Gamingdator till en s.k "Mac-gamer"

Permalänk

Gamingdator till en s.k "Mac-gamer"

Hej!

Nu vänder jag mig till er, tiden är kommen. Mitt tålamod är slut.

Jag är så förbannat trött på att min sambo sitter och spelar på en MAC. Ytterligare något som frustrerar är att hon använder Razer-utrustning i kombo med sin Mac. Absurt.

Önskar assistans med att klappa ihop en budgetdator för 5-6 lakan så att stackaren kan köra spel som:
LoL, CSGO och Overwatch (PUBG?) utan några komplikationer.

Har läst en del trådar med denna budget men de kundvagnar jag funnit har haft en eller flera prylar som utgått.

Hjälp mig innan jag tappar förståndet.

Tack.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av MrAdvokat:

Hej!

Nu vänder jag mig till er, tiden är kommen. Mitt tålamod är slut.

Jag är så förbannat trött på att min sambo sitter och spelar på en MAC. Ytterligare något som frustrerar är att hon använder Razer-utrustning i kombo med sin Mac. Absurt.

Önskar assistans med att klappa ihop en budgetdator för 5-6 lakan så att stackaren kan köra spel som:
LoL, CSGO och Overwatch (PUBG?) utan några komplikationer.

Har läst en del trådar med denna budget men de kundvagnar jag funnit har haft en eller flera prylar som utgått.

Hjälp mig innan jag tappar förståndet.

Tack.

Hmm, något som saknas?

https://www.inet.se/kundvagn/visa/10652898/

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk
Medlem

alt ta ett lite bättre nätagg och kör på detta -> https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=4122963

Visa signatur

Intel I7 3770k, MSI G45-Z77A, Corsair Vengenance Low Profile 2x 8GB, Samsung Evo 840 250 GB, Fractal Design Define R4, Cooler Master Evo 212, Corsair HX650 v2, 1 TB Western Digital Green Caviar, Asus Dvd Brännare.

Permalänk

Tack snälla för era svar. Skall genast kika på dessa komponenter. Nyfiket frågat: Ungefär hur mycket mer "kraft" kan man få för samma pengar när det gäller begagnat? Mvh

Permalänk
Skrivet av MrAdvokat:

Tack snälla för era svar. Skall genast kika på dessa komponenter. Nyfiket frågat: Ungefär hur mycket mer "kraft" kan man få för samma pengar när det gäller begagnat? Mvh

Mer än dubbla kraften för samma pengar om du köper beggat
dock är det ju oftast så att de grejerna har ~2 år på nacken och ofta saknar garanti
Jag hade dock kollat på marknaden efter grejer om ja satt på din budget
Mvh

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass