Core i7 920/930, Asus P6T/P6T-SE

Permalänk
Medlem

Core i7 920/930, Asus P6T/P6T-SE

Tjenixen,

Har lite mer överblivet i gömmorna som nu ska säljas vidare till bättre hem.

2 stycken snarlika paket är det som gäller.

Paket1:

MODERKORT: Asus P6T
CPU: Intel Core i7 - 920
RAM: 6gb OCZ DDR3 1333Mhz

Paket2:

MODERKORT: Asus P6T-SE
CPU: Intel Core i7 - 930
RAM: 6gb OCZ DDR3 1333Mhz

Priset på grejerna är BUD och budgivningen håller på tills jag känner mig nöjd.

Ska något skickas så är det förskottbetalning som gäller och köparen står för fraktkostnad annars är det upphämtning i Landskrona som gäller.

Betalning sker enklast via swish eller swedbank-överföring.

Jag förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill och avsluta eventuella budgivningar när jag vill.

Happy bidding!
/Henrik

Läs hela annonsen här

Permalänk

700+frakt för båda!

Permalänk
Medlem

1300kr plus frakt för båda!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

1500kr + frakt för båda.

Permalänk
Permalänk

1700:- + frakt för båda paketen.

Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem

Underbara x58 (L) Går få levande än xeon processorer går hitta billigt och är kalla samt i flertrådade spel klockat ligger min väldigt gamla härk runt 5830 8c/16c i cpu-z benchen jag testade nyss funkar helt klart än med dagens grafikkort och lite överklock med billiga saker Älskade min 920 (L) blir bara så glad se dessa används fortfarande av folk. Sorry för offtopic! Nästa köpare ge sakerna kärlek

Visa signatur

Gam dator: Rampage 3 Extrem, 6x4GB Ram lägsta hastighet på minnet är 1600mhz Högsta G.skill ripjaws 2133mhz + ramkylare, Processor(ER) 6Core12Trådig Xeon x5660 Men eftersom jag haft så jädra ont i ryggen har jag bara kommit till att ta ut gamla processorn den nya ligger ihopklistrad i ett brev en x5670(Kan vara 75) Iaf många multipliers högre. Ljudkort Asus Z. Några normala diskar + 2ssd Intel 730 mm. Gfx Asus matrix platinum 290x. Corsair hx650 ca 3 år gammalt. Fractal design R4 window. Skärm phillips brilliance 29" 2560x1080p Finfin skärm :)

Permalänk
Permalänk
Medlem
Skrivet av Mantus:

Underbara x58 (L) Går få levande än xeon processorer går hitta billigt och är kalla samt i flertrådade spel klockat ligger min väldigt gamla härk runt 5830 8c/16c i cpu-z benchen jag testade nyss funkar helt klart än med dagens grafikkort och lite överklock med billiga saker Älskade min 920 (L) blir bara så glad se dessa används fortfarande av folk. Sorry för offtopic! Nästa köpare ge sakerna kärlek

Är också ägare av en 920:a. Still going strong efter 7 år. Har råd att köpa nytt men har fattat tycke för den här lilla krabaten. Lite som ett experiment hur länge den egentligen håller.

Visa signatur

| Fractal Design R4 White | Intel I5 6600k@4Ghz| Asus Z170-A | MSI GTX 970 @1425Mhz | Corsair 16GB DDR4 2133mhz | Samsung 840 250GB | Corsair 650Watt nätagg |

https://soundcloud.com/symbolofficial

Permalänk

1900:-

Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem

2000 + frakt

Permalänk

2100:-

Visa signatur

Bäver...

Permalänk
Medlem

Sorry, har glömt avsluta annonsen. Prylarna är sålda!