Permalänk
Inaktiv

Radeon Vega 64 vattenkyld

Hej.

När räknar ni med att få in dessa??

Permalänk
Inet

@anon76929:

Hej,

Vi hörde just med våra distributörer och vi har tyvärr ingen ny information att komma med, tyvärr.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk

Det suger verkligen att vi inte får något svar alls.
Vill verkligen ha Vega men jag vill ha den innan december, sedan vettefan om jag pallar att vänta mer.

Visa signatur

CPU: FX 8350 4,0 Ghz GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 RAM Corsair vengeance 16GB 1600Mhz DDR3 Moderkort: ASUS M5A97 R2.0 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: WD green caviar 2TB PSU: Corsair TX 750W Chassi Cooler Master HAF 912 Adv.

Permalänk
Medlem

Ett tredjeparts Vega 56 vill jag ha. Hoppas de kommer snart. Skulle kunna köpa ett 1080ti, men har tröttnat på att supporta Nvidia som de hanterar saker. Samma med Intel, så blir nog ett 1950x system.

Visa signatur

Huvudriggen är en Gigabyte Aorus Xtreme | 128gb DDR5 6000 | Ryzen 7950X | 3080Ti
Utöver det är det för många datorer, boxar och servar för att lista :P

Permalänk

Nu när det finns en luft kyld från Sapphire på inet, så måste en vattenkyld va på gång :)?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

CPU: FX 8350 4,0 Ghz GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 RAM Corsair vengeance 16GB 1600Mhz DDR3 Moderkort: ASUS M5A97 R2.0 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: WD green caviar 2TB PSU: Corsair TX 750W Chassi Cooler Master HAF 912 Adv.

Permalänk
Inet

Ja det stämmer att vi får vår första modell på lager idag!

Vi jobbar på att ta in fler modeller, och vi har troligen ett par till på gång nästa vecka. Vi kan inte svara på vad det blir exakt men vi har som mål att ta in ett större utbud.

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Skrivet av Inet:

Ja det stämmer att vi får vår första modell på lager idag!

Vi jobbar på att ta in fler modeller, och vi har troligen ett par till på gång nästa vecka. Vi kan inte svara på vad det blir exakt men vi har som mål att ta in ett större utbud.

Mvh

När tror ni att ni har all nödvändig information för att svara på vilka kort det kommer bli ?

Visa signatur

CPU: FX 8350 4,0 Ghz GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 RAM Corsair vengeance 16GB 1600Mhz DDR3 Moderkort: ASUS M5A97 R2.0 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: WD green caviar 2TB PSU: Corsair TX 750W Chassi Cooler Master HAF 912 Adv.

Permalänk
Inet

@Speiderful:

Hej,

Ursäktar sent svar.

Imorgon kommer vi ha svar på vilka grafikkort vi kan ta in inom närmsta veckan/veckorna. Vi återkommer när de ligger uppe.

Tack för tålamodet!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inet
Skrivet av anon76929:

Hej.

När räknar ni med att få in dessa??

Skrivet av Speiderful:

Det suger verkligen att vi inte får något svar alls.
Vill verkligen ha Vega men jag vill ha den innan december, sedan vettefan om jag pallar att vänta mer.

Skrivet av Speiderful:

Nu när det finns en luft kyld från Sapphire på inet, så måste en vattenkyld va på gång :)?

Skickades från m.sweclockers.com

Hej!

Nu har vi fått tag på Sapphires vattenkylda Vega 64: https://www.inet.se/5405869

Första kortet landar på måndag, nästa leverans 6/11.

Vi fortsätter kika runt efter fler modeller, men vi har inget konkret om tredjeparts med luftkylare än.

Tack för tålamodet!

Mvh

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Inaktiv

@Inet: Gott!
Beställt
Hämtas måndag hoppas jag...

Permalänk
Skrivet av Inet:

Hej!

Nu har vi fått tag på Sapphires vattenkylda Vega 64: https://www.inet.se/5405869

Första kortet landar på måndag, nästa leverans 6/11.

Vi fortsätter kika runt efter fler modeller, men vi har inget konkret om tredjeparts med luftkylare än.

Tack för tålamodet!

Mvh

Härligt! blir lätt ett köp, sjukt imponerande att ni är så aktiva i eran forum del!

Visa signatur

CPU: FX 8350 4,0 Ghz GPU: Sapphire Radeon HD 7950 3GB GDDR5 RAM Corsair vengeance 16GB 1600Mhz DDR3 Moderkort: ASUS M5A97 R2.0 SSD: Kingston SSDNow V300 120GB HDD: WD green caviar 2TB PSU: Corsair TX 750W Chassi Cooler Master HAF 912 Adv.

Permalänk
Inaktiv

Bra uppföljning på order oxo från Inet.
Fick på pm:
Hej,
Såg ditt svar i tråden.
Har du beställt https://www.inet.se/5405869 ?
Jag ser nämligen inga beställningar på den än, så vill dubbelkolla så att allt går igenom och att du hamnar på rätt plats i eventuell kö.
Har du ordernummer tillhands så kan jag dubbelkolla våra system åt dig.

Mvh
Inet

Efter några minuter kom sen denna:

Hej igen,
Hittade den nu, allt ser bra ut och den ska levereras in till butiken på tisdag senast.

Mvh
Inet

Ett föredömme både som butik och ehandel.