Måste bara säga detta, Nintendo switch måste vara den bästa teknik prylen jag har köpt på länge. Ja jag älskar Nintendo och deras spel men om man bortser från det så är denna lilla konsol riktigt ball! Kan knappt tro att man kan tex spela Doom snart på språng! Tänk dig om framtida du skulle besöka dig när du satt i soffan och spelade Tetris på ditt Gameboy och visade upp Zelda på Switchen!
Skickades från m.sweclockers.com
Helt klart den bästa spelkonsollen. Jag var rätt tveksam inledningsvis då jag tyckte Tegra var ett uselt val. Sedan hoppades jag även på en stationär produkt. Men nu, runt ett halvår efter lansering? Känns verkligen som det gått bättre än väntat, stödet är bättre än det varit på evigheter med. Just nu sedan senaste kvartalsrapporten och man ser hur intresset kraftigt ökat från utgivare och utvecklare att supporta plattformen. Känns riktigt lovande ändå.
Kan hålla med om det där, Zelda: Link's Awakening är fortfarande ett av de bästa spelen jag spelat och det handhållet på gamla Game Boy var riktigt häftigt när det kom. Och hade man sett Switchen med BotW då... huvudet hade exploderat av åsynen skulle jag tro hehe.
Jag är osäker på om jag begripit mig på hur jag, 20 år äldre, fortfarande spelade 2D-spel med pixelgrafik. Men Stardew Valley jämfört med Harvest Moon till SNES är ju ett enormt hopp framåt.

Underbart att ha det handhållet. Lite ovant med kontrollerna efter allt spelande av PC-utgåvan men fungerar helt okej. Vanesak förhoppningsvis.