Vad ska man titta på då det gäller gaming möss? (eller vilka rekommenderar ni?)

Permalänk

Vad ska man titta på då det gäller gaming möss? (eller vilka rekommenderar ni?)

Tjenare sweclockare! har ett problem med att min nuvarande mus (logitech G400) har börjat glappa i sladden.
Så vill veta vad man ska tänka på när man köper en ny eller om ni kan rekommendera några möss för en större hand (storlek 11 på handskar om det spelar nån roll)

Är högerhänt och vill ha något snarlikt min nuvarande fast kanske bättre eller något sånt. Vilka rekommenderar ni? ca800kr är min budget, om billigare så är det ett stort plus!

/Daniel

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@DreinLifeOfYou:

Deathadder är ju en klassiker, en av de mössen som passar en stor grupp. Jag har också rätt stora händer och den passar mig perfekt. Inga fingertoppar som somnar eller tummen som drar i musmattan.

Permalänk
Skrivet av Ruzikx:

@DreinLifeOfYou:

Deathadder är ju en klassiker, en av de mössen som passar en stor grupp. Jag har också rätt stora händer och den passar mig perfekt. Inga fingertoppar som somnar eller tummen som drar i musmattan.

Tack för tips, sitter och funderar på Gamdias möss då jag nyss har skaffat ett Gamdias tagentbord

Vad tror ni om dem? Gamdias möss

Visa signatur

Spec Dator:
Chassi:Fractal Design Define S Mobo:ASUS ROG STRIX Z390-F GAMING CPU:Intel Core i9 9900K stock Kylare:Cooler Master MasterAir Maker 8 RAM:16Gb DDR4 3000mhz GPU:2080Ti ROG STRIX GAMING OC SSD:Adata SX900 128GB M.2 SSD:Intel 660p 2TB HDD:1TB Seagate Baraquda 7200RPM SSHD:2TB Seagate Firecuda PSU:Corsair RM750x 80+ Gold OS:Windows 10 pro