Permalänk

Nvidia gtx 1080

Tänkte ett pris på 5000 men är diskuterbart bor du i i älvsborg så kan jag leverera det till dig direkt, har orginallåda till det är ett Founders edition, 2 mån gammalt, är väldigt försiktig av mig så inga skumma bidrag behöver inte sälja egentligen men dumt att ha det liggandes

Kvitto finns hos komplett, kan skriva ut eller så, dålig på att spara på papper

Sålt!

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Dator: Fractal Design R5 - Asus X99 Deluxe - 5930k + EK Custom Water Loop - 32 GB DDR4 - Titan X (P) - Pcie Intel 750 SSD 400GB - Corsair HX1000i - Asus Swift PG278Q
Ljud: Audio Pro T12 + Addon Sub - Sennheiser HD700 + Musical Fidelity X-can V8P + Blue Yeti

Permalänk
Medlem

PM skickat!

Permalänk

Du har PM

Permalänk
Avstängd

Köper det för 5000:- om de 2 tidigare försökt pruta (antar det är fullt fungerande och kvitto finns)

Permalänk
Medlem

Om du nu bemödar dig att komma in o skriva "SÅLT" borde du också "orka" ta bort din annons eller?
Asso det e frustrerande att söka efter en vara, o när man hittar en annons o blir glad o klickar in på den möts man av "SÅLD". JAg fattar inte varför man inte tar bort sin annons om varan inte längre finns tillgänglig. Det borde vara "kutym" att man tar bort efter sig.

PS! Inget personligt påhopp för du e absolut inte ensam om detta fenomen.
MvH/
Boten