GTX 1070 Promotion Code AC Origins, var hittar jag koden?

Permalänk

GTX 1070 Promotion Code AC Origins, var hittar jag koden?

Hej!

Jag köpte detta på black friday ( https://new.webhallen.com/se/product/247898-ASUS-ROG-STRIX-Ge... )

Där ska det ingå en kod till Assasins Creed: Origins. Var hittar jag den?
Jag har varit på ASUS hemsida och kommer till en sida där jag ska skriva in "Promotion Code".

Får jag den från webhallen eller ska den finnas någonstans i kartongen? Någon som köpte samma deal som vet?

Väldigt tacksam för hjälp!

Mvh
Max

Permalänk
Medlem

1. Buy an ASUS graphics card or ASUS monitor from a participating dealer
2. Complete the entry form and upload your invoice, including ASUS code, from 27/10 until no later than 23/01/2018
3. Get your Assassin’s Creed Origins Uplay code by email
4. Redeem your code on Uplay.

Har du fyllt i formuläret hos Asus?

Visa signatur

Intel Core i7-11700K / Asus ROG Strix Z590-F / Asus 1070 Dual OC / G.Skill Trident Z RGB 32GB (4x8) 3200MHz CL14 / Corsair RM750x / Samsung 980 PRO 1TB / Lian Li PC-O11 Dynamic EVO / custom loop 3x360 / Asus ROG Swift PG278Q / Ducky Shine 5 RGB MX Red / Sennheiser HD660S / FiiO E10K / Audio-Technica AT2020USB+

Permalänk

Nu hittade jag.. Tack!

Permalänk

Vart hittade du formuläret? har också problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ostaren14:

Vart hittade du formuläret? har också problem

https://www.asus.com/event/2017/rog/assassins-creed-origins/e...

Är väl typ där.

Permalänk

har klickat runt där hela helgen i princip, är jag blind? hittar inte steg "2" (2. Complete the entry form and upload your invoice, including ASUS code, from 27/10 until no later than 23/01/2018)

Jag har lagt till grafikkortet på mitt asuskonto och jag är inloggad, vart finns det här magiska formuläret

Permalänk
Medlem

Ber om ursäkt för trådkapning i förväg men någon här kanske har koll på min fråga:
Köpte 1080ti på webhallen med Destiny 2, han sa att koden skulle mailas men jag har inte fått något. Kvittot står det ingenting på, någon som har koll?

Permalänk

@Ostaren14:

Hej, jag fick en kod av webhallen tillslut. Sen visade det sig att ASUS webbsida hade buggat så koderna fungerade ej första dagarna. Men tillslut fungerade det!

Hoppas detta hjälper

Permalänk
Medlem
Skrivet av Falang:

Ber om ursäkt för trådkapning i förväg men någon här kanske har koll på min fråga:
Köpte 1080ti på webhallen med Destiny 2, han sa att koden skulle mailas men jag har inte fått något. Kvittot står det ingenting på, någon som har koll?

den kommer i webhallens "Mina beställningar"

__________

jag köpte ett 1080ti idag och får inte heller någon kod :S
får la kolla med webhallen i morgon

Visa signatur

CPU: i7 9700k GHz |GPU:GTX 2070 ROG |Moderkort: ASUS ROG Strix Z390-F |Kylning: Corsair H115i PRO |RAM: Corsair ddr4 32GB 3000 mhz |SSD:m.2 90 evo plus |OS: windows 10 Pro
Online:| Overwatch(master) | CS:GO | APEX | VR-SPEL | PUBG |
Bredband | Fraktfritt Inet | hemsida| swec bb-koder

Permalänk
Avstängd

Köpte mitt 1070ti strix i en fysisk butik och en uppenbarligen nyanställd tjej sa i kassan "jag TROR koden följer med i kartongen"
Uppenbarligen gjorde den inte det så vet ni hur man hittar den? (promotion code)
https://promotion.asus.com/en/promotionform/aco_eu/step-1