Permalänk
Medlem

På väg hem ska jag plocka upp mitt Vega56 och tillhörande sleevad PCIe-kabel. Helgen är räddad!

Visa signatur

Akashiro 0.9: Ryzen 5 7600, Radeon RX 7800XT Pure: 64/2000
https://podcasters.spotify.com/pod/show/thomaseron

Permalänk
Medlem

Väntar på licensansökan ska bli godkänd så jag kan hämta den här:

Sako Quad Heavy Barrel .22lr

http://www.jaktia.se/sortiment/sako-quad-hb-paket/

Visa signatur

Better to have and not need, than to need and not have.

Permalänk
Avstängd

LSI SAS 9300-16i

Tails Funny 3D Hoodies Zipper

Intern SFF-8643

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Väntar på min nya mobil och headset som ingick vid förbokning. Fredag den 6 oktober dyker det upp.

Xz1 compact

Mdr-1000x

Permalänk
Inaktiv

Cherry G80 MX 3.0

Moser 1400

New 3DS XL - Samus Edition

Permalänk
Medlem

Beställde ett par Airpods som med mycket stor sannolikhet ligger i något av paketen på bilden ...

http://www.aftonbladet.se/nyheter/a/rkL6e/lastbil-fran-postnord-tappade-last-pa-e18

Visa signatur

| Intel Core i9-10900KF | MSI MAG Z490 Tomahawk | NZXT Kraken Z73 | Corsair Vengeance RGB PRO 32GB 3200Mhz | Gigabyte RTX 3080 AORUS MASTER | Fractal Design Define 7 TG B&W | ASUS ROG PG32UQ | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Just nu väntar jag på att Clarkkable ska tillverka och skicka en Coiled USB-mini kabel till mitt Pok3r.
Beställning gjordes för ca 1 månad sedan...

Visa signatur

Fractal Design Define R5 | ASUS Strix Z370-F | ASUS Rog Strix 2080 Ti

i7 8700K | Noctua NH D15 | Corsair 32GB/3200MHz/DDR4 | M.2 NVME 1000gb | SSD 250gb + 500gb | Corsair RM750X

Fidelio X2 | Sennheiser HD 58X | Mayflower ARC | Vortex Pok3r | Logitech G Pro Wireless | Asus PG279Q

Permalänk

Märkligt att ingen har nämnt SNES Classic än, det känns som att allt annat bleknar i jämförelse just nu...

Men visst, jag väntar på ett "grepp" till New 3DS XL från aliexpress. Jag hoppas att det kommer passa bra både på 3DS:en, för jag vill ej repa min Zelda-version, och i handen. 3DS är ett mysigt format men jag klarar inte av att spela mer än en till två timmar åt gången innan det börjar klia i tummarnas leder, den ligger sjukt dåligt i händerna.

Visa signatur

Dator: ja
Tillbehör: ja

Permalänk
Medlem

Ska bli otroligt skönt med lite nya bromsar till bilen

Citat:

BOSCH Tillbehörssats, skivbromsbelägg
BREMBO Bromsbeläggssats fram, skivbroms
BREMBO Bromsbeläggssats bak, skivbroms
BREMBO Bromsskiva fram (x2)
BREMBO Bromsskiva bak (x2)

Visa signatur

"So I parallel double parked that motherf*cker sideways"

Permalänk
Medlem

Själv väntar jag spänt på ett trådlöst mekaniskt tangentbord som verkar skickas med åsna från Kina.

Drevo Calibur 72 UK-layout:

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ IQUNIX ZX-1 - i5-10600K - Z490I Unify - RTX 3070 - 16 GB 3600 MHz - SF750 - ASUS PG279QZ
🚗 Fanatec CSL DD - CSL Pedals LC - HP Reverb G2
📺 LG B1 55 - Dali Concept 6 - Pioneer VSX-923
🎮 AYN Odin Lite
📞 Asus Zenfone 10

Permalänk
Avstängd

Väntar på lite godis som jag beställde igår.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Role_Model:

Märkligt att ingen har nämnt SNES Classic än, det känns som att allt annat bleknar i jämförelse just nu...

Men visst, jag väntar på ett "grepp" till New 3DS XL från aliexpress. Jag hoppas att det kommer passa bra både på 3DS:en, för jag vill ej repa min Zelda-version, och i handen. 3DS är ett mysigt format men jag klarar inte av att spela mer än en till två timmar åt gången innan det börjar klia i tummarnas leder, den ligger sjukt dåligt i händerna.

SNES Classic även här, enligt trackinginfon så är den i mina händer i eftermiddag. Blir nog kanske att flexa ut lite tidigare från jobbet, är ju även fredag förstås, och spela som det vore 90-tal.

Permalänk
Medlem

Väntar på ett litet paket med skruvar som tillverkaren glömde lägga med till min racingrigg i aluminium, tyvärr kommer paketet tidigast först på måndag enligt UPS och eftersom de aldrig hittar till vår lägenhet i centrala Jönköping (läs: bryr sig om att kolla om jag är hemma eller inte) så lär jag inte få grejerna förrän tidigast tisdag.. Och jag som hade tänkt bygga i helgen :'(
Här är förväntade slutresultatet i alla fall (själva stolen blir dock en annan):

Ack den som väntar på något gott..

Permalänk
Medlem

Väntar på paket från retrogamingcables.co.uk innehållandes nya bildkablar till min NES och Multi-Mega.

Samt ett paket från Tyskland med nya högtalarelement till min B&O MX2000, dom gamla hade vittrat sönder efter 30 år.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Capitán General borde visa bilder på sina pellets...
Skippy R.I.P. 17/7 2006

Permalänk
Avstängd
Skrivet av AtreX:

Väntar på ett litet paket med skruvar som tillverkaren glömde lägga med till min racingrigg i aluminium, tyvärr kommer paketet tidigast först på måndag enligt UPS och eftersom de aldrig hittar till vår lägenhet i centrala Jönköping (läs: bryr sig om att kolla om jag är hemma eller inte) så lär jag inte få grejerna förrän tidigast tisdag.. Och jag som hade tänkt bygga i helgen :'(
Här är förväntade slutresultatet i alla fall (själva stolen blir dock en annan):
https://sim-lab.eu/wp-content/uploads/2015/11/GT1-final-3.jpg
Ack den som väntar på något gott..

Det var en bastant pjäs får man väl säga. Inget man viker ihop och lägger under sängen iallafall.
Många av maskinbyggarna mot industrin använder samma material att bygga sina maskiner med så det håller iallafall.
Lycka till och kör försiktigt.

Visa signatur

Chassi: Fractal Design Define R3 Black, Mobo: ASUS Z170 Pro Gaming, CPU: Intel i7 6700K, kylning CM Hyper 212 EVO, RAM: 32 GB Hyper X 3000 mhz, GPU: Nvidia MSI 1080 Gaming X, PSU: XFX Core Edition Pro 750W, Mus: Logitech G700, Tgb: Corsair Raptor K30, OS: Win10

Permalänk
Medlem

Väntar på min nya trackball men den har fastnat i tullen och legat där en vecka :'(

Visa signatur

GUD VÄLSIGNE DIG!
Ryzen 7 5700X3D - 64Gb DDR4 - RTX2060 - Coolermaster Stacker
---------------------------- www.roaddogs.se ------------------------
------- Bofors Interstellar - A Star Citizen Corporation --------
---------------------------------- Twitch ---------------------------------

Permalänk
Medlem

@superegg: Vart beställer man dessa delikatesser från?

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Avstängd
Skrivet av johanandersson:

@superegg: Vart beställer man dessa delikatesser från?

Om du syftar på godiset så är det beställt från matsmart.se.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Har väntat på denna pjäs från DXRacer i nästan två månader nu - DXRacer BOSS. Förhoppningsvis dyker den och hjulen upp i slutet på nästa vecka. Sen fick jag även ta och fylla på med lite Monster. Sparar ju ca 8kr per burk i jämförelse med ICA.

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Medlem

Efter 15 års väntan blev det äntligen att beställa en 65" OLED.

Nu är det nästan komplett. Mobil, sufplatta, laptop och TV har OLED-skärmar. Bara en gamingskärm som saknas nu.

Permalänk
Avstängd

Har beställt lite mer godis.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Har beställt lite mer godis.

//i.imgur.com/BPMZIsI.png

Vart beställde du detta ifrån?

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Har väntat på denna pjäs från DXRacer i nästan två månader nu - DXRacer BOSS. Förhoppningsvis dyker den och hjulen upp i slutet på nästa vecka. Sen fick jag även ta och fylla på med lite Monster. Sparar ju ca 8kr per burk i jämförelse med ICA.

Var någonstans beställde du drycken ifrån?

Själv inväntar jag mig en ritplatta, Wacom Intuos Draw från Inet som jag beställde idag, troligtvis får jag den imorgon.

Passade även på att beställa en Nintendo Switch nu när Clasohlson hade 20% rabatt via kod. Så istället för att betala 3400kr så får jag den för 2700kr. Dock är den slut i lagret och den är planerad att skickas i början på november. Tråkigt nog blev det den med färg då den gråa inte fanns att köpa, men 700kr rabatt säger jag inte nej till.

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sjoooberg:

Var någonstans beställde du drycken ifrån?

Beställde här från Webhallen. Hade också en rabattkod, men även utan den så blir det ca 12kr inkl. pant per burk.

Ökade för övrigt ordern till 48st Monster Orginal och sen 24st Monster Ultra Red...

Visa signatur

NZXT S340 Elite White | Intel i7 7700K @ 5GHz | Asus ROG Strix Z270F | No GPU | Corsair Vengeance RGB 32GB 3000MHz | Seasonic PRIME 1000W Titanium | Samsung 840 Pro 256GB & Samsung 850 EVO 1TB | NZXT Kraken x62 | 32" ASUS ROG PG32UQ & 27" Acer Predator XB271HU

Kolla in min Youtube-kanal "Kingpin Crazy" om du gillar Warzone eller PUBG. Senaste videon hittar du här!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av frizzy10:

Vart beställde du detta ifrån?

Har beställt det från klippkungen.se.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem
Skrivet av superegg:

Har beställt det från klippkungen.se.

Säljer du godis i någon förening eller nåt?

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Megacrash:

Säljer du godis i någon förening eller nåt?

nä bara godissugen sen så var det till ett bra pris.

Visa signatur

Man är inte dum för att man har stavproblem.
Läs mer om min synfel Visual Snow
Om mig ----> #16970666

Permalänk
Medlem

Inväntar en Nintendo Switch, från Clas Ohlson som är fördröjd till 6/11 likt en annan i tråden. Beställde i samma veva Zelda som har skickats iaf.. Sedan ett skärmskydd och ett fodral från Amazon.

Visa signatur

Gamingrigg: 2600X | Asus ROG STRIX X470-F | G.Skill Flare X 16GB | Palit RTX 3060 Ti Gaming Pro OC | EVGA SUPERNOVA G3 750W | Fractal Design Meshify C-TG

Permalänk
Medlem
Skrivet av Crazy:

Beställde här från Webhallen. Hade också en rabattkod, men även utan den så blir det ca 12kr inkl. pant per burk.

Ökade för övrigt ordern till 48st Monster Orginal och sen 24st Monster Ultra Red...

Tack, blev en beställning på 24st Ultra!

Visa signatur

🡇

• 5800x3D • 7900 XT •

Permalänk
Medlem

Nytt skrivbord. Bekant. ) Ekfaner/svart.
http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S59006321/

Jag funderade på 160x80 men den här får duga.

Visa signatur

Laptop 4 13.5 - Ryzen 4680U - 16 GB DDR4 - 256 GB SSD