Hej ! Har problem med mitt 750ti. Fläktarna liksom snurrar upp på max i kanske 1 sekund sen går dom ner till vanligt igen. Tycker detta är väldigt konstigt för jag har senaste drivrutinerna och kortet ligger på 50 c då jag inte gör någon krävande gaming.
Någon som vet vad problemet skulle kunna vara ?
Men sker dessa spikar hela tiden eller bara typ 1 gång då du startat datorn eller ?
tänker om du kan se något i eventviewer som sticker ut vid tillfället, kan vara ett program eller något som skickar en signal till grafikkortet etc.
Men sker dessa spikar hela tiden eller bara typ 1 gång då du startat datorn eller ?
tänker om du kan se något i eventviewer som sticker ut vid tillfället, kan vara ett program eller något som skickar en signal till grafikkortet etc.
tryck windownsknappen och r och skriv eventvwr tryck ja på frågan om den kommer upp, det är alltså loggboken, annars är ju frågan om du inte skulle kunna ladda ner ett program för att styra fläktarna och manuellt sätta dom på typ 40-50 % eller så beroende på hur mycket du tycker det låter o se om den håller sig stadigt där