Webhallen logga på Inets reklam?

Permalänk
Avstängd

Webhallen logga på Inets reklam?

Vad menas med detta?

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

haha, ingen fika för marketing gänget idag!

Permalänk
Inet
Skrivet av kaya:
Skrivet av Spiffman:

haha, ingen fika för marketing gänget idag!

Det är faktiskt ASUS egna reklam som driver trafik till olika återförsäljare. Om du testar klickar på en banner med Inet-logga så ska du komma till oss, och är det en Webhallen-logga så kommer du till dom

Blir fika idag ändå! \o/

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Avstängd

@Inet: Nej det var till er som jag kom när jag klickade på bannern med webhallen loggan.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG

Permalänk
Medlem

@Inet:
Som det står på bilden så leder webhallen-reklamen till er

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk

Fika für alle!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

i5 8400 / Gigabyte B360N Wifi / GTX 1080 / CoolerMaster NR200P / EVGA SuperNova GM 650 / Corsair Vengance LPX 16 GB DDR4 @ 2666mhz / Sandisk A110 & OCZ Trion 150 / Noctua NH-L12S

Permalänk
Medlem
Skrivet av moonblase:

@Inet:
Som det står på bilden så leder webhallen-reklamen till er

Men antingen är jag dålig på att se den eller så finns inte muspekaren med på bilden och vi vet därmed inte var den var när bilden togs

Permalänk
Medlem

Testade själv... tog tid innan jag fick reklamen och hade inte samma problem. Jag kom till inet när det va inet logga, och webhallen när det va webhallen logga.

Permalänk
Medlem

@aluser:

Det är ju sant, antog bara att det var rätt PGA linjen han hade dragit

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Digital fyndjägare
Skrivet av kaya:

Man kan tolka det som att Webhallen sponsrar Inet med lite ASUS kort. Eller att Inet säljer åt Webhallen ett par Asus kort ett tag framöver.

Visa signatur

• In My Defens God Me Defend •

Permalänk
Avstängd
Skrivet av aluser:

Men antingen är jag dålig på att se den eller så finns inte muspekaren med på bilden och vi vet därmed inte var den var när bilden togs

Den kom inte med när jag tog en print screen men jag håller den precis ovanför webhallen loggan.

Visa signatur

Asus Z97M-plus | i7 4790k @4.8Ghz | Aorus 1080Ti | FD Integra M 750W | Vengence 2x8 GB Ram | FD Define Mini C | Evo 850 500GB | Intel 750 1.2TB | AOC AG271QG