Permalänk

50 cl läsk bortskänkes

Hej som titeln säger så skänker jag bort en 50 cl Coca Cola Life som måste hämtas ut i butik idag. Nu kanske många tror att jag trollar men det gör jag inte. Jag hinner inte hämta ut den själv nämligen. Skriv i kommentarerna varför just du ska få den. Kommer sedan svara på kommentaren och kontakta i PM. Det ni borde vara medvetna om är att ni får betala för ett mms som jag skickar till er för att ni ska kunna hämta ut Coca Cola Life. Smidigast är om ni har Swish.

Glömde tillägga att det är på Pressbyrån man hämtar ut den.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

För jag vill ha ett liv.

Visa signatur

PC : SSUPD Meshiliocious Mesh Edition - 13600k - 32Gb 6200mhz DDR5 - 2x 2tb kingston m.2 - Asus ProArt RTX 4080 Super 16Gb - Asus ROG Strix LC II 280mm

Permalänk
Medlem

Jag är inte intresserad av colan men ville bara säga att du är en underbar mäniska som ger bort så värdefulla saker till de mindre lyckligt lottade, fortsätt vara en bra medmänniska

Permalänk
Medlem

Pressbyrån ligger på vägen hem från mitt jobb, om jag cyklar, idag kör jag dock bil...

Visa signatur

Do good. Be good. Repeat.

Permalänk
Medlem

Jag behöver något att kyla pulsen med när jag är ute på pokemonjakt!! #gottacatchemall

Pressbyrån ligger precis vid 2 pokestops och ett gym, inte på tal om hur många pokestops jag kan ta på vägen Även ett clefairy spawn utanför.

Jag ska fång dem alla o bli bäst

Permalänk
Skrivet av eucalyptus:

Jag behöver något att kyla pulsen med när jag är ute på pokemonjakt!! #gottacatchemall

Pressbyrån ligger precis vid 2 pokestops och ett gym, inte på tal om hur många pokestops jag kan ta på vägen Även ett clefairy spawn utanför.

Jag ska fång dem alla o bli bäst

Skicka mig ett PM så får du lite mer energi av Coca Colan när du letar efter dina Pokemons.

Permalänk
Medlem

Är det här från att du matchade med Coca Cola Life på Tinder? Isåfall har jag nog också en sån här grej att ge bort till någon.

Visa signatur

R5 7600 | RTX 2060

Permalänk
Skrivet av Ante Pan:

Är det här från att du matchade med Coca Cola Life på Tinder? Isåfall har jag nog också en sån här grej att ge bort till någon.

Nej fick en från Pressbyrån. Använder inte "fjortisappar"

Permalänk
Avstängd

Jag har 14kr på kontot vilket är mindre än vad en life kostar på pressbyrån. Vad som är ännu sorgligare är att jag ska in till stan sen för att låna ett av min polares kort för att jag inte har råd att köpa ett denna mnd. /=

Visa signatur

Huawei P30 || Huawei Watch GT2 (Classic)

Citera För Svar

Permalänk
Medlem

Betalar man för mms? Har inte alla operatörerna gratis sms/mms?

Visa signatur

Dator: AMD Ryzen 5800X | Arctic Freezer II 280 | Arous X570S Pro AX | 2x16GB Hyper X Fury DDR4 3600MHz | 980 PRO 1TB | EVGA 3080 FTW Ultra | Fractal Design Torrent | Enermax Revolution 1050W | Win 10 PRO | Asus PG279Q
Server: HP Microserver Gen8 | Intel Xeon E3-1260L | 16GB DDR3 ECC | 240GB SSD | 2x8TB WD White Label | TrueNAS

Permalänk
Skrivet av Biermann:

Betalar man för mms? Har inte alla operatörerna gratis sms/mms?

Kontantkort med registrerat nr har inte fria samtal, sms, mms där man väljer hur mycket man vill tanka.

Permalänk

Annonsen kan stängas då Coca Colan är skänkt nu.