Söker folk och spela battlefield 4 med!

Permalänk

Har Addat dig i vänner på Orgine. Är Gärna med och spelar Battlefield 4 i en clan..

Permalänk

Heizenburger här!

Permalänk

Lagt Till dig

Permalänk
Medlem

DonCalzone91

Permalänk
Medlem

Adda finduze på origin.
Brukar köra mycket scout heli som ger riktigt fina rundor om man har någon seriös squad mate som kan flyga/repaira.
Annars upp till vilken taktik som helts, sjukt kul att teama i bf4.

Permalänk
Medlem

Jag är gärna med och lirar med folk. Lägg till Bruc3@Battlelog/Origin ifall ni vill Casual-lira

Blir mest kvällar...och sena nätter Fredag-Söndag

Visa signatur

Moderkort:ASUS ROG Strix X670E-F Gaming WIFI | Processor: AMD 7800X3D | CPU-kylare: Lian Li Galahad II LCD 360 | Grafikkort:Asus ROG RTX 4090 Gaming OC White | RAM-Minnen: Kingston 32GB 6000MHz CL36 FURY Beast | SSD: Kingston Fury Renegade 2TB x2 | Nätagg: DeepCool PX1200G 1200W | Display: Samsung C49RG90 120 Hz | Mus: Glorious Gaming Model O Headphones/Speakers: Logitech Pro X/Roccat Syn Max Air| Keyboard:Asus ROG Strix Scope Deluxe TKL NX Red |

Permalänk

Adda gärna, ingen av polarna som lirar bf4.
Origin: Isglassomfan
Battlelog: http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Isglassomfan/sta...

Permalänk
Medlem

Är jävligt dålig men adda mig på origin om ni vill jus1GG och på skype callebritsmar!

Permalänk
Medlem

Jag har addat ett gäng. Ska försöka få ihop ett helt squad och köra med Skype!
Origin: TrixenB

Ett plus är om ni är 20+

Inget krav på hur bra eller hur dåliga ni är!

Edit: Skrev fel skype, missade ett o!

Permalänk
Medlem

måste man vara bra?

Permalänk
Medlem
Skrivet av trixxi:

Jag har addat ett gäng. Ska försöka få ihop ett helt squad och köra med Skype!
Origin: TrixenB

Ett plus är om ni är 20+

Gött! Addar dig på skype

Skrivet av JustGG:

måste man vara bra?

Tycker jag inte

Permalänk
Medlem
Skrivet av dafuq:

Gött! Addar dig på skype

Tycker jag inte

är bara 15 men dock ganska mogen!

Permalänk

@Sebastian I: Spelar ni fortfarande? Isånnafall skulle jag gärna vara med. Söker spelare själv.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Permalänk

Spelar gärna med någon

Squeezz90

Visa signatur

[B] http://steamcommunity.com/profiles/76561197993451303
[I7 7700k, PALIT GTX 1070,NOCTUA 15,16gB DDR4]
PSN PS4: swe_david_90
ORIGIN : Squeezz90

Permalänk

Kille, 37 år som länge spelat ensam. Är inte så värst bra, trots det skulle det vara roligt att spela med någon. Både seriös teamwork (försöka iallafall) samt göra roliga saker "trolla" med andra spelare.

Spelar mest på sena eftermiddagar och kvällar.
Om det finns nån skön avslappnad klan där ute eller en ensam spelare som vill "teama up" adda mig.

Origin: "MatteAwesome"

Permalänk
Avstängd

finns det någon här som gillar att spela seriöst och gillar tänka lite innan man springer in i armarna på motståndaren ? lite taktik o prat under spelets gång ?

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk

adda gandalfthegrej, är dock 15

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Gandalfthegrej:

adda gandalfthegrej, är dock 15

ålder ärr bara en siffra

Visa signatur

| Corsair 540 air | I7 4930k |custom loop | Asus rampage iv black edition | Gigabyte GTX 690 4GB | 32GB 2133Mhz G.skill ripjaw | Corsair ax 750W |

Permalänk

Adda mig också på origin! heter thenoguy där! in o adda sen kan vi lira

Visa signatur

Intel Core i5-7600 Kaby Lake@3.5Ghz|MSI Z270-A Pro|MSI GeForce GTX 1060 3GB|Crucial Ballistix Sport DDR4 8GB|Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black|Samsung PM961 SSD 256GB PCIe|Windows 10 pro

Permalänk
Medlem

Vi i FnB har börjat spela lite mer Bf4 nu. En del bf1 också, givetvis. Släng iväg en req på origin till mig;
dAVEUSxr eller hoppa in på vår discord; https://discord.gg/xE4WSrD

Väl mött!

Visa signatur

4790k | Asus Turbo GTX 1080 | Corsair Dominator @2333MHz | Asus Pro Gamer Z97 | Fractal Design S |Acer Predator XB271HU | Blue Mics Snowball | Mionix Naos 8200 | Hyper X Cloud | OEM keyboard | Samsung 950 240gb | Samsung 840 120gb | Samsung 1tb 7200Rpm

Permalänk
Medlem

Kör gärna också nån dag, och va med i en liten squad

Origin: AlbinFromSweden

Permalänk
Medlem

Lägg gärna till http://battlelog.battlefield.com/bf4/soldier/Iassekongo/stats... Var längesen jag spelade men det var för att dom jag spelade med tröttnade lite! Har premium så kan spela alla maps osv!

Visa signatur

Intel i5-13600K Corsair V 16 GB EVGA RTX 3070Ti FTW3 ULTRA Zowie XL2546K 240hz + XL2536 144hz
Anne Pro 2 Gat. Brown • Zowie FK2 • RØDE NT-USB • Beyerdynamic DT 990 Pro • Behringer U-Phoria UMC22

CITERA FÖR SNABBARE SVAR

Permalänk

Söker några att spela bf4 med. Är inte ute efter något särskilt seriöst, utan mest lite teamwork

26 år

Origin: Winterfell90

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

BF4 Scout Pilot och trolling-side kick sökes

Letar efter någon som är bra på scout piloting som inte hoppar ut så fort vi blir lockade och låsta av stingers.
Behöver alltså en erfaren pilot för mer av det här: https://www.youtube.com/watch?v=l6AxNhNb1JY
Sen leter jag efter en trolling-side kick också.. alltid roligt att trolla folk på BF4

Lägg till mig som vän på battlelogg: "MatteAwesome"

Permalänk
Medlem

Adda stahlhelmut

Visa signatur

aaa

Permalänk
Skrivet av dreten:

Adda stahlhelmut

Kan inte. Du har stängt av friend requests.

Permalänk
Medlem

@LarsLarsson: Ordnar det nu

Visa signatur

aaa