Moderkort med 4st x16 Pcie portar

Permalänk

Moderkort med 4st x16 Pcie portar

Jag söker ett fungerande moderkort med 4st x16 pcie slots.
Socket spelar mindre roll, finns både mobo och cpu är jag även intresserad av att köpa det ihop.

Ej intresserad av annat än just det jag söker.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk
Medlem

Vad är det viktiga, den fysiska kontakten, eller hur många lanes du får? Det är ju få konsumentmoderkort som ger full fart på fyra x16 slots...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Detta meddelande skrevs på en porrfylld dator, av en elak skitstövel. Det innehåller ingen praktisk eller användbar information, och skrevs faktiskt enbart för att förvilla och föra dej bakom ljuset.

Permalänk
Skrivet av fizzdan:

Vad är det viktiga, den fysiska kontakten, eller hur många lanes du får? Det är ju få konsumentmoderkort som ger full fart på fyra x16 slots...

Skickades från m.sweclockers.com

Jag behöver få fyra gpu:er att få plats på ett kort rent fysiskt, jag behöver ej full fart i alla slottar.

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk
Inaktiv

har ett oanvänt z77 workstation med 6stk pci-e spår. En enkel låg tdp celeron och 4gb minne. Kan släppa det för 2000.

Permalänk
Skrivet av anon56869:

har ett oanvänt z77 workstation med 6stk pci-e spår. En enkel låg tdp celeron och 4gb minne. Kan släppa det för 2000.

PM skickat

Visa signatur

Subzero Junkie !

Permalänk

Har ett Asus Crosshair IV Extreme med kartong och alla tillbehör. Finns i Uppsala