Permalänk

CSGO "lag" som söker spelare?

Hej,

Tänkte bara kolla om det finns någon grupp människor som spelar CSGO som söker spelare. Att spela MM eller PCW spelar mig ingen större roll.

- 23år
- Pluggar i Stockholm
- En "cool" spelare som inte gnäller på lagmedlemmar när det inte går som det ska.
- ca 3000 timmar sammanlagt i CS-spelen
- Distinguished Master Guardian (223 vunna MM matcher)

Jag orkar inte dra ihop och fixa eget lag längre. För många som droppar eller slutar höra av sig. Försöker nu istället komma i kontakt med en färdig grupp/lag.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

UNIX + SFF = <3

Permalänk

Söker Cs GO lag

Tja söker lag eller spelare att starta lag med.
Jag är 15 år
Rank Supreme
har 982 timmar på cs go.
Jag ragar eller flamar inte.
Jag kan spela och vill utvecklas mer som spelare.
Jag kan spela flera gånger i veckan.
Spelar helst Rifler eller Entry
Bor i Stockholm

http://steamcommunity.com/profiles/76561198075003977/

Permalänk
Medlem
Skrivet av M4D4SS:

Hej,

Tänkte bara kolla om det finns någon grupp människor som spelar CSGO som söker spelare. Att spela MM eller PCW spelar mig ingen större roll.

- 23år
- Pluggar i Stockholm
- En "cool" spelare som inte gnäller på lagmedlemmar när det inte går som det ska.
- ca 3000 timmar sammanlagt i CS-spelen
- Distinguished Master Guardian (223 vunna MM matcher)

Jag orkar inte dra ihop och fixa eget lag längre. För många som droppar eller slutar höra av sig. Försöker nu istället komma i kontakt med en färdig grupp/lag.

Vill inte vara den som brister ditt hjärta men du kommer antagligen inte hitta ett riktigt lag att spela i. Alla lag som vill komma någonstans och lira seriöst (som du verkar vilja göra) kräver att du är en riktigt duktig spelare med många års erfarenhet. Att vara DMG kommer inte hjälpa dig, snarare försämra läget för dig.

Du har nu två val:
1. Hitta ett lag som inte vill komma långt eller inte bryr sig om rank eller hur duktig man är.
2. Bli bättre, lira på esea, faceit, esl, cevo och leta lag där.

Lycka till.

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk

vänta lite nu... rank? spelar det någon roll allvarligt talat? helt ointressant imo. har cirka 5000h cs totalt. då har jag lirat 1.6 och go.
och vad jag lärt mig är att csgo rankningssytstem är ett jävla skämt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

vänta lite nu... rank? spelar det någon roll allvarligt talat? helt ointressant imo. har cirka 5000h cs totalt. då har jag lirat 1.6 och go.

Det är långt ifrån perfekt, ett riktigt skitsystem faktiskt. Men det ger fortfarande en indikation på hur bra man är, visst kan man vara riktigt bra och fortfarande vara DMG men det är rätt långsökt.

Visa signatur

CPU:AMD 7950X3D UV (Noctua NH-D15) GPU: Powercolor 7900XTX Red Devil UV MINNE:32gb 6000mhz CL 32-36-36-72 MODERKORT:ASUS x670e PRIME NÄTAGG:Gigabyte 1000w SSD: Samung 980 PRO 2TB m.2, SK hynix PC401 512gb m.2, Samsung 860 EVO 500GB, Samsung SM871b 512GB, Samsung 830 256GB, Samsung 840 PRO 256GB CHASSI: Fractal Design Define R5 Titanium LJUDKORT: Creative Sound Blaster X4 HÖRLURAR: Beyerdynamics MMX300 V2OS: Windows 11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av kalleteodor:

Visst är rankingsystemet väldigt dåligt. Men trots detta är det stor skillnad mellan Global & DMG.

Nu tycker jag inte detta ska hindra TS till att hitta ett lag. Man behöver inte ha ett lag som ska bli proffs direkt. Man kan lira för att det är skoj samt att ha lite basic taktiker!

Så jag kan tycka att rank spelar en liten roll för att få ett ungefär hum om var man ligger. Men ja, om man är global så kan man vara extremt bra men det finns även vissa sämre.

Permalänk

@RasmusC:

ajajaj skrev nåt liknande till en som ville lira i en "seriös" klan med 500h och fick sjukt mycket hat på mig...

alla gamla dmgs är ju global nu så att vara global är ju inte direkt några höga krav.

Visa signatur

Enthoo luxe | Custom loop |
GTX TITAN 3-Way SLI | 3960x@5ghz | x79 black edition
32GB ram | Samsung EVO 500GB | Lepa G1600 | <3

HTPC rajintek styx | i5 2500k@4,8ghz | GTX TITAN |

Permalänk
Medlem

Ansökan provspel

Blev nyligen kontaktad av en snubbe som var på väg att starta ett cs-nätverk, där spelare kommer få lön, och blev ombedd att sätta ihop ett cs-lag till detta nätverket. Jag och en till spelare är klara, vi söker 3 spelare till som;
Är 14-20 år
Har gott spelsinne
Är villiga att sätta in mycket arbete och tid, öva regelbundet med oss samt förstå att det inte går på en dag.
Om du känner dig intresserad så går du in och skickar din ansökan för att få komma till provspel via - http://goo.gl/forms/DSbHDwCNrv
Känner du någon du tror passar så länka de gärna, vi tror att de flesta kommer att få komma på provspel, hur det sen blir är en annan sak.
Lycka till!