Oöppnat Asus Geforce 1080 ROG Strix

Permalänk
Medlem

Oöppnat Asus Geforce 1080 ROG Strix

Säljer ett helt nytt, oöppnat Asus Geforce 1080 ROG Strix som jag köpte åt en vän i förra veckan. Han har ångrat sig, och istället för att lämna tillbaka det tänkte jag ge någon här på Swec en chans istället. Kortet kostade 4444 och inhandlat på Elgiganten. Kopia på kvitto kan fås, men eftersom det är flera produkter på kvittot (köpte bl.a. ett likadant till mig själv) så kan du inte få originalkvittot.

Jag tänkte låta annonsen ligga uppe ett dygn ungefär. Om du inte är intresserad, vänligen skriv inte i tråden. Jag är nöjd med att få det jag gav för kortet, men om någon skulle tycka det är värt en slant extra så ser jag heller inget fel med det.

Koret hämtas på Lilla Essingen, Stockholm, alternativt skickas för 167 kr med spårbar frakt.

Mvh Marcus

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Bjuder 4500, kan hämta imorgon.

Permalänk
Medlem

4600 här och kan hämta när som.

Visa signatur

NZXT H440 Silent Ultra | i7 6700K | Corsair Hydro H100i v2 | ASUS Z170 MAXIMUS VIII GENE | G.Skill 16GB DDR4 3000MHz Trident | EVGA GeForce GTX 980 4GB ACX 2.0+ SC | Samsung 850-Series EVO 500GB | Corsair RM750x 750W | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Snakey: 4700kr + frakt

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

Seriöst. Det här luktar skumt lång väg. Hur svårt är det att lämna tillbaka ett grafikkort? Det är inte komplicerat att göra det ens via nätet. Särskilt när du nu påstår att det är "oöppnat."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitan:

Seriöst. Det här luktar skumt lång väg. Hur svårt är det att lämna tillbaka ett grafikkort? Det är inte komplicerat att göra det ens via nätet. Särskilt när du nu påstår att det är "oöppnat."

Han köpte det billigt och får bättre betalt här.

Visa signatur

Intel Core i5 4690k | ASUS Z97I-PLUS mITX | PowerColor Radeon HD 7970 3GB OC | Corsair Vengeance LP 8 GB 1600MHz | Corsair Force GT 120GB | Crucial v4 256GB | Corsair CX 600W v2 | Fractal Design Node 304 Svart

Permalänk
Medlem

@Capitan: Det är inte svårt men varför ge tillbaka ett kort till Elgiganten o få tillbaka 4444kr o dem kommer ställa ut det på hyllan för typ 5700kr senare samma dag när man istället kan ge en Sweclockare samma chans att få det för 4444kr eller vad det nu kommer gå för

Visa signatur

Win 10 PRO | I9 9900K | Asus Z390-F | Asus DUAL 4070| Deepcool Captain 240 RGB | Corsair Vengeance 32GB RGB PRO

Permalänk
Medlem

@capitan: Läs annonsen; "istället för att lämna tillbaka det tänkte jag ge någon här på Swec en chans istället" samt "Om du inte är intresserad, vänligen skriv inte i tråden". Om du själv är intresserad så kan du kolla mina tidigare referenser i referenstråden.

@Edin1984: Noterat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Capitan:

Seriöst. Det här luktar skumt lång väg. Hur svårt är det att lämna tillbaka ett grafikkort? Det är inte komplicerat att göra det ens via nätet. Särskilt när du nu påstår att det är "oöppnat."

Förmodligen har han spelkoder han inte kan lämna tillbaka för han har sålt dom eller något liknande.
När man köpte grafikkortet på elgiganten fick man med AC origin och Destiny 2 koder.

oavsett så är det inget som låter skumt. Han säger hur han har tänkt med allt.
och det borde vara en bra deal oavsett koder för den som köper den här.

Visa signatur

Chassi Lian Li O11 MINI Black MB Asus ROG Strix X570-F CPU Ryzen 5900x / NZXT Z63 RAM 64Gb DDR4 HyperX SSD 2T+2 M.2 + Seagate 2Tb + 2 Ssd GPU Asus Strix GTX3080Ti Oc PSU Corsair SF750 Skärm Odyssey G9 G93SC/ 2x27" LG GP850.

Permalänk
Medlem

Varför luktar det skumt? Han vill ge någon chansen att få det lite billigare än vanligt.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

om ni missa den här tråden kanske ni kan lugna era nerver lite https://www.sweclockers.com/marknad/147045-kan-nagon-kopa-ett...

dom hade tydligen lite kampanj folk stalde upp, nån har ångrat sig.

Permalänk
Medlem

bjuder 4750

Visa signatur

NZXT H440 Silent Ultra | i7 6700K | Corsair Hydro H100i v2 | ASUS Z170 MAXIMUS VIII GENE | G.Skill 16GB DDR4 3000MHz Trident | EVGA GeForce GTX 980 4GB ACX 2.0+ SC | Samsung 850-Series EVO 500GB | Corsair RM750x 750W | Windows 10 Pro

Permalänk

@Snakey:

ingår spelkod?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Skrivet av Capitan:

Seriöst. Det här luktar skumt lång väg. Hur svårt är det att lämna tillbaka ett grafikkort? Det är inte komplicerat att göra det ens via nätet. Särskilt när du nu påstår att det är "oöppnat."

Han kan ha köpt det billigt via någon t.ex. Wish deal etc. Inte så konstigt faktiskt.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bloodstainer:

Han kan ha köpt det billigt via någon t.ex. Wish deal etc. Inte så konstigt faktiskt.

Från annonsen: " inhandlat på Elgiganten"

Permalänk
Medlem

Kommer eventuellt sälja ett till kort som jag egentligen planerat köra SLI med. Jag låter annonsen ligga uppe till kl 18. Mvh Marcus

Permalänk
Skrivet av Snakey:

Från annonsen: " inhandlat på Elgiganten"

Jo såg de nu, återigen, jag ser ingen fara med att någon köper in någonting billigt och säljer för en förtjänst. Knappast att det här är samma sak som med RX 500-kort eller 8XXX serien CPUer där det finns dåligt med tillgång.

Visa signatur

PC #1 CPU: R5 1600 @3.8 Motherboard: B350-A PRIME GPU: EVGA 1080 Ti
PC #2 CPU: i7 3770K @4.2 Motherboard: P8P67 GPU: AMD R9 290X

Permalänk
Medlem

@Snakey:
Budar 4400 för det andra. Antar att det är kodlöst också?

Permalänk
Medlem

@Broder Truck:
Ingen kod. Som det ser ut nu så leder artax budet på första kortet och Edin1984 har första tjing på andra. (Dessutom är det ingen vits att överhuvudtaget lägga bud under 4444 då jag kan lämna tillbaka det istället)

Permalänk
Medlem

@adis99:
Jag köpte flera kort på samma kvitto (max en kod per kvitto), och kommer behålla mitt eget kort. Tvivlar på att det skulle vara skäl att inte lämna tillbaka ett av korten.

Permalänk
Medlem

@Snakey: bjuder 4600+ frakt på den andra kortet ifall du säljer den

Visa signatur

AMD Ryzen 7800X3D, Asus TUF X670E, G.Skill 32Gb 6000mhz CL30, PowerColor 7900XTX Hellhound 24GB, Arctic Liquid Freezer II 360, ASUS TUF Gaming 1000W Gold, Kingston KC3000 1TB NVMe, Samsung 980 1TB NVMe, Antec Torque ATX, Acer Predator X34GS 180hz.

Permalänk
Medlem

@adis99:
Som jag skrev så är det flera grafikkort på ett kvitto, men bara en kod per kvitto. Anledningen till att jag köpte flera kort var eftersom 2 av mina vänner samt min bror var intresserade men ej hade möjlighet att åka dit just då. Nu har dom ångrat sig (inte jag och brorsan), och istället för att jag åker tillbaka och lämna tillbaka korten så ville jag ge folk här på forumet chansen eftersom, varför inte?.

Oavsett ditt eller någon annons humör så börjar jag bli lite trött på att läsa såna här kommentarer i allt fler annonser här på sidan. Varför denna ständiga misstänksamhet? Sweclockers har en referenstråd som är till för att vi medlemmar ska kunna lita på varandra, så varför inte använda den och utgå ifrån att folk är ärliga istället för tvärtom?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

@Snakey:
Okej, nu förstår jag. Ber om ursäkt. Ska radera mina tidigare inlägg

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk

Bjuder 4700kr för kort nr 2! Kan hämta med bil

Permalänk
Medlem

Högsta bud just nu, drygt en timme kvar:

@artax 4750 kort nr 1
@hellberg244 4700 kort nr 2

Permalänk
Medlem