Permalänk
Medlem

Cube i7 Stylus

Då jag är i behov av en större skärm på min bärbara säljer jag nu min trogna Cube i7 stylus som i praktiken är en Surface 2 kopia. Fungerar fortfarande fint och har inga större skavanker, haft skärmskydd på sedan dag ett så eventuella repor på den försvinner ju vid byte av skydd. Finns en liten repa på baksidan samt lite smått vid dockningskontakten, inget som syns i praktiken. Har även haft plattan öppnad, bytt ut stock 64gb disken(finns kvar även denna, kan sätta i den och sänka priset) mot en 250gb samt bytat ut kyltejpen mot en större som är effektivare så processorn inte throttlar av överhettning. Kör även ett custom bios med en mindre underklockning. Plattan har dessutom en Wacom panel och Stylus penna till denna med massor av reserv spetsar. Knappt använd, inte min grej helt enkelt men funkar ypperligt bra. Tangentbordet är helt förutom lite repor och enter tangenten som är lite på halvkant men fungerar bra. Går dock utmärkt att köpa nytt tangentbord och går kanske att laga om man vill. Kan ordna en ny installation av Windows 10.
För en genomförlig recension, kolla in Techtablets.com

Detta ingår:

*Cube i7 stylus med 250/64gb SSD
*Laddare med förlängssladd(den medföljande var kort)
*Dockningsbart tangentbord
*Adaptrar för mini usb till vanlig usb
*Trådlös Iron man mus(Har inget med tableten att göra, bara en bra mus som jag inte använder)
*Äkta Wacom stylus med extra spetsar

Har köpt en ny dator och denna förväntas anlända om 2-3 veckor och fram tills dess kan jag inte sälja denna. Tänkte att detta blir som en förköp/intresse annons.

Pris: Tänker mig börja på 1800kr, har ju ändå alla tillbehör och en stor SSD(bara den kostade 800kr). Frakt kan väl tänkas hamna på runt 100kr.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Går inte att ändra i annonsen längre, men det är lite oklart hur det blir med lagringen för tillfället, alltså vilken ssd det blir. Får diskutera det med köparen.

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Bjuder en tusenlapp + frakt till att börja med då.

Permalänk
Medlem

Finns kvar?

Visa signatur

H440 Vit | Ryzen 1700 3.8ghz | ASUS PRIME X370-PRO | 16GB Corsair Vengeance 3200mhz | Corsair CX750M 750W | 120gb intel 530 | Corsair Force GT 240GB | MSI 1080 GAMING X | BenQ 27" BL2711U UHD

Permalänk
Medlem

Finns kvar men ändrade omständigheter gör tyvärr att den inte är till salu längre, kan se frammåt sommaren istället!

Visa signatur

Citera för svar

Permalänk
Medlem

Riktigt fint när man suttit och väntat i ett par veckor ))