Permalänk

Fått testex på fläktgaller!

Hej.

Fick just nyss testex på alla galler utom drake nr1, jag skickade dessutom med tre andra ritningar jag gjort för att kolla hur de skulle se ut. Det går att lägga beställningar på alla galler på bilden , får drakenr 1 utskuren idag.
Pris per galler blir 100:- för 80mm och 110:- för 120mm.
Om det är någon som önskar 92mm galler så säg till för annars beställer jag inga. Jag gör endast efter behov och kommer inte lagra, det kommer isf kanske fler beställnings tillfällen i framtiden.

Hoppas ni tycker priset är okej och att de som lagt beställningar fortfarande är intresserade.

Ni som vill ha galler skriver detta i tråden!
Här kommer bilden:

/Euronymus

Permalänk
Medlem

Ujuj! Mycket snygga. Dock kan jag inte köpa förns jag får nästa lön.

Varför fick du inte drake nr1? [EDIT] läste inlägget igen och såg

Men jag är nog mest intresserad av den där ljudvågen som det ser ut nu i 120mm.

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

ja jävlar.. jag skulle villja ha ett galler.. men hur länge kommer du ha dem kvar? vill ju fundera en stund på vilken man vill ha

ps. 80mm fläktgaller på dataparadiset.com kostar 125:-

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Går att skicka i kuvert va så det blir inte så fet frakt eller?

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

jag vill ha men måste skaffa några fläktar först... ska köpa det om 1-2 veckor...

ps: kan man få göra en special beställning på ett eget mönster????

Visa signatur

Its nice to be important but its more important to be nice!!!! Respect to the man in the icecream van - HP (Scooter)

Permalänk
Medlem

Har du inga av den första (döskallen) i 92 mm?

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Medlem

Ericus läs...
"Om det är någon som önskar 92mm galler så säg till för annars beställer jag inga. "

Visa signatur

m3z

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Freek
jag vill ha men måste skaffa några fläktar först... ska köpa det om 1-2 veckor...

ps: kan man få göra en special beställning på ett eget mönster????

Nej tar tyvärr inte special beställningar just nu, kanske nästa gång men det blir dyrare om du ska ha ett unikt såklart eftersom det tar tid för mig att rita upp det mm.

Permalänk
Medlem

leveranstid? frakt? m.m

Visa signatur
Permalänk

Är det ingen som kan fixa såna coola Jolt galler istället?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Euronymus
Nej tar tyvärr inte special beställningar just nu, kanske nästa gång men det blir dyrare om du ska ha ett unikt såklart eftersom det tar tid för mig att rita upp det mm.

oki.. det gör inget om det blir dyrare... hör av dig när du har lust att göra det...

Visa signatur

Its nice to be important but its more important to be nice!!!! Respect to the man in the icecream van - HP (Scooter)

Permalänk
Medlem

hmm. kan man säta galleret "spegelvänt" så att två dralke 2 kommer emot varandra?
Jag vill iaf beställa två drake 2 80mm
En döskalle med eldhuvud 120mm

EDIT: kan inte betala på typ en vecka, men sen kan du skicka dom:)

Visa signatur

Apple frälst

Permalänk

Mycket fina Ritat dom i cad? Snygga som satan var dom iaf, vilket företag skär ut dem åt dig? Jag skulle behöva ett hjärt-fläktgaller till mitt flower-power-chassi-projekt

Visa signatur

Det är trevligt att vara viktig, men det är viktigare att vara trevlig!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rebellion
Mycket fina Ritat dom i cad? Snygga som satan var dom iaf, vilket företag skär ut dem åt dig? Jag skulle behöva ett hjärt-fläktgaller till mitt flower-power-chassi-projekt

Jo de är ritade i CAD
Företaget som skurit ut gallrerna har begärt att jag inte talar om vad de heter eller vart de ligger, så tyvärr. Men du kanske kan ta det genom mig.
Adda mig på icq så kan vi prata mer.

Vet ej riktigt hur jag ska lösa frakten men ska nog skicka galler i brev så man slipper frakten för paket, men det är då lättare för dem att skadas, man kan lägga dem mellan två kartongbitar men det är osäkrare än paket.
Betalning kommer nog gå till så att ni får betala in på mitt konto, eller att det blir mot postförskott men då tillkommer ca 30kr för det.
Vad gör ni helst ?
Ska försöka hinna med att klara ut ur de ska skickas ut och allt sådant tills på fredag, jag är tyvärr väldigt upptagen just nu denna och nästa vecka pga mitt projekt arbete och inlämningar innan jag slutar trean men jag ska göra mitt bästa!

/Euronymus

Permalänk
Avstängd

Euronymus - om du lyckas pressa priserna lite till är jag intresserad

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mod_Mannen
Euronymus - om du lyckas pressa priserna lite till är jag intresserad

Då är jag också intresserad

Permalänk
Medlem

Jag tycker du ska kolla hur många frimärken de går åt om du skickar i brev med 2 kartongbitar....skulle tippa på 2 frimärken.

Då kan man ju rätt enkelt posta ett kuvert till dig med 100:-/110:- + 2 frimärken.

Rätt enkelt tycker ja iaf.

Visa signatur

Projekt inför 2008 på G.

Tidigare projekt: http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=54319...

Permalänk
Medlem

mm... lite väl dyrt för mig

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZtarDuzt
Jag tycker du ska kolla hur många frimärken de går åt om du skickar i brev med 2 kartongbitar....skulle tippa på 2 frimärken.

Då kan man ju rätt enkelt posta ett kuvert till dig med 100:-/110:- + 2 frimärken.

Rätt enkelt tycker ja iaf.

d tycker ja me att låter som en bra idee!!
om d går så så e ja intresserad av 2st 120mm

Permalänk
Medlem

Går det skicka med brev köper jag ett 120mm med den där radiovågen på.

Blir nice i min nya exerna vattenkylning...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem

Men grabbar priserna kan inte bli bättre. Killen har ju lagt ner lite jobb och vill känna lite han med
Jag skulle gärna köpa 2 drakar 120 men jag messar om det.

måste bara säga att dom är Skit snygga

Visa signatur

Keep up the good work

Permalänk
Medlem

Är dom ytbehandlade?
Vilken tjocklek på plåten?

Permalänk
Medlem

jag köper om priserna pressas!!!

Visa signatur

"Vi kämpar, det är på allvar."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ZkruW
jag köper om priserna pressas!!!

jag med!

Visa signatur

||AmD Athlon xp 2000+@ 1743Mhz||256DDR||Western Digital 80 GB||G Force 4 MX|| Besök gärna! -->www.bw-lan.tk<--

Permalänk
Medlem

skaffa CS-galler å jag e på..
den där /\/\/\ var grymt snygg iofs.....

jag köper om du sänker till 80kr/galler

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av carbon
Men grabbar priserna kan inte bli bättre. Killen har ju lagt ner lite jobb och vill känna lite han med
Jag skulle gärna köpa 2 drakar 120 men jag messar om det.

måste bara säga att dom är Skit snygga

Tack för det carbon, äntligen nån som förstår mig

Citat:

Ursprungligen inskrivet av pez
skaffa CS-galler å jag e på..
den där /\/\/\ var grymt snygg iofs.....

jag köper om du sänker till 80kr/galler

Tyvärr kan jag inte sänka mig så lågt, jag håller kvar vid mitt pris.
Det kostar mig 75:- styck att skära ut dem från företaget och dessutom tog det ett BRA tag att rita upp gallrerna, ca 4h/st för TUX, skallen och de båda drakarna, och så har jag även jagat fram ett företag som skär ut dem och fixat med dem så det är ganska mycket jobb bakom detta.

CS galler ska nog gå och fixa , inte just nu dock utan isf i slutet av nästa vecka är ganska stressad med mitt projekt arbete så det går först!

/Euronymus

Permalänk
Medlem

Jävla gnäll... Vafan spelar 30 spänn för roll?

EDIT: På alla som vill ha sänkta priser alltså...

Visa signatur

Man kan inte polera en bajskorv

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Euronymus
Tack för det carbon, äntligen nån som förstår mig

Tyvärr kan jag inte sänka mig så lågt, jag håller kvar vid mitt pris.
Det kostar mig 75:- styck att skära ut dem från företaget och dessutom tog det ett BRA tag att rita upp gallrerna, ca 4h/st för TUX, skallen och de båda drakarna, och så har jag även jagat fram ett företag som skär ut dem och fixat med dem så det är ganska mycket jobb bakom detta.

CS galler ska nog gå och fixa , inte just nu dock utan isf i slutet av nästa vecka är ganska stressad med mitt projekt arbete så det går först!

/Euronymus

75:-/st ?!?!
Det innebär att en plåt på 2000x1000 som ger minst
78st 120mm skulle kosta 5850:- i arbetskostnad.
Nopes, så dyrt är det inte.

Permalänk

Hej! Saknar mustangen! Ska du inte göra den?
Jag vill ha en om du skär ut dom! 80mm

Permalänk
Avstängd

finns det någon möjlighet till ett sånt här galler

http://store.yahoo.com/xoxide/80mudgir.html