2 också.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

1L Amarula, 1L Bombay Sapphire Gin och 1 kvarting Southern Comfort

Visa signatur

Intel Core i5 13400F | ASUS Prime B660-Plus D4 | MSI MPG A850G PCIE5 850W | Corsair 4000D Airflow | ASUS GeForce RTX 3060 12GB DUAL OC V2 | be quiet! Pure Rock 2 | Kingston KC3000 M.2 NVMe SSD Gen 4 1024GB | Kingston Fury 32GB (2x16GB) DDR4 3200MHz

Permalänk
Medlem

Dags efter 10 år att pensionera min King of Coffee, och uppgradera lite...

Moccamaster KBG741 AO
och en
Wilfa WSCG-2
bönorna plockade jag upp på närmsta ICA, ska väl hitta några roligare framöver, men man måste ju ha något att testa med

Visa signatur

"Gräset är alltid vitare på vintern"

Permalänk
Medlem

@zlim: Snacka om vattenskadat kaffe

Permalänk
Medlem

Blev en GT-R tröja från Hardtuned!
Bra att ha nu när Skylinen står i garaget över vintern!

Visa signatur

Stationär " KAIDA" : 5900X | RGB!! | 32GB 3600Mhz CL16 | EVGA GTX 1070 FTW
LAPTOP "Skyline" i7 6700HQ | GTX 950


Sommarbilen: Toyota Supra

Permalänk
Medlem

Audio Technica ATH-M50X Dark Green (limited edition), 44% rea på amazon