"Ett fel uppstod när datorn skulle återställas. Inga ändringar har gjorts"

Permalänk

"Ett fel uppstod när datorn skulle återställas. Inga ändringar har gjorts"

Tjänare! Jag kör just nu Windows 10 och tänkte återställa datorn för att det ligger massor av skit filer på den som jag inte behöver. När jag ska återställa datorn så får jag dock ett väldigt irriterande error. Det står"Ett fel uppstod när datorn skulle återställas. Inga ändringar har gjorts", jag har testa att gå in i CMD (Admin) och skriva sfc /scannow och sedan DISM.exe/Online/Cleanup-image/Checkhealth men det resulterade också i ett misslyckande då jag fick error 87. Jag har delvis försökt att felsöka datorn med då så får jag bara något SYSTEM32 error.

Dessa typer av återställningar har fungerat perfekt innan och jag märker inget fel med datorn för nuvarande. Så är ganska förvånad att jag får så många error. Vore tacksamt om jag kunde få lite tips och hjälp om vad jag kan göra för att lösa detta.

Hälsningar,
AbbeLabben

Permalänk
Skrivet av AbbeLabben:

Tjänare! Jag kör just nu Windows 10 och tänkte återställa datorn för att det ligger massor av skit filer på den som jag inte behöver. När jag ska återställa datorn så får jag dock ett väldigt irriterande error. Det står"Ett fel uppstod när datorn skulle återställas. Inga ändringar har gjorts", jag har testa att gå in i CMD (Admin) och skriva sfc /scannow och sedan DISM.exe/Online/Cleanup-image/Checkhealth men det resulterade också i ett misslyckande då jag fick error 87. Jag har delvis försökt att felsöka datorn med då så får jag bara något SYSTEM32 error.

Dessa typer av återställningar har fungerat perfekt innan och jag märker inget fel med datorn för nuvarande. Så är ganska förvånad att jag får så många error. Vore tacksamt om jag kunde få lite tips och hjälp om vad jag kan göra för att lösa detta.

Hälsningar,
AbbeLabben

så du har inga viktiga filer som ska sparas ?

Visa signatur

hej Achmed Länken till bästa tråden #15549644

Permalänk
Medlem
Skrivet av AbbeLabben:

Tjänare! Jag kör just nu Windows 10 och tänkte återställa datorn för att det ligger massor av skit filer på den som jag inte behöver. När jag ska återställa datorn så får jag dock ett väldigt irriterande error. Det står"Ett fel uppstod när datorn skulle återställas. Inga ändringar har gjorts", jag har testa att gå in i CMD (Admin) och skriva sfc /scannow och sedan DISM.exe/Online/Cleanup-image/Checkhealth men det resulterade också i ett misslyckande då jag fick error 87. Jag har delvis försökt att felsöka datorn med då så får jag bara något SYSTEM32 error.

Dessa typer av återställningar har fungerat perfekt innan och jag märker inget fel med datorn för nuvarande. Så är ganska förvånad att jag får så många error. Vore tacksamt om jag kunde få lite tips och hjälp om vad jag kan göra för att lösa detta.

Hälsningar,
AbbeLabben

Håll nere shift tangenten och välj starta om.
Från denna skärm som då datorn startar till kan du testa att återställa datorn.
Ofta när det är problem med att köra det från laddat Windows så funkar det bättre med ovan knep.

Dock om du inte behöver spara filer kanske det är lika bra med en nyinstallation istället om återställning krånglar, eller backa upp det du vill ha kvar och sen nyinstallera.
En nyinstalation tar inte längre tid än en återställning...

Visa signatur

Acer Predator Helios 300