Permalänk
Medlem

Dan Cases A4-SFX

Dan Cases A4-SFX

Besök galleriet här

Visa signatur

Vitaly Chernobyl and The Meltdowns

Permalänk
Medlem

Bara en liten enkel bygglogg för mitt nya chassi

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Kommer hålla ett öga på denna, så grymt sexigt chassi. Inte mycket bilder att titta på nu men tålamod får man väl ha

Permalänk
Administrativ avgift

@spda242: Kan tipsa om att använda forumdelen för byggloggar istället för att använda galleriet.

Galleriet = Färdiga byggen
Bygglogg = byggen påväg

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem
Skrivet av Undain:

Kommer hålla ett öga på denna, så grymt sexigt chassi. Inte mycket bilder att titta på nu men tålamod får man väl ha

Började igår och sedan kom IRL ivägen och pillade lite nu på morgonen och så kom IRL ivägen igen...

Skrivet av andra94:

@spda242: Kan tipsa om att använda forumdelen för byggloggar istället för att använda galleriet.

Galleriet = Färdiga byggen
Bygglogg = byggen påväg

Oki, ska tänka på det! Använde galleriet eftersom det verkade vara enklaste sättet att ladda upp foton.
Vet i 17 hur man laddar upp foton till en vanlig forumtråd....

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Skruvade isär lådan, en hel del diskreta skruvar på över och undersidan och sedan lite "snapp" fästen på sidorna. Bra med plats att montera trots litet chassi när sidorna/toppen borta.
Monterade SSD:n i fronten, måte göras innan nätagget sätts på plats.
Jäsiken vad liten SF600 är

(Googlade lite och uppenbarligen måste man signa upp till en extern foto tjänst för att fixa bilder i forumet...får fixa).

Visa signatur

Permalänk
Administrativ avgift
Skrivet av spda242:

Började igår och sedan kom IRL ivägen och pillade lite nu på morgonen och så kom IRL ivägen igen...

Oki, ska tänka på det! Använde galleriet eftersom det verkade vara enklaste sättet att ladda upp foton.
Vet i 17 hur man laddar upp foton till en vanlig forumtråd....

( [img] IMGUR LÄNK [/img )

Visa signatur

Jonsbo i100| 7950x3D | B650-i | 2x16GB DDR5 CL30@6000 | 2TB m.2 | 4090 TUF | SF600 | Samsung G9 49 OLED | Quest Pro | Noctua fans | Custom loop

Permalänk
Medlem

Hmm, jag bjuder på en riktig n00b grej för alla som råkar läsa denna tråd.

Jag monterade på allt på moderbordet och hade svårt att få moderbordet så jag kunde skriva fast det idag men sedan var jag tvungen att skjutsa hem brorson och umgås med fru. Nu på kvällen när jag satt i soffan så inser jag helt plötsligt att....vänta nu...tog jag verkligen bort plasten under CPU kylaren...skruva skruva skruva...mycket riktigt, hade glömt bort det...det satt fin tunn plast på kylaren

Visa signatur