Z97 ATX Moderkort, Chassi, fläktar

Permalänk
Medlem

Z97 ATX Moderkort, Chassi, fläktar

Hejsan hoppsan!

Rensade ur lite samt byggde om datorn från ATX till mITX så jag har nu lite grejer som blivit kvar som jag tänker att någon annan förmodligen har bättre användning för!

MSI Z97S Krait Edition: Moderkort, Z97, ATX. Använt i ett år eller så. Fungerar perfekt utan några defekter. Kan även skicka med en 8-pin PCI-e samt 24-pins förlängningssladd i vitt som matchar moderkortets färgschema.
http://www.webhallen.com/se-sv/datorkomponenter/208855-msi_z9...
Pris: 650kr + frakt eller så.

Fläktar:
3st Corsair SP120 Quiet Edition. Köpte dessa för att fylla ut mitt föra chassis fläktplatser, mest för den estetiska aspekten. Halvår gamla eller så, fungerar utmärkt. Ringarna med olika färger finns kvar (Blå, röd, vit, om jag inte minns fel)
https://www.inet.se/produkt/5322111/corsair-air-series-sp120-...
Pris: Bud.

3st 120mm Alpenföhn Wingboost 2. Sjyssta fläktar med en typ av gummilager på själva ramen så vibrationer är ingenting att oroa sig för. Väldigt tysta, flyttar bra med luft och går att styra med PWM.
http://www.maxgaming.se/120-mm/alpenfohn/wing-boost-snow-whit...
Pris: Bud.

Chassi: Phanteks Enthoo Pro M Acrylic: ATX chassi, 9 månader gammalt eller så. Fint skick, inte moddat eller dylikt. Fönsterpanelen är även den i fint skick utan några stora repor eller så.
Pris: 400-500 kronor? Detta kan jag inte skicka så avhämtning endast.
https://www.inet.se/produkt/6912079/phanteks-enthoo-pro-m-acr...

Även byte mot någon sjysst 27"+ skärm är av intresse.
Om någon vill köpa allting samtidigt så prioriteras det.

Jag har även ett EVGA GTX 1070 Hybrid som jag skulle vilja byta mot ett annat GTX 1070 eller dylikt. Ett grafikkort med vanlig referenskylare eller t.ex Gigabytes/Zotacs GTX 1070 Mini gör sig nog bättre i mitt nya chassi än hybridkortet tyvärr.
Grafikkortet är bara 1-2 månader gammalt eller så. Finns kvitto digitalt. Fungerar utan problem och har knappt gått över 50c vid spelande. Bytet sker mellan fyra ögon då jag inte har kvar kartongen till grafikkortet. Och jag skulle nog inte vilja skicka det med posten ändå.

Hör av er om något är utav intresse!
MVH!
Micke.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 100:- + frakt för 3st Corsair SP120 Quiet Edition

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

500+frakt för moderkortet.

Visa signatur

[ASUS ROG STRIX X470-I GAMING] [AMD Ryzen 7 2700 @ 4.1Ghz] [G.Skill 16GB DDR4 3200MHz Trident Z] [GTX 1070 ROG Strix] [ASUS 24" VG248QE 144Hz]

Permalänk
Medlem

Ingår det några fläktar med chassit?

Tänkte mig annars
2xCorsair SP120mm
2xWingboost 2 120mm
Phantek chassi
500kr och hämtas

Visa signatur

Stationär: i7 2600k @ 4.7GHz | Har inget GFX :( | 24GB RAM @ 2133MHz CL10 | Corsair 650TW | Samsung Evo 840 256GB
Bärbar: HP Spectre x360 i5-5200U | 8GB RAM | Samsung Evo 850 256GB

Permalänk
Medlem

@lazat: Ja om du vill ha fläktarna och chassit tillsammans så går det bra för mig. Blir ju smidigast för mig om jag slipper skicka iväg en massa paket kors och tvärs över landet liksom
Tänkte att jag håller annonsen uppe tills ikväll (onsdag) eller så. Men om ingen kommer med något förvånansvärt bra bud på grejerna så är det erbjudande definitivt lockande

Permalänk

650+frakt för moderkortet

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

700+frakt för moderkortet!

Permalänk
Medlem
Skrivet av _MmattiasS_:

700+frakt för moderkortet!

Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av lazat:

Ingår det några fläktar med chassit?

Tänkte mig annars
2xCorsair SP120mm
2xWingboost 2 120mm
Phantek chassi
500kr och hämtas

Skrivet av _MmattiasS_:

700+frakt för moderkortet!

Verkar inte som att era bud blir matchade, så skicka ett PM till mig om ni fortfarande är intresserade så kan vi ta det därifrån

Permalänk

Jag köper gärna moderkortet, 750kr plus frakt!

Permalänk
Medlem

@TheYardbird:

Du har pm svara gärna på joel.agrell@gmail.com eller 0703408564 då jag skulle behöva komma i kontakt med dig snarast möjliga då jag åker norrut från Lund mot Uppsala imorgon

Visa signatur

Stationär: i7 2600k @ 4.7GHz | Har inget GFX :( | 24GB RAM @ 2133MHz CL10 | Corsair 650TW | Samsung Evo 840 256GB
Bärbar: HP Spectre x360 i5-5200U | 8GB RAM | Samsung Evo 850 256GB

Permalänk
Medlem

Finns moderkortet kvar?

Visa signatur

CPU: i7-6700K | GPU: GTX 1070FTW | RAM: 32GB 3000Mhz DDR4 | SSD Samsung 850 PRO 512GB | SSD Samsung 850 EVO 256GB | ASUS Maximus VIII Formula | PSU: EVGA SuperNOVA 750W P2 | Skärm: Asus PG279Q

Permalänk
Medlem

@gox81: Tyvärr inte. Bara ett gäng fläktar och en oöppnad Bitfenix Recon som jag hittade medans jag städade lite