EVGA GTX 680 och Corsair CX 750M

Permalänk
Medlem

EVGA GTX 680 och Corsair CX 750M

Hej!

Har uppgraderat lite och fått över ett GTX 680 som presterar förvånandsvärt bra för ett så gammalt kort samt nätagget som är ett Corsair CX 750M, alltså 750W och modulärt.

Tänkte mig något i stil med 800 för grafikkortet och 350 för nätagget. Kan diskuteras. Är flera intresserade blir det budgivning. Avslutar den budgivningen innan helgen naturligtvis.

Kan hämtas i Solna eller så kan vi mötas upp nånstans i Stockholm. Om det inte fungerar så kan jag så klart skicka det mot fraktkostnaden.

/Jonatan

Läs hela annonsen här

Permalänk

250kr+frakt bjudet för nätagget.

Permalänk
Medlem

Bjuder 1000 plus frakt för båda. Så blir det bara en å göra affär med

Permalänk
Medlem

800kr för gfx och hämtas.

Permalänk
Medlem

Vilken av evgas modell är det? sc? ftw? signature2?

Permalänk
Medlem
Skrivet av bosteed:

Vilken av evgas modell är det? sc? ftw? signature2?

EVGA GeForce GTX 680 SC Signature2/Dual Fan/2048MB GDDR5 Dual Dual-Link DVI/mHDMI/DP/SLI Graphics Card (02G-P4-2687-KR)

Så hette det när jag köpte det på amazon i jan 2013. Så både sc och signature2?

Permalänk
Medlem

Legoninja leder med 250 för nätagget och nasra med 800 för grafikkortet.

Permalänk

1100kr för båda. Kan hämta imorgon

Permalänk
Avstängd

300 + frakt nätagg

Permalänk
Medlem

1200kr + hämtar för båda

Permalänk
Medlem

...

Permalänk
Medlem

Har kortet en backplate? Finns fler bilder på det? Kan eventuellt ge ett erbjudande antingen för bara grafikkortet eller båda, kan mötas i Solna imorgon om så blir fallet.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av zoer:

Har kortet en backplate? Finns fler bilder på det? Kan eventuellt ge ett erbjudande antingen för bara grafikkortet eller båda, kan mötas i Solna imorgon om så blir fallet.

Nej, det kortet har ingen backplate om han inte satt på en själv, det levereras inte med i alla fall. Jag har exakt det kortet och fick sätta på en backplate på det själv som jag beställde från EVGA efter att de slutat sälja dem i butik. De hade dem inte ens kvar hos EVGA, så de bjöd på en de skickade till mig gratis som de hade liggandes på en hylla obetydligt begagnad.

Visa signatur

The problem in society today: Smart phones, stupid people.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaNeK:

Hej!

Har uppgraderat lite och fått över ett GTX 680 som presterar förvånandsvärt bra för ett så gammalt kort samt nätagget som är ett Corsair CX 750M, alltså 750W och modulärt.

Tänkte mig något i stil med 800 för grafikkortet och 350 för nätagget. Kan diskuteras. Är flera intresserade blir det budgivning. Avslutar den budgivningen innan helgen naturligtvis.

Kan hämtas i Solna eller så kan vi mötas upp nånstans i Stockholm. Om det inte fungerar så kan jag så klart skicka det mot fraktkostnaden.

/Jonatan

Läs hela annonsen här

950:- o hämtar för gtx680

Permalänk
Medlem

Can holy 300 nätaggregat och bosteed 950 för kortet leder.

Har inte satt på nån backplate

Permalänk
Medlem

Upptäckte ett problem med nätaggregatet. Se Edit i första posten. Hemskt ledsen. Om någon vill backa på sitt bud på det förstår jag så klart.

Permalänk
Medlem

1300kr för båda, kan hämta redan imorgon.

Permalänk
Medlem

1250kr hämtar för båda.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaNeK:

Hej!

Edit: har rotat runt och hittar inte alla kablar till nätaggregatet. Det som saknas är 1 pcie- och en molex-kabel. Å andra sidan verkar jag ha en extra sata. Så vad som finns är 1 pcie med 2x8, tre satt med 3 kontakter var och en med tre molex och en berg för gamla enheter. Det stora problemet blir helt enkelt att köra två grafikkort. Jag kan försöka se om jag kan hitta några 2 molex till 1 8pin pcie, om intresse finns.

/Jonatan

Läs hela annonsen här

1050:- hämta gtx680

Permalänk
Medlem

350 + frakt för nätagget

Permalänk
Medlem

Bosteed 1050 för kortet och bussen 350 för nätagget leder just nu.

Permalänk
Medlem

Guffel har bjudit 1400 i PM och leder då han hämtar båda samtidigt på plats. Stänger budgivningen men behåller annonsen utifall att.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TaNeK:

Guffel har bjudit 1400 i PM och leder då han hämtar båda samtidigt på plats. Stänger budgivningen men behåller annonsen utifall att.

Hör av dig ifall GTX680 skulle finnas kvar ändå.