Dator i delar säljes, 7970, DDR3, AMD-cpu, Corsair 650w etc

Permalänk
Medlem

Dator i delar säljes, 7970, DDR3, AMD-cpu, Corsair 650w etc

Hej!

Säljer min förra dator då jag köpt ny!
Den stängdes av slumpmässigt, allt från 5minuter till 5timmar. Tror det kan vara PCU, eller CPU, så dessa delar kan "skänkas" bort mot 50:- om någon känner sig peppad på att felsöka o ev. fixa det.

GPU: Sapphire 7970 Dual X
Ram: 4x4 DDR3 (har jag för mig)
Moderkort: MSI 790fx-gd70 Bra skit (https://www.youtube.com/watch?v=gtFEE09pQAI)
CPU: AMD 960 Black Edition har jag för mig den hette. Socket AM2+ eller AM3 tror jag
PSU: Corsair 650w modulärt (har bara kablarna som används för tillfället)
Chassi: Cooler Master CM 690 II Advanced Svart
HDD säljes ej

Bud på delarna!

Skickas ej

Läs hela annonsen här

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 9600X | Kylning: Thermalright Peerless Assassin | GPU: Acer Nitro Radeon RX 9070 OC | RAM: Kingston 32GB DDR5 | Moderkort: ASRock
ASRock B850 Pro-A WiFi | PSU: ASUS TUF Gaming 850W Gold | SSD: Kingston Fury Renegade M.2 | Chassi: Phanteks XT Pro Ultra
Citera för svar

Permalänk
Medlem

Hejsan!

Tar det gärna , har vägarna förbi i början på nästa vecka

EDIT , trodde du skulle bli av med allt sorry.

Mvh Sigge

Visa signatur

H440 Vit | Ryzen 1700 3.8ghz | ASUS PRIME X370-PRO | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Corsair CX750M 750W | 120gb intel 530 | Corsair Force GT 240GB | MSI 1080 GAMING X | BenQ 27" BL2711U UHD

Permalänk
Medlem

Lägger bud på graffekortet.

400 + frakt.

Kan betala snarast om de går fort

Mvh

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem

@wipen96: Nej tack

Visa signatur

CPU: Ryzen 5 9600X | Kylning: Thermalright Peerless Assassin | GPU: Acer Nitro Radeon RX 9070 OC | RAM: Kingston 32GB DDR5 | Moderkort: ASRock
ASRock B850 Pro-A WiFi | PSU: ASUS TUF Gaming 850W Gold | SSD: Kingston Fury Renegade M.2 | Chassi: Phanteks XT Pro Ultra
Citera för svar

Permalänk
Medlem
Skrivet av HaggeMan:

Vad hade du för pris i tanke?

Visa signatur

Chassi: Phanteks Evolv X || Mobo: MSI Z490 EK X || CPU: i9-10900KF || RAM: G.skill Trident 32GB 3600Mhz || GPU: Inno3D 3080 Frostbite || SSD: 2x WD Blue 1TB NVME || PSU: ASUS Rog THOR 1200W || OS: Windows 10 Pro || Radiatorer: Corsair & Barrow 360mm || CPU-kylare: EKxMSI Monoblock || Bildskärm: Lenovo Y27gq-25

Permalänk
Medlem

@wipen96:
som jag skrev i inlägget så kommer jag inte skicka då jag inte orkar krabba med emballage etc.
Men runt 700-800 har jag sett att folk säljer dom för här

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk

Intresserad av PSU'n. Bor i Karlskrona så kan hämta.
Har du alla sladdarna liggandes eller enbart dom du använder?

Visa signatur

Gaming: i7 8700k delid @ 4.8ghz | Noctua NH-D15
ASUS Maximus Hero X | Corsair 32gb 3000Mhz | EVGA GTX 1080ti SC Black Edition
NAS: Ryzen 3 3200g | Asus Prime X370 Pro | Kingston 8gb ECC | 4x4tb WD Red

Permalänk
Medlem

@grovsnusarn:
Enbart dom jag använder som jag skrev i annonsen

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Tjenare vad har du tänkt dig för pris på ram minnena ? ( Bor i Kna så kan hämtas när som om priset är rätt)

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrackzY:

Tjenare vad har du tänkt dig för pris på ram minnena ? ( Bor i Kna så kan hämtas när som om priset är rätt)

50:-/stickan kanske? Såg att nypris för 16gb va strax under 800:- så 200 känns rimligt?

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

@HaggeMan: joda de låter faktiskt väldigt rimligt. bara lite nyfiken vad är de för minnen alltså märke och mhz ? så jag vet innan jag bestämmer mig

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrackzY:

@HaggeMan: joda de låter faktiskt väldigt rimligt. bara lite nyfiken vad är de för minnen alltså märke och mhz ? så jag vet innan jag bestämmer mig

Det är Corsair, kommer inte ihåg om det är Dominator eller Vengence. Hade en av modellerna först o bytte till en annan. Ganska säker på att det är 1600mhz, det var väl "standard" på ddr3 har jag för mig

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

@HaggeMan: okey låter fint fint kan göra affär på minnena imorrn om du har tid ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av CrackzY:

@HaggeMan: okey låter fint fint kan göra affär på minnena imorrn om du har tid ?

Absolut skickar PM

Visa signatur

Citera för svar