Söker spelare. Arma 3 exile eller liknande mods.

Permalänk

Söker spelare. Arma 3 exile eller liknande mods.

Tjena.
Är snubbe på 34 år, söker någon/några att lira med (20år+). Skulle vara kul att vara ett par st och bygga en stor bas eller köra missions i exile, eller någon av det andra moddarna. Spelar mest kvällstid pga livet och ansvar.
Verkar dock vara lite svårt att få tag i folk som lirar detta.
Har självklart ts & mic.

Permalänk
Medlem

Tjenare. Vi är ett par stycken som spelar Exile, dock så söker vi ny server efter att Taviana togs bort från A3 Launchern, så dom stängde ner den servern.

Vi är 3-5 st som brukar spela, sen är det folk som är med ibland. 25+. Spelar mest kvällar och helger.
Du är välkommen in på vår teamspeak 3, nibble.tk

//brodan - nibble.tk

Visa signatur

Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R
Modekort: GIGABYTE GA-Z87-D3
Processor: INTEL CORE i7 4770K 3,5GHz
Grafik: GEFORCE GTX 780 WINDFORCE (3GB)
Minne: CORSAIR VENGANCE (3x4GB)

Permalänk

@brodan: Ja, det låter intressant. Jag kan hoppa in på ts ikväll eller imorgon kväll, har lite folk som komma och störa mig idag så. Verkar vara ganska svårt att hitta en bra server, men är man flera som söker så borde det gå lite lättare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av brodan:

Tjenare. Vi är ett par stycken som spelar Exile, dock så söker vi ny server efter att Taviana togs bort från A3 Launchern, så dom stängde ner den servern.

Vi är 3-5 st som brukar spela, sen är det folk som är med ibland. 25+. Spelar mest kvällar och helger.
Du är välkommen in på vår teamspeak 3, nibble.tk

//brodan - nibble.tk

Jag söker efter ett gäng att hänga med. Finns det möjlighet att panga lite med er?

Permalänk
Medlem

@Recks

Ja visst, det är bara att komma in på TS. Vi är som sagt mest aktiva kvällar och helger.

Visa signatur

Chassi: CORSAIR CARBIDE 330R
Modekort: GIGABYTE GA-Z87-D3
Processor: INTEL CORE i7 4770K 3,5GHz
Grafik: GEFORCE GTX 780 WINDFORCE (3GB)
Minne: CORSAIR VENGANCE (3x4GB)