Media Creation Tool Windows 10 Felkod

Permalänk
Medlem

Media Creation Tool Windows 10 Felkod

Varför händer detta idag när jag har gjort detta så många gånger utan problem?

Använder programmet för att få in iso på bootbart USB Minne

Permalänk
Avstängd

Varför slutar bilen starta när den startat som vanligt varje dag förut?...
Uppenbarligen för det blivit något fel.

Testa ladda ner verktyget på nytt. Starta om datorn. om inget funkar så kan du kontakta kundsupport och ange referenskoden.

Visa signatur

Inte Core i7 4790K
Asus Z97-A
Asus Nvidia GTX 970 STRIX
Kingston DDR3 HYPERX Genesys 16 GB 1600MHZ

Permalänk
Medlem

Jag fick också problem häromdan när jag skulle skapa en avbildning till USB:t. Koden kommer jag inte ihåg, men problemet berodde på att antivirusprogrammet reagerade på autorunfilen som skapades på USB:t och trodde det var nåt lurt på gång. Lösningen i mitt fall var att tillfälligt stänga av realtidsskyddet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Esciro:

Jag fick också problem häromdan när jag skulle skapa en avbildning till USB:t. Koden kommer jag inte ihåg, men problemet berodde på att antivirusprogrammet reagerade på autorunfilen som skapades på USB:t och trodde det var nåt lurt på gång. Lösningen i mitt fall var att tillfälligt stänga av realtidsskyddet.

Tack. Löste det ändå. Använde min laptop och gjorde det på så gick det smärtfritt

Permalänk
Medlem
Visa signatur

HTPC: Silverstone Sugo SG05W Vit, Asus H110I-Plus, G4560, Corsair Vengeance LPX 2133 MHz 2x4GB, Samsung 870 EVO 500GB, Toshiba N300 2x10TB, MSI GeForce GT 1030 Passive OC 2GB, (& 16 enkortsdatorer med div användningsområden). Har ett "par" andra stationära datorer åxå. LG OLED 65CX. Shield 2019 Pro.