Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 2xHDMI 2xDP 6GB säljes

Permalänk
Medlem

Asus GeForce GTX 1060 Dual OC 2xHDMI 2xDP 6GB säljes

Hej Sweclockers, jag testar att sälja mitt nyinköpta grafikkort då det inte får plats i min TVbänk när jag använder HDMI(ja, jag använder min TVbänk som chassi).

Jag har kört igång kortet och det funkar prima, när jag skulle montera datorn så funkade det tyvärr inte med kontakterna. Kortet kör inte fläktarna annat än när man spelar spel och är ljudlöst i normalt läge.

Kortet är detta:
https://www.elgiganten.se/product/datorer-tillbehor/pc-gaming...

Tror detta är rätt länk till prisjakt: https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=3793825

Kvitton och alla andra papper finns precis som det ska. Kortet beställdes 12/7 och kom med posten 20/7. Budgivningen startar på 2400kr vilket är vad jag gav för kortet. Jag har kollat med elgiganten och de tar tillbaka kortet men ville kolla om någon här var intresserad av att köpa kortet istället.

Kortet finns i centrala stockholm, vid tcentalen eller rådhuset dagtid. Sundbyberg/Solna kvällstid. Jag stänger försäljningen på fredag och sista möjliga leverans är 1500 på fredag 28/7.

Bud lämnas i tråden för annonsen! Betalning sker via Swish och leverans sker i person(skickas ej per post)

Läs hela annonsen här

Permalänk

Vill inte vara otrevlig på något sätt men varför ska du sälja det ens, om butiken erbjuder att ta tillbaka det?
Jag menar du förlorar ju pengar om du säljer det här?

Permalänk

Om det inte är så att TS gjorde som mig och köpte kortet under den period när det endast kostade 1790kr och nu vill tjäna en hacka.
Ursäkta "påhoppet".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Claesgoeran:

Om det inte är så att TS gjorde som mig och köpte kortet under den period när det endast kostade 1790kr och nu vill tjäna en hacka.
Ursäkta "påhoppet".

Inget påhopp alls utan så är precis läget. Kortet var under en dag eller två nedsatt till 2390:- vilket jag högg på. Tyvärr så var jag väl lite snabb och kollade jag inte upp storleken på kortet, så det passade tyvärr inte. Därav att jag inte heller säljer det lägre än vad elgiganten skulle ge mig för kortet.

Permalänk
Medlem

Är det möjligt att du kan sänka priset?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mister-C:

Är det möjligt att du kan sänka priset?

Inte möjligt eftersom jag kan lämna tillbaka kortet till elgiganten och få tillbaka mina 2390kr.

Permalänk
Medlem

@naren: Ger dig 1300 för kortet.

Permalänk

hej skulle vilja ha det 2350 ifall det går bra? det är ju faktiskt typ 10 darr gammalt och 40 kr av jag betalar frakt också

Permalänk

Bjuder 1900:-

Permalänk
Medlem

Är kortet kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Tugge76:

Kortet är kvar, använt sparsamt men visst finns det kvar!