Beställa utanför sortiment

Permalänk
Medlem

Beställa utanför sortiment

Hej!
Har försökt använda Inet exklusivt till mina beställningar de senaste åren.
(Snart uppe i 100k totalt!)
Det jag undrar är om det går att specialbeställa saker ni inte har i sortimentet?
Jag antar att det blir en kostnad för er att ta hem dessa produkter, men skulle ändå underlätta.
Enligt mig så är det värt att betala lite extra för att få allt av samma leverantör, speciellt när man har hittat en leverantör man litar på

Skulle detta gå att lösa, eller är det omöjligt?

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vad är det du är ute efter undrar ju jag... ? *nyfikon*

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Jag är ute efter G.skill Trident RAM, samt Cablemod till DPP11, svart/orange.

https://www.inet.se/kundvagn/visa/10266302/

Saknas bara 2st 1080Ti av ASUS Strix typen, samt RAM och lite finare kablar till mitt nätagg

Permalänk
Inet
Skrivet av Chiffer:

Jag är ute efter G.skill Trident RAM, samt Cablemod till DPP11, svart/orange.

https://www.inet.se/kundvagn/visa/10266302/

Saknas bara 2st 1080Ti av ASUS Strix typen, samt RAM och lite finare kablar till mitt nätagg

Ursäktar dröjsmålet, vi har diskuterat lite fram och tillbaka - Vi har hört av oss angående båda och ska se om vi kan ta in dem i sortimenten alternativt som temporär beställningsvara.

Vi hoppas kunna bringa klarhet i allt snarast, men vi har ingen information att ge på rak arm om huruvida det är görligt eller inte.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Ursäktar dröjsmålet, vi har diskuterat lite fram och tillbaka - Vi har hört av oss angående båda och ska se om vi kan ta in dem i sortimenten alternativt som temporär beställningsvara.

Vi hoppas kunna bringa klarhet i allt snarast, men vi har ingen information att ge på rak arm om huruvida det är görligt eller inte.

Mvh

Stort tack! Skulle vara perfekt om det gick att få in dom. Det är inte bråttom eftersom ASUS inte verkar släppa deras 1080Ti inom den närmsta tiden.
Även om det ej går att lösa så får jag tacka för visat intresse!