Permalänk
Medlem

Nzxt phantom 410

tänkte ladda upp lite bilder på min dator :D. Det som finns i datorn nu är
Moderkort: asus rog maximus iv extreme
Grafikkort: msi twin frozer II gtx 580
Processor: Intel i7 2600k
Chassi:nzxt phantom 410
ram: corsair vengance
ssd: corsair FORCE GT
Nätagg: nzxt 550w + 80
Får min nya processor kylare om 3 dagar en corsair H100

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Snyggt

Visa signatur

I5 9600K | 16GB CORSAIR | AORUS MASTER-CF | 1TB SAMSUNG 970 NVME | CORSAIR 850W | PHANTEKS ENTHOO | msi g241, xtrfy k4, xtrfy m4, xtrfy musmatta, logitech g533.

Permalänk
Medlem

du vet om va att man inte skall lägga komponenter på textiler va?

Permalänk
Medlem

varför skulle man inte kunna lägg komponenterna på textil?Alla komponenter funkar fint

Permalänk
Medlem

en fråga bara, var har du köpt en liknande led fläkt som kom monterad i chassit på toppen?

Visa signatur

Chassi: NZXT Phantom 410 Vit Moderkort: ASUS P8Z77-V PRO CPU: Intel Core i5 3570K GPU: EVGA GTX 580 Superclocked 1536MB SSD: Intel 520 120GB HDD: Western Digital Caviar Black 1TB RAM: Corsair Vengeance Blue 8GB 1600Mhz Nätaggregat: NZXT HALE90 850W 80+ Gold Modulär Blueray: Asus BW-12B1LT Tangentbord: Razer Lycosa Mirror Special Edition Mus: Razer Deathadder Respawn Skärm: AOC i2353FH

Permalänk
Medlem

Skulle du konna lägga upp en build på hur det ser ut nu, med en H100 i? har köpt samma chassi och en H100 vill ha lite tips på hur jag ska sätta den, så man är lite förbered när datorn kommer nu i veckan

Permalänk
Medlem

för då kan du kortsluta alla kretsar.

Skrivet av orrolo:

varför skulle man inte kunna lägg komponenterna på textil?Alla komponenter funkar fint

Permalänk
Medlem

har du hört talas om ngt som heter statisk elektricitet?:P

Permalänk
Medlem

ja, hurså? @ezzu: