Permalänk
Medlem

Centrum Ophelia II 5.0

Hej, har ett set om 5 fungerande högtalare som står och samlar damm i min källare.
Om någon är intresserad att ha dom till ett projekt eller liknande och vill komma och hämta i Stochkolm så blir jag glad, annars åker de på soptippen.
Elektriskt är det inget fel på högtalarna, men utvändigt har lådorna en del skavanker och repor.

Bifogar suddiga bilder från när jag röjde igår hehe.

De såldes av NetOnNet förut (innan Andersson kanske).
https://www.netonnet.se/art/butik/uppsala/centrum-ophelia-ii/...

MVH Magnus

Läs hela annonsen här

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Har inget direkt behov så ger andra med riktigt behov få en chans, men om det går mot tippen så skulle jag ev kunna hämta.

Permalänk
Medlem

Det skulle ju helt klart kunna användas till min ide om att ha Chrome Cast Audio i hela lägenheten. Antar att jag köar(?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Har inget direkt behov så ger andra med riktigt behov få en chans, men om det går mot tippen så skulle jag ev kunna hämta.

Vill du hämta dom så är det bara att skicka ett PM

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

Det skulle ju helt klart kunna användas till min ide om att ha Chrome Cast Audio i hela lägenheten. Antar att jag köar(?)

Du är nummer 2 på kö isf.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem

Om du vill bli av med dom fort så kan jag komma ikväll och plocka upp dom, annars ställer jag mig på kö.

Visa signatur

Main: i5-6600k - 2x8GB DDR4-3200 - AMD FURY Tri-X - Corsair MP510 960 GB M.2
pfSense: GA-J1900N-D3V - SK Hynix 2x2gb
unRAID: Xeon E3-1230v2 - 16 GB DDR3 (ECC) - Dell PERC H310 - 8x4TB

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

Det skulle ju helt klart kunna användas till min ide om att ha Chrome Cast Audio i hela lägenheten. Antar att jag köar(?)

Skrivet av warh0g:

Vill du hämta dom så är det bara att skicka ett PM

Skickades från m.sweclockers.com

Väldigt generöst av dig, men ärligt talat låter det som att de skulle ge @ThisIsDansk än mer glädje än mig så lika bra att han kilar före i kön. Ville som sagt främst undvika att fullt duglig elektronik hamnar på tippen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av kronwalled:

Väldigt generöst av dig, men ärligt talat låter det som att de skulle ge @ThisIsDansk än mer glädje än mig så lika bra att han kilar före i kön. Ville som sagt främst undvika att fullt duglig elektronik hamnar på tippen.

Fint @ThisIsDansk vill du ha dom? Du kan skicka PM om du är intresserad fortfarande

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av CRHASH:

Om du vill bli av med dom fort så kan jag komma ikväll och plocka upp dom, annars ställer jag mig på kö.

Du är på kö

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Fint @ThisIsDansk vill du ha dom? Du kan skicka PM om du är intresserad fortfarande

Skickades från m.sweclockers.com

Dagens stora fråga är ju bara, kan jag skicka dm från min mobil, för det måste jag erkänna att jag inte lyckats räkna ut

Permalänk
Medlem
Skrivet av warh0g:

Du är på kö

Skickades från m.sweclockers.com

Högtalarna blev hämtade idag av ThisIsDansk, så jag har stängt annonsen.

Visa signatur

“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way.” ― Alan W. Watts