Eve online corp/spelare sökes!

Permalänk

Eve online corp/spelare sökes!

Tjena!
Som titeln säger så letar jag efter någon/några som är sugna på att sitta lite i ts/skype och lira Eve. Spelade för ett bra tag sedan men lär behöva göra om allt... Om du är intresserad så svara här eller skicka PM!

Mattias

Permalänk

Tjabba! Jag tänkte börja med Eve.. aldrig lirat det innan, om du är sugen så hojta till!

Permalänk
Medlem

Har några konton någonstans, om ni inte vill börja helt fån början.
Spelar ej, har inte tänkt att börja igen. finns lite skepp och cash säkert.

Visa signatur

Bosna u <3

I7-6700K :-: 16gb DDR4 :-: ASUS 1080TI :-: MSI Gaming Carbon :-: NH-U14S :-: FD R5 :-: Seasonic X 760W

Permalänk

Sorry såg inte förens nu, men gärna! Är som sagt helt grön, och även fast det är rätt gött att lära sig grunderna så känner man sig lite låst vid det. Man kan ej hitta på det man skulle vilja

@zeleni:

Permalänk
Medlem

Jag kan nog kanske återuppliva mina två konton om någon mer är på, det är rätt skoj att sitta och snacka skit medans man strimlar grus med sin Hulk + command ship som ger feta bonusar...

(eller... ja.. iaf va det så när jag sist spelade för två+ år sedan)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Tjena! Jag aktiverade precis mina konton i Eve, spelar gärna tillsammans med någon annan.

Skicka pm in-game så hittar vi på nåt. En av mina gubbar i Eve är "Ztarpope Audeles".

Permalänk
Medlem

SWECLOCKERS @ ATIER 0.6

Sådär, igår spenderade jag lite tid i Eve tillsammans med jososwe..

Både han och jag har Orcas som ger feta bonusar till mining och vi har även alts som kör Hulks för att riktigt göra rent i bälten.

Mitt förslag, varför går vi inte ihop och gör något skoj tillsammans.
Jag startade igår corpet *Drumroll* SWECLOCKERS där min tanke är att vi börjar basic och kör mining lite och sen kan vi övergå till andra aktiviteter beroende på hur många vi blir till att köra PVE missions eller exploration eller kanske även PVP om det skulle finnas intresse för detta.

Hur låter detta?

Joina gärna på Stationen Atier (0.6) och ansök till SWECLOCKERS så bestämmer vi något gemensamt mål.

Min tanke är samla ore och antingen bygga skepp eller sälja och dela på pengarna.
Till en början har corpet 10% skatt för att få ihop lite startkapital, jag har nämnligen i princip inga pengar kvar efter att ha försäkrat min orca för 68 miljoner och jag tänkte åka iväg på en köp-run nu och köpa lite kristaller och drones och lite annan mining equipment så att det finns till nya medlemmar.

(Lite skoj är att 2007 körde jag också eve och skapade då corpet FIPPEL OCH TRIXX som på sin höjd hade 115 members, vem vet.. kanske vi kan växa och utöka till något liknande)

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Medlem

Är det inga som spelar Eve Online längre?

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Skrivet av daevilb:

Är det inga som spelar Eve Online längre?

Jag spelade för några månader sedan. Funderar på att börja lira igen.
Hur många är med i corpet idag?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lumbricus:

Jag spelade för några månader sedan. Funderar på att börja lira igen.
Hur många är med i corpet idag?

Just nu är det bara jag och en till.

Vi är dock 4 totalt eftersom vi har varsin ALT

Vi småspelar och kör lite missions just nu i väntan på fler som vill joina.
båda kan köra orcas för att köra te.x mining-ops.

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Skrivet av daevilb:

Just nu är det bara jag och en till.

Vi är dock 4 totalt eftersom vi har varsin ALT

Vi småspelar och kör lite missions just nu i väntan på fler som vill joina.
båda kan köra orcas för att köra te.x mining-ops.

Att fokus ligger på mining och PvE, samt att vi är i samma tidszon (antar jag) är stora plus.
Själv kan jag inte skryta om mer än en sparsamt utrustad Retriever (och en Maelstrom på min alt).

Ska fundera lite!

Permalänk

Var ju ett tag sen man spelade, får testa och se om man får upp suget igen
Jag har en in game kanal som ni kan gå med i M.O.M heter den.

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lumbricus:

Att fokus ligger på mining och PvE, samt att vi är i samma tidszon (antar jag) är stora plus.
Själv kan jag inte skryta om mer än en sparsamt utrustad Retriever (och en Maelstrom på min alt).

Ska fundera lite!

Det är det som är grejen! Retriever är ju iaf en början, vi kan göra det som första corp-uppdrag, vi kör ut en ORCA med fet mining bonus och samlar ihop grus och säljer rakt av, sen köper vi en HULK som folk i corpet kan låna

jag håller på att köra blueprint-forskning på mining crystals nu och ska försöka få koll på hur man gör TECH 2 BPC copies.

Skrivet av DareDevil:

Var ju ett tag sen man spelade, får testa och se om man får upp suget igen

Det är bara att hoppa in och ansöka om ni känner för det!

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Skrivet av daevilb:

Det är det som är grejen! Retriever är ju iaf en början, vi kan göra det som första corp-uppdrag, vi kör ut en ORCA med fet mining bonus och samlar ihop grus och säljer rakt av, sen köper vi en HULK som folk i corpet kan låna

jag håller på att köra blueprint-forskning på mining crystals nu och ska försöka få koll på hur man gör TECH 2 BPC copies.

Det är bara att hoppa in och ansöka om ni känner för det!

Sitter med i ett Corp sen en del år men joina gärna kanalen M.O.M

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk
Medlem

@DareDevil:

Joinar ikväll och kollar läget.

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk
Skrivet av daevilb:

@DareDevil:

Joinar ikväll och kollar läget.

Gör det, ska försöka att var online då. Kör ju en del world of warships med

Visa signatur

ROG Strixt Z390-H | Intel I9-9900k | MSI RTX 2080ti | Corsair RM850W | Kingston HyperX DDR4 3200MHz 32GB | ASUS PG349Q | Corsair MP500 M.2 SSD | Kingston HyperX SSD | Samsung SSD 850 PRO |

Permalänk

Jag har spelat aktivt ett par år nu men nästan bara solo. Var med i ett corp en gång men dom var inte så seriösa så jag tröttnade på dom.
Spelar själv bara för att jag har fyra barn som tagit väldigt mycket tid så jag har haft svårt att "anpassa" mig till andra i spelet. Men nu börjar dom bli lite äldre så det är lättare att planera tiden. Har för tillfället inget headset men planer på att införskaffa ett, så TS är inte aktuellt för mig i dagsläget.

Jag sitter på en hel del items som kan vara bra som startup i ett corp. Har för övrigt ett eget corp bara för att slippa NPC corpen, dock inga planer på att vara CEO i ett corp då jag inte gillar att vara chef...

Kanske kan vara intresserad av detta beroende på vad corpen får för sammansättnig.
Flyger och äger bl.a följande:
Orca(Mining support), Mackinaw(T2 mining), Fenrir (Freighter) + en hel uppsjö med diverse skepp för mining och PVE bl.a. en T2/Faction utrustad Rattlesnake för lvl 4 missions.

Jag har även några små och medelstora POS liggandes + en hel del utrutning för att driva invention/manufacturing från en POS. Detta ligger dock vilande för tillfället då jag inte haft tiden att och lusten att driva en egen POS efter ändringarna som CCP gjort gällande tillgängligheten för invetion och copy på NPC stationer.

Jag har alla BPO för tillverkning av frigate (alla 4 factions) både T1 och BPC för T2.
Har även en uppsjö med olika BPO för High/Mid/Low & Rigg items och diverse ammo, mestadels missiles och hybrid.

Har funderat på low/null sec men detta är inte genomförbart solo så därför har jag börjat leta efter ett vettigt och seriöst corp (utan att gå till överdift). EVE har en tendens att ta alldeles för mycket tid ibland...

Just det, börjar få svårt att flyga i Gallente/ Minmatar space p.g.a. PVE för Amarr. Så för min del får gärna corpet verka i Caldari/Amarr vänliga system.

Visa signatur

| Fractal Define R3 | Fractal Newton R2 1000 Watt | MSI Z97-GD65 Gaming|Intel 4690K |
| Phanteks PH-TC14PE med 3*GT 1850 | 2*4DDR3 Dominator GT | Asus GTX570DCII SLI | Verbatim 240GB |
| Corsair Force 60GB | 6* Zalman ZM-F3RL |

Permalänk
Medlem

@dannydallas:

Man behöver ju inte joina corp utan kan kanske hitta på OPS tillsamans.

Det som oftast blir är ju att te.x när jag skötte mitt förra corp som hade 100+ pers så blev det så att vissa ville köra 0.0 medans andra kanske inte ville bli inblandade i eventuella krig osv, visst det är skoj att köra fleets och jaga men när man har småbarn så är det totalt hopplöst

Tar man steget ut i 0.0 så blir det oftast så att det gnälls lite på andra som inte har tid att engagera sig lika mycket.. du som har barn vet nog hur det är ungefär som world of warcarft, kan du inte sitta i en raidgrotta 6 timmar om dagen så går det helt enkelt inte spela med andra, du förlorar experience och pengar och gear...

Jag är glad om jag får 5-6 timmar i veckan på spelande och loggar jag på eve och ser att folk är ute och grusar så joinar jag oftast och är det tomt så sköter jag lite corp-business eller kör L4.

En fråga till dig... POS-ändringar du skriver om, jag blev lite förvånad att jag kunde researcha på BPO:n och sånt på stationer nu, är det den enda ändringen? vad är en fördel med en POS isåfall?

Visa signatur

Where is my 3080?!

Permalänk

Har du kört missions i highsec och vill gå vidare så rekommenderar jag ett corp som heter karl xii dragoner
Ett svenskt corp i grunden, men har spelare från Tyskland, England, Åland, USA.
Vi gör det mesta, bor i nullsecurity. I regionen Providence.
Jag är online titt som tätt. Nick: data lobos.
Kontakta ceo i corpet hänvisa att du är från sweclockers, att du läste mitt inlägg.
Jag hjälper dig att komma vidare i spelet.
Jag är 37, vi har några 40 plus, inte många under 20

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast
AMD Radeon RX 7900 XTX, LG 34'' UltraGear 34GN850P QHD Curved
XONAR U7
LIAN LI D600, Moddat, 2 x 420mm ALPHACOOL 60 mm radiatorer
QPAD MK-85, RAZER Basilisk mus

Permalänk

@daevilb:

Nej jag vet hur det är, dom små tar väldigt mycket tid. Sen har man en fru mitt upp i allt som också vill ha uppmärksamhet...
Nu är jag ju såpass lyckligt lottad att hon accepterar mitt nörd intresse Hon är för övrigt serienörd och brukar tillbringa ett antal timmar i veckan framför diverse streaming sidor så då får jag passa på.

Jag har suttit och gjort lite research på diverse null corp och hittat några intressanta men precis om du nämner så "kräver" dom flesta att du är online vissa tider och utför vissa uppdrag. Jag förstår mycket väl detta eftersom null oftast kräver att du är aktiv om du vill behålla din outpost eller sov i ett system, annars kommer ett mer aktivt corp och tar över.
Min tanke var att jag kunde hitta ett såpass stort corp/ alliance så att dom inte har "användning" av alla spelare utan jag kunde delta ibland i mån av tid.

Samma här, brukar plocka lite sten eller köra L4, börjar dock tröttna lite på detta då det inte händer så mycke mer än när man bli jagad ev nån liten mupp i lowsec.

Nja, är inte 100 insatt i vilka ändringarna var men jag vet att du kan köra copy/invention på vissa NPC stationer, dock så är detta belagt med nån form av "skatt". Ju fler som gör detta på en viss NPC station desto dyrare blir det, vilket i sin tur medför att du blir tvungen att leta lowsec NPC för att hitta en lönsam station.
Sen kan man ju "hyra" diverse olika NPC team som kan boosta din copy/invention/manufacturing, detta är dock inget jag testat.
Sen är funktionen att du kan ha BPO liggandes i en NPC station i samma solsystem samtidigt som du utför copy/invention på en POS, denna funktionen finns inte längre vilket betyder att du måste ha din BPO i samma "låda" som du utför uppgiften på.

Har för mig att argumentet från CCP när dom gjorde denna ändringen var att man skulle "straffa" care bear nissarna i highsec så att industri aktiviteter skulle bli mer lönsamma i framförallt nullsec.
Enda fördelen som jag ser det med en POS i high är väll att du har allt på samma ställe samt att du slipper skatt och avgifter till NPC. Dock så får man köra i rätt stor skala för att bränslekostnaden skall löna sig.

Nån med mer kunskap om detta får gärna fylla i
Annars vet jag att det fins en dev post nån stans från CCP där dom beskriver alla ändringar. Var väll ca 1 år sedan detta genomfördes om jag inte minns fel.

Visa signatur

| Fractal Define R3 | Fractal Newton R2 1000 Watt | MSI Z97-GD65 Gaming|Intel 4690K |
| Phanteks PH-TC14PE med 3*GT 1850 | 2*4DDR3 Dominator GT | Asus GTX570DCII SLI | Verbatim 240GB |
| Corsair Force 60GB | 6* Zalman ZM-F3RL |

Permalänk

@mattanmattan:

Karl XII Dragoner är faktiskt ett av copen jag kollat på. Minns inte just nu vad jag hade för "synpunkter" på er för jag sitter på jobbet, men jag har som sagt suttit och gjort lite research på diverse null corp för att försöka hitta ett som passar.
Dom viktigaste punkterna för min del har väll varit att det ska vara ett corp som accepterar att man har ett liv utanför spelet och inte nödvändigtvis kan delta i alla "uppdrag" eller sitta flera timmar per dag.
Sen är jag mer för industri men är sugen att lära mig PvP för PvE är ingen utmaning längre och dessutom inte så lönsamt.
Sen är det ju klart en fördel om man kan hitta ett svenskt corp som uppfyller detta.

Om jag inte minns fel nu så finns det en kille här på sweclockers som heter Scorpius som också är medlem i Karl XII? Har för mig att han var på mig för nått år sedan att jag skulle gå med er, mina 2 minsta vara dock bara 2 1/2 år vi det tillfället så jag kände inte att jag hade tiden.

Ska ta och kolla upp detta ikväll när jag går online, om jag nu inte måste sitta hemma och jobba. Men borde hinna ta en titt.

Är för övrigt 35 med fyra vilda barn och en serienörd till fru

Visa signatur

| Fractal Define R3 | Fractal Newton R2 1000 Watt | MSI Z97-GD65 Gaming|Intel 4690K |
| Phanteks PH-TC14PE med 3*GT 1850 | 2*4DDR3 Dominator GT | Asus GTX570DCII SLI | Verbatim 240GB |
| Corsair Force 60GB | 6* Zalman ZM-F3RL |

Permalänk

Mitt nick är Nur-Tak Dorgiers för dom som vill kolla in mig
Har för övrigt inget headset än så TS funkar inte för min del. Har dock ett fungerade tangentbord

Visa signatur

| Fractal Define R3 | Fractal Newton R2 1000 Watt | MSI Z97-GD65 Gaming|Intel 4690K |
| Phanteks PH-TC14PE med 3*GT 1850 | 2*4DDR3 Dominator GT | Asus GTX570DCII SLI | Verbatim 240GB |
| Corsair Force 60GB | 6* Zalman ZM-F3RL |

Permalänk

@dannydallas:

Scorpius rekryterade mig för flera år sen.
Alla har liv vid sidan om. Så det är ingen begränsning.
Vi gör allt som kan göras i EVE, nästan.
Jag är online fredag under dagen.
Annars är det bara o maila corp ceon.

Data lobos

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Kingston 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL36 FURY Beast
AMD Radeon RX 7900 XTX, LG 34'' UltraGear 34GN850P QHD Curved
XONAR U7
LIAN LI D600, Moddat, 2 x 420mm ALPHACOOL 60 mm radiatorer
QPAD MK-85, RAZER Basilisk mus

Permalänk
Medlem

Goddag mina eminenta herrar AF Sweclockers!

Är ny på forumet mestadels för att sprida budskapet om vårt eminenta corp "Svea Rike" Eller [.S.R.] som syns i rymden!

Svea Rike är det största och mest aktiva helsvenska nullsec pvp-corpet i EVE Online.

Vi kan stoltsera med stark sammanhållning, kamratskap och ivrighet till PvP (samt till viss del mognad) <-- Det där med mognad får man ta med en nypa salt om klockan är 2-3 på natten en fredag efter ett besök på finska apoteket hehe

Vi har funnits med ett tag i EVE (EST. 2004) och bär på lång erfarenhet av PvP i alla dess former samt vet hur man lever och livnärar sig i null-sec. Just nu bor vi i Tribute och är medlemmar i alliansen Circle-Of-Two [CO2]. Vi samarbetar och medverkar i The Imperium (f.d. Clusterfuck Coalition) som leds av Goonswarm Federation.

Vi har för tillfället ca 70 aktiva piloter i vårt corp med olika grad av aktivitet men vi genomför regelbundna purges av inactives!. Vi söker alltid nya medlemmar som är intresserade av att flyga med ett härligt gäng svenskar som gillar att skjuta andra rymdskepp.

Vi har förvisso en del industri piloter men det förväntas av en pilot i svea att PvP går före indy.

Känner man att detta låter intressant så Kan man läsa mer på www.svea-rike.com Samt joina vår ingame kanal "SR Rekryt" utan situationstecken såklart.

PMa mig gärna om ni har frågor eller ropa på mig i rekrytkanalen (Equinox starborn)

Permalänk

Jag hoppade till Atier men hittar inte Corporation Sweclockers, är ni fortfarande där eller har ni flyttat?

*Edit

Sökte efter er och skickade in en ansökan, ni fanns inte med i offices listan.

Skrivet av daevilb:

Sådär, igår spenderade jag lite tid i Eve tillsammans med jososwe..

Både han och jag har Orcas som ger feta bonusar till mining och vi har även alts som kör Hulks för att riktigt göra rent i bälten.

Mitt förslag, varför går vi inte ihop och gör något skoj tillsammans.
Jag startade igår corpet *Drumroll* SWECLOCKERS där min tanke är att vi börjar basic och kör mining lite och sen kan vi övergå till andra aktiviteter beroende på hur många vi blir till att köra PVE missions eller exploration eller kanske även PVP om det skulle finnas intresse för detta.

Hur låter detta?

Joina gärna på Stationen Atier (0.6) och ansök till SWECLOCKERS så bestämmer vi något gemensamt mål.

Min tanke är samla ore och antingen bygga skepp eller sälja och dela på pengarna.
Till en början har corpet 10% skatt för att få ihop lite startkapital, jag har nämnligen i princip inga pengar kvar efter att ha försäkrat min orca för 68 miljoner och jag tänkte åka iväg på en köp-run nu och köpa lite kristaller och drones och lite annan mining equipment så att det finns till nya medlemmar.

(Lite skoj är att 2007 körde jag också eve och skapade då corpet FIPPEL OCH TRIXX som på sin höjd hade 115 members, vem vet.. kanske vi kan växa och utöka till något liknande)

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk

Jodå! Men spelar ni är frågan?

Skrivet av daevilb:

Är det inga som spelar Eve Online längre?

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Tjena!
Är väldigt ny här men inte jätteny i EVE.
Har spelat mest solo sen 2013 med två karaktärer, den ena e i FW och den andra gör typ allt det andra (och lite pvp även där ibland). Har eget corp med en bunke alts och det hade absolut varit trevligt att babbla lite på nån TS eller liknande och kanske sätta ihop lite mindre flottor för nån pvp roam eller göra L4 missions eller vad som helst (förutom bryta stenar i bälten, för min del iaf).
Va me i en FW corp med den ena gubben för ett par år sen som jag gilla som fan, men dom drog till wormhole space så då gick jag ur. Jobbar jäkligt mkt och sjukt oregelbundet med mkt resor så min speltid är sjukt begränsad. Från inget till asmycket, typ. Har haft ögonen på ett par svenska FW corps som jag kanske tänker joina (Calmil) men avstått pga ovanstående orsak.
I alla fall, släng ett PM och/eller adda mig till din lista om du vill slänga ut en hand om eventuella framtida sammanstrålningar. Är du ny och intresserad att prova pvp så hjälper jag gärna till med lite tips osv. Mina main gubbar e:
Peijari Rin
Nilora Seeve

P.S. Korkza, har sprängt och blivit sprängd av er mer än ett par gånger.

Permalänk
Skrivet av pettin:

Tjena!
Är väldigt ny här men inte jätteny i EVE.
Har spelat mest solo sen 2013 med två karaktärer, den ena e i FW och den andra gör typ allt det andra (och lite pvp även där ibland). Har eget corp med en bunke alts och det hade absolut varit trevligt att babbla lite på nån TS eller liknande och kanske sätta ihop lite mindre flottor för nån pvp roam eller göra L4 missions eller vad som helst (förutom bryta stenar i bälten, för min del iaf).
Va me i en FW corp med den ena gubben för ett par år sen som jag gilla som fan, men dom drog till wormhole space så då gick jag ur. Jobbar jäkligt mkt och sjukt oregelbundet med mkt resor så min speltid är sjukt begränsad. Från inget till asmycket, typ. Har haft ögonen på ett par svenska FW corps som jag kanske tänker joina (Calmil) men avstått pga ovanstående orsak.
I alla fall, släng ett PM och/eller adda mig till din lista om du vill slänga ut en hand om eventuella framtida sammanstrålningar. Är du ny och intresserad att prova pvp så hjälper jag gärna till med lite tips osv. Mina main gubbar e:
Peijari Rin
Nilora Seeve

P.S. Korkza, har sprängt och blivit sprängd av er mer än ett par gånger.

Nice, Kanske hör av mig i övermorgon då jag jobbar tills onsdag. Så onsdag kväll blir nog lite spel!
Har min main och min alt. och gör LV4 missions ensam. Så LV5 missions hade varit trevligt!
Kör en hel del industri och har bp för bla. myrmiddon, alla mining chrystals i High-sec, drones osv.

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670

Permalänk
Medlem

Tjena!

Är sugen med på lite gemensam aktivitet, försöker kontakta ingame eller skicka ett meddelande till "Keri Lee".

Visa signatur

Citera mig - @Xfinity - för svar! | Inet fraktfritt

Permalänk
Skrivet av Xfinity:

Tjena!

Är sugen med på lite gemensam aktivitet, försöker kontakta ingame eller skicka ett meddelande till "Keri Lee".

Du kan alltid skriva till ErniE89 ingame på EVE. Har redan ett eget litet corp med mig och min alt. Så vi kanske
kan få ihop lite folk för att göra lite skoj!

Som sagt kommer inte bli mycket game tills onsdag kväll. Men kommer absolut försöka svara på meddelanden in-game!

Visa signatur

MB: Asus Prime Z690M-PLUS D4 DDR4 | CPU: Intel Core i7 12700K | CPU-Kylare: Corsair Cooling Hydro H100X | Nätagg: Fractal Design R3 Platinum 1000W | Minne: Corsair 32GB DDR4 4600MHz Vengeance RGB | HD: Samsung 750 256GB SSD & Samsung 860 EVO 1TB | GPU: PNY RTX 3080 10GB XLR8 Gaming REVEL EPIC-X | Skärm: Acer 27" Nitro XV272UX QHD IPS 240 Hz | Headset: EPO GSP 670