Battlefield 1 servrar, hardcore?

Permalänk
Medlem

Battlefield 1 servrar, hardcore?

Finns det några svenska servrar eller servrar med många svenskar i där ni kan bjuda in mig??
Heter c0raline

Det ska vara hardcore, och ingen minimap spotting och grejer.. Gärna att ni kör nya maps!

Visa signatur

Coraliiine.

Permalänk

Vad är fördelen med hardcore? Dör man inte av 1 skott typ?

Permalänk
Medlem

@PROSPECT-GRIPEN: Finns ju mycket annat som skiljer, 3d spotting, hårkors, mini-map mm.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chibariku:

@PROSPECT-GRIPEN: Finns ju mycket annat som skiljer, 3d spotting, hårkors, mini-map mm.

Du glömde groteskt mycket teamkills också

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem
Skrivet av sockfan:

Du glömde groteskt mycket teamkills också

Har bara spela HC sen det kom i Bad Company 2. Visst det händer att man sätter en kula eller 5 i en lagkamrat då & då. Men dom som spelar hardcore sprejar inte bara hej vilt med lagkamrater framför sig. Kanske om en casual kommer in på hardcore av misstag... ^^

Visa signatur

Jag förstår, men vad menar du?
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av iaken:

Har bara spela HC sen det kom i Bad Company 2. Visst det händer att man sätter en kula eller 5 i en lagkamrat då & då. Men dom som spelar hardcore sprejar inte bara hej vilt med lagkamrater framför sig. Kanske om en casual kommer in på hardcore av misstag... ^^

Lirade mkt hardcore i BF4, så när det väl släpptes till BF1 så var man lika uppspelt, men det gick inte att spela... Var det inte kulor så var det granater eller tanks som man blev tk'ad av om och om igen så fort man hade tagit sig fram till flaggorna. Kan hända att det var många triggerhappy softcore lirare som testade just i början men sen dess har jag låtit bli hardcore

Visa signatur

Intel i7 8700k 5,2Ghz@1,4v Delidad | Asus MAXIMUS XI HERO Z390 | ASUS EKWB RTX 3090 | 32GB G.skill 3200mhz | 2*500GB SAMSUNG EVO 860 | 2*1TB WD SN750 | Full custom loop | Thermaltake x71 | LG OLED CX48

Permalänk
Medlem

@sockfan: Det teamkillas ganska ordentligt fortfarande. Men skulle säga att det blivit lite bättre. Brukar alltid köra hardcore när jag lirar

Visa signatur

[CPU: Intel i5 13600KF] - [Moderkort: Asus TUF Z790] - [Minnen: Corsair Vengeance 2x16 5600MHz] - [GPU: Asus GeForce TUF 4070 Ti] [SSD: Samsung EVO 960 250GB, Samsung 850 500GB] - [Skärm: Msi 27" MAG274QRF-QD] - [Övrigt: Sennheiser HD650, Schiit Modi 2, Schiit Magni 3, Logitech G Pro, Ducky One 2 SF]