När kommer Call of Duty: Modern Warfare Remastered PC

Permalänk
Medlem

När kommer Call of Duty: Modern Warfare Remastered PC

Som rubriken gäller.

- När kommer Remastered till PC ut?
- Kommer det bli ett Steam spel?
- Hur mycket kommer det att kosta ungefär?

Tack!

Permalänk

Det har kommit?
Det är ju en del av Infinite Warfare Deluxe Edition, standalone vet man inte.

Permalänk
Medlem

http://store.steampowered.com/app/292730/
Antar att det är denna du måste köpa "Köp Call of Duty: Infinite Warfare Digital Legacy Edition" och det kostar 79.99€. Jag tror dom sagt att det inte kommer vara möjligt att bara köpa endast remaken, den är inbakad i vanliga spelet som jag har förstått det. Bra affärsmodell för att få Infinite Warfare sålt, dåligt för oss som bara vill spela remaster.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Min gissning är att remastered versionen kommer släppas enskilt under nästa år, fram till jul vill dom försöka pressa ut så många som möjligt av Infinite Warfare inkl. remastered.

Permalänk
Medlem

Infinite Warfare är ju en flopp på PC så MWR kommer nog att släppas separat så småningom.

Visa signatur

Intel i7-3770K@4,5GHz 1,275V - ASRock P67 Pro3 REV B3 - Corsair Vengeance Pro DDR3 2133MHz 2x8GB - MSI GTX 1080 Gaming X - Samsung 840 EVO 120GB - WD Caviar Black 6TB - Seagate SV35 2TB - Noctua NH-C12P SE14 - LG DVD+-RW - Seasonic Focus+ Gold 750FX - Antec One Hundred - Dell 25" UltraSharp U2515H 1440p

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Infinite Warfare är ju en flopp på PC så MWR kommer nog att släppas separat så småningom.

Men det är ju ändå samma publishers? som tyckte det var en bra idea att separera Steam användarna från Windows Store användarna från att spela med varandra

Visa signatur

Motherboard:Asrock Z370 Extreme4
Cpu:Intel I5 8600K@Stock
Memory: Corsair Vengeance LPX 16Gig 3200Mhz
Gpu:PNY GTX 1080 8GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:

Infinite Warfare är ju en flopp på PC så MWR kommer nog att släppas separat så småningom.

Suttit och gäjmat det lite smått! och alla dessa flyguppdrag gör mig vansinnig! och känslan i spelet är fan helt åt helvete!
Sicken jädrans flopp detta spel är! hur kan sånt skit ens få släppas?