Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Tyvärr inte. Håller hårt i dessa numera.

Är det utan tryck?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

Är det utan tryck?

Skickades från m.sweclockers.com

Med tryck på alla

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Med tryck på alla

Kan inte ens förklara i ord hur mycket jag hatar dig just nu finns det ingen möjlighet att ja kan övertala dig att släppa dom gröna..?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

Kan inte ens förklara i ord hur mycket jag hatar dig just nu finns det ingen möjlighet att ja kan övertala dig att släppa dom gröna..?

Skickades från m.sweclockers.com

Haha tyvärr inte. Håller som sagt väldigt hårt i dessa

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flutters:

Haha tyvärr inte. Håller som sagt väldigt hårt i dessa

Helvete va frustrerande 😂😂

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

De e så illa att ja nästan e beredd att köpa ett beggat premiere bara för capsen lol

Skickades från m.sweclockers.com

HELT SJUKT!

https://corus-kb.com/en/keycaps/69-vortex-pbt-keycaps-full-se...

Ja hittade! Och I lager dessutom!

Permalänk
Avstängd

@I_KILL_HORSES: Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Mitt tangentbord är inget nytt coolt tangentbord med massa färgglada knappar utan ett helt vanligt tråkigt svart tangentbord.
Det jag dock märkt när jag använt det är att det är i en klass för sig när det kommer till saker som ergonomi.
Det är det första tangentbordet som jag använt som jag verkligen tycker om.
Så någon bubbla lär du inte lyckas spräcka för mig.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jopp<3:

@I_KILL_HORSES: Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Mitt tangentbord är inget nytt coolt tangentbord med massa färgglada knappar utan ett helt vanligt tråkigt svart tangentbord.
Det jag dock märkt när jag använt det är att det är i en klass för sig när det kommer till saker som ergonomi.
Det är det första tangentbordet som jag använt som jag verkligen tycker om.
Så någon bubbla lär du inte lyckas spräcka för mig.

Det han menade var nog att ditt tangentbord är av typen rubber dome och inte mekaniskt (som tråden framförallt är till för) men pga åldern av ditt tangentbord finns det nog ett visst intresse ändå! Bara lägga upp en bild.

Visa signatur

“More Human Than Human”
kniffswelt | no_jz.supra

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

De e så illa att ja nästan e beredd att köpa ett beggat premiere bara för capsen lol

Skickades från m.sweclockers.com

HELT SJUKT!

https://corus-kb.com/en/keycaps/69-vortex-pbt-keycaps-full-se...

Ja hittade! Och I lager dessutom!

Jag tipsade dig om dom igår ju sjukt dålig kvalité på printsen, w&d är nästan bortslitna på mitt halvårsgamla set. Ska dra iväg ett mail till dom och fråga vad det är för engångsgrejer som säljs..

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Jag tipsade dig om dom igår ju sjukt dålig kvalité på printsen, w&d är nästan bortslitna på mitt halvårsgamla set. Ska dra iväg ett mail till dom och fråga vad det är för engångsgrejer som säljs..

För det priset kan det ändå vara värt att prova
Va det du som tipsade på reddit?

Permalänk
Medlem
Skrivet av dj_aleks:

För det priset kan det ändå vara värt att prova
Va det du som tipsade på reddit?

Absolut, hade dock köpt blanka om jag beställde igen.

Nietski, förra sidan:
#15946991

Permalänk
Medlem
Skrivet av willeykk:

Absolut, hade dock köpt blanka om jag beställde igen.

Nietski, förra sidan:
#15946991

Se där jag, antar att jag inte läste tillräckligt noggrant!

Permalänk
Skrivet av Jopp<3:

@I_KILL_HORSES: Jag förstår inte riktigt vad du menar.

Mitt tangentbord är inget nytt coolt tangentbord med massa färgglada knappar utan ett helt vanligt tråkigt svart tangentbord.
Det jag dock märkt när jag använt det är att det är i en klass för sig när det kommer till saker som ergonomi.
Det är det första tangentbordet som jag använt som jag verkligen tycker om.
Så någon bubbla lär du inte lyckas spräcka för mig.

Då ber jag om ursäkt! Bra att du gillar det.

Permalänk
Medlem

SA retro:

Passade inte mig, lagt upp dem i bytestråden.

Permalänk
Medlem

Går fort i svängarna

Hittils har det trillat in en Pok3r vit utan LED med MX blue och ett KC60 vit, vita leds och MX green. Roffade åt mig Ducky CCnG och Tai Hao halloween på mechmarket. Kabeln är från reddit medlemen 90N1NE som gör riktigt bra kablar och mkt billigare än Pexon.

Kanske får göra mig av med Pok3rn, eller byta den mot en med gröna switchar då de helt klart kändes mkt bättre. Kommit på att jag föredrar Cherry profil före OEM.

Åkte på Backspase tåget jag med...

Permalänk
Avstängd

Här kommer mitt gamla tangentbord
Inser först nu att somliga knappar sattes tillbaka fel när det rengjordes senast.

Det är nog dags för en ny rengöring snart.

Permalänk
Medlem

Lyckades byta till mig lite Cherry Biege från Huttala, i väntan på att resten torkar kör jag blandat med GMK cyrillic. Om någon sitter med en 1,75u beige shift är jag beredd att pynta löjliga summor för den btw

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Vaun:

Lyckades byta till mig lite Cherry Biege från Huttala, i väntan på att resten torkar kör jag blandat med GMK cyrillic. Om någon sitter med en 1,75u beige shift är jag beredd att pynta löjliga summor för den btw

http://i.imgur.com/Le0cYUr.jpg
http://i.imgur.com/nfInWLH.jpg
http://i.imgur.com/z6IZApY.jpg

Vackert!

Jag har även jag börjat leka lite med byteshandeln vi gjorde.

Har tillfälligt satt i några MX red för att hålla plattan på plats mot PCBn, men senare så blire lite gateron blacks med 55g korea fjädrar. Capsen som sätts på återstår att se.
Hoppas man hinner klart imorgon, för sen ska jag iväg i 4 dagar!

Permalänk

Fick två riktigt trevliga paket igår!

IBM Model M SSK

Fick även ett paket med keycaps! Gateron PBT, ISO blanka från UKKeycaps. Tjocka och fina, inga stammar som syns igenom. De sitter på mitt Novatouch.

Hela familjen samlad!

Permalänk
Tangentbordskonnässör

Även jag har hittat på lite mer skojs idag.

Måste bara få tag på en dator som har windows så att jag kan fixa layouten på tangenterna, just nu händer det allt möjligt när man trycker på vanliga bokstäver.. Jag tror @Vaun har trollat mig lite..

Permalänk
Medlem

@huttala: Haha jag är oskyldig! Men vad händer? Jag blir lite nyfiken ^^

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Tangentbordskonnässör
Skrivet av Vaun:

@huttala: Haha jag är oskyldig! Men vad händer? Jag blir lite nyfiken ^^

Jag vet inte vad som hände, måste ha kommit åt något andra lager eller något åp någon vänster. Skulle köra screenkey för att testa alla knappar och då börja det öppnas fönster hit och dit och alla mina skärmar blev speglade så att de var en bara, sen öppnades några hundra tabs i chrome så att minnet tog slut och man börja tugga på swappen.

När jag till slut fick ordning på det och skulle testa sifferswitcharna så var jag tvungen att hålla inne FN för att få fram siffror.

Men nu har jag testat igen, måste ha varit en tillfällighet.. Skriver på tangentbordet as we speak.
Capsen är sånt jag hade liggandes på jobbet, så var inte allt för dömmande, det kommer andra lite finare under kvällen hoppas jag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av huttala:

Jag vet inte vad som hände, måste ha kommit åt något andra lager eller något åp någon vänster. Skulle köra screenkey för att testa alla knappar och då börja det öppnas fönster hit och dit och alla mina skärmar blev speglade så att de var en bara, sen öppnades några hundra tabs i chrome så att minnet tog slut och man börja tugga på swappen.

När jag till slut fick ordning på det och skulle testa sifferswitcharna så var jag tvungen att hålla inne FN för att få fram siffror.

Men nu har jag testat igen, måste ha varit en tillfällighet.. Skriver på tangentbordet as we speak.
Capsen är sånt jag hade liggandes på jobbet, så var inte allt för dömmande, det kommer andra lite finare under kvällen hoppas jag.

http://i.imgur.com/oE7IV4Q.jpg

Härligt att det fungerar som det ska! Nu ska du nog bli en 60% älskare du med

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem

Nantucket Selectric är pågång vilken dag som helst verkar det som. Tillsammans med european set så blir det omkring 200 USD ser det ut som nu. Plus frakt och tull..

Permalänk
Medlem

@Bluefish:

ruskigt snyggt sett, vill ha faktorn är hög men man har precis pungat ut ca 2800:- för granite setet.
har ingen bräda att använda dessa caps på för tillfället.... hmmm svårt

Visa signatur

Q1=Q2+QE

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bluefish:

http://i.imgur.com/ggKvwq5.jpg

Nantucket Selectric är pågång vilken dag som helst verkar det som. Tillsammans med european set så blir det omkring 200 USD ser det ut som nu. Plus frakt och tull..

Underbart!

Hur köper man dessa? Måste man vara medlem på geekhack.org eller nåt?

Är det PBT? (kanske alltid är det på så här exklusiva set?)

Visa signatur

Keep on boppin´

Permalänk
Medlem

Köpte ett POK3R av en medlem på forumet. MX Clear är brytarna. Gillar känslan men föredrar nog ändå MX Brown. Jag har beställt vita LEDs som jag ska löda dit. Inser att jag verkligen uppskattar backlight!

Permalänk
Medlem

Släpp allt! GMK Beige är på ingång på Massdrop!

Visa signatur

¯\_(Ó.ò)_/¯

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vaun:

Släpp allt! GMK Beige är på ingång på Massdrop!

länk?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vaun:

Släpp allt! GMK Beige är på ingång på Massdrop!

WHAT!? Det är ju grymt! Snacka om vill ha.