Permalänk
Medlem

Guider

Letar efter lite "up-to-date" guider till dator bygge. Har letat runt men inte lyckats hitta någon guide som _inte_ är gjord innan år 2000.. där dom bara hanteras med hyffsat bortglömda komponenter eller komponenter som inte alls ser likadana ut som idag.

Med guide menar jag då en beskrivning, steg för steg hur man bygger en dator.

Tacksam för hjälp

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem

Kanon, tackar. Svenska är att föredra men detta funkar också.

Permalänk

Kollade lite på rautermods. (blev irriterad först på popupen och att Gator försökte installera sig )
Kom till musmålningen. Flinade lite (skadeglädje ) när jag läste om klarlacken på kromfärgen... Hehe. Du visste inte att det skulle bli så. Det trodde jag alla visste

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MadModder
Kollade lite på rautermods. (blev irriterad först på popupen och att Gator försökte installera sig )
Kom till musmålningen. Flinade lite (skadeglädje ) när jag läste om klarlacken på kromfärgen... Hehe. Du visste inte att det skulle bli så. Det trodde jag alla visste

k..? Någon som har fått i sig lite för mycket superlim.

Visa signatur

Antec P182 - XFX nForce 780i - C2D E8400 @ 3,0Ghz - OCZ XTC DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB - Gainwad GeForce 8800GT GS 1024Mb - Thermalright Ultra-120e

Permalänk

Asså, de va en liten kommentar till Rauter här uppe.

Visa signatur

"I've got a plan so cunning, you could put a tail on it and call it a weasel!" - Edmund Blackadder
"Det man inte har, och inte får, det TAR man!" - Vargen
The Mad Modders - bygger och moddar :: Sysinfo - info om mina datorer :: Res till Poros

Permalänk
Medlem
Citat:

Asså, de va en liten kommentar till Rauter här uppe.

..visst.

Visa signatur

Antec P182 - XFX nForce 780i - C2D E8400 @ 3,0Ghz - OCZ XTC DDR2 PC6400/800MHz CL5 2x2GB - Gainwad GeForce 8800GT GS 1024Mb - Thermalright Ultra-120e

Permalänk
Medlem
Citat:

Jag lackar inte ofta (dhöö ) och det där med popupsen är jag verkligen ledsen över. Funderar på att skaffa en riktig adress.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!