Inet och EVGA z170 Classified

Permalänk
Medlem

Inet och EVGA z170 Classified

Hejsan Inet ( och övriga medlemmar),

Har under en längre tid försökt lägga klorna på ett EVGA z170 Classified, utan lycka dessvärre.
Enligt Prisjakt är det väldigt dålig tillgång, tänkte höra om ni sitter på någon mer information.

Av någon anledning kan jag inte välja att bevaka lagerstatus på produkten heller,
https://www.inet.se/produkt/1902899/evga-z170-classified#spec...

Permalänk
Permalänk
Medlem

@versions: Jo, absolut! Men tänkta fråga Inet då jag gärna har en svensk återförsäljare att vända mig till direkt om det skulle hända något. Glöm inte pingvinstången!

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrShizzle:

@versions: Jo, absolut! Men tänkta fråga Inet då jag gärna har en svensk återförsäljare att vända mig till direkt om det skulle hända något. Glöm inte pingvinstången!

evga vill ändå att man ska kontakta dem direkt gällande deras produkter. står på insidan av lådan på alla evga-produkter jag har ägt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av versions:

evga vill ändå att man ska kontakta dem direkt gällande deras produkter. står på insidan av lådan på alla evga-produkter jag har ägt.

Haft flertalet EVGA produkter också... Känner till informationen, men oavsett tycker jag det vore skönare med en svensk butik som man kan få svar från samma dag istället för att behöva kontakta EVGAs avdelning i Tyskland.

Permalänk
Inet
Skrivet av MrShizzle:

Hejsan Inet ( och övriga medlemmar),

Har under en längre tid försökt lägga klorna på ett EVGA z170 Classified, utan lycka dessvärre.
Enligt Prisjakt är det väldigt dålig tillgång, tänkte höra om ni sitter på någon mer information.

Av någon anledning kan jag inte välja att bevaka lagerstatus på produkten heller,
https://www.inet.se/produkt/1902899/evga-z170-classified#spec...

Tyvärr utgår den från vårt sortiment då det varit väldigt liten efterfrågan på det och som du säger dålig tillgång så vi väljer att fokusera på andra modeller.

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram