Sweclockers fraktfritt övergår helt till verifiering

Permalänk
Inet

Sweclockers fraktfritt övergår helt till verifiering

Hej igen kära medlemmar!

Från och med i dag kommer vi helt gå över till verifieringen för Sweclockers fraktfritt. Har du ännu inte verifierat hittar du allt du behöver på den här länken.

Som verifierad får du utöver automatisk fri frakt också tillgång till medlems-specifika erbjudanden så som de vi hade under Black Friday. Vi kommer köra våra medlemserbjudanden med jämna mellanrum, om ni undrar.

Så snart våra erbjudanden går live kommer vi maila ut till alla verifierade, så att alla får samma förutsättningar. Det är ett enskilt mail och du är inte per automatik med i nyhetsbrevet, utan det är frivilligt. Vi kommer dock gå över till att endast skicka mail till de som bockat i det framöver, så att vi inte skickar till de som inga vill ha - men nu i början vill vi se till att alla får reda på rabatterna.

Har ni några frågor är det bara att fråga på!

God Jul!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Sket sig då man behöver ha samma email-adress som här..

Visa signatur

Hemma hos mig är det en Microsoft-fri miljö..
Dator 1: iMac 27" 5K - i7 4,2GHz - 32GB 2400MHz CL14 - 512GB SSD - Radeon PRO 580 8GB - 2xDell P2715Q 4K - 4TB Lacie D2 Thunderbolt
HTPC: ASUS X99-M WS - i7 5960X - H100i GTX - 16GB 3000Mhz - Samsung SM951 512GB - ASUS GTX 780 DCU II OC - AX860 Platinum - Corsair 350D - Linux
Bärbar 1: MacBook PRO 15" 2018 / i7 / 512GB SSD NAS: Synology DS918+ 32TB+2x512GB SSD

Permalänk
Medlem
Skrivet av DaBone:

Sket sig då man behöver ha samma email-adress som här..

Switcha e-mailen på inet till samma som på swec, verifiera, byt tillbaks till den gamla

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Inet

@Inet:

Hej igen!

Vi har lite ändrade planer nu. Vi kommer nu endast skicka mail till de som bockat i nyhetsbrevet.

Några har hört av sig och bett om att de inga vill ha då de inte uttryckligen satt upp sig på nyhetsbrev, vilket vi vill respektera. Därför kommer vi inte skicka några mail med erbjudanden till de som inte är uppskrivna.

Vi hoppas att ni tycker det är okej. Ryktet lär nog sprida sig när vi väl kört igång medlemspriserna ändå.

Sist men inte minst vill vi så klart önska er en väldigt god jul!

PS. Glöm inte att hålla koll på klockan, dagen till ära. Om ni är elite, vill säga...

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem

Vad är detta för små ledtrådar då tro?

Permalänk
Medlem
Skrivet av qquality:

Vad är detta för små ledtrådar då tro?

Mellandagsrea kanske? 🤔

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Lego Master

Jag blir lite förvirrad. Elite blir ju såklart kl. 13:37, men inlägget skrevs 15:28, långt efter det. Vilken dag menas? Är det ens i år? Kan jag äta det? Varför heter det pingvinstång?

I AM SO CONFUSED!

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem
Skrivet av Shudnawz:

Jag blir lite förvirrad. Elite blir ju såklart kl. 13:37, men inlägget skrevs 15:28, långt efter det. Vilken dag menas? Är det ens i år? Kan jag äta det? Varför heter det pingvinstång?

I AM SO CONFUSED!

Jag har larmet inställt på 16:28.

Edit: Bah, det hade man inget för. Trodde det hade med vintersolståndet att göra. "Dagen till ära" och allt det där...

Visa signatur

CPU: i9-13900K + Cooler Master ML360L ARGB V2 || GPU: Gainward RTX 4090 Phantom GS.
MoBo: Asus Rog Strix Z790-F Gaming || RAM 32 GB Kingston Fury Beast CL40 DDR5 RGB 5600 MHz.
PSU: Corsair RMe 1000W 80+ Gold || Chassi: Phanteks Eclipse P500A D-RGB.
Lagring: Kingston Fury Renegade M.2 NVME 2TB + Samsung 860 QVO 1TB.
Skärmar: 27" 1440p 144 Hz IPS G-sync + 27" 1440p 155 Hz VA || OS: Win 11 Home.

Permalänk
Inet
Skrivet av Inet:
Skrivet av Inet:

..dagen till ära. Om ni är elite, vill säga...

Håll utkik

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Håll utkik

Särskilt 13:37 då eller?

Permalänk

var ska man hålla utkik?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Inet:

Håll utkik

Kommer ni fylla upp denna igen ? eller är erbjudandet borta för alltid ?
https://www.inet.se/produkt/6912335/nzxt-kraken-x62-280mm-mre...

Ni har 50+ för vanliga pengen men denna var mer intressant

Visa signatur

CPU: AMD Ryzen 7 1800x GPU: Asus Strix 1070ti Moderkort: Asus Prime B350 Strix RAM: 32GB @ 2666Hz Chassi: Fractal Design Define R3 Kylare: Noctua D14 HDD: Samsung Vnad 960 256GB, Samsung Evo 850 500GB

Permalänk
Inet
Skrivet av Frodofrodo:

var ska man hålla utkik?

Sin inbox (läs ovan) eller inloggad på Mina Sidor på Inet.se för att hitta länk. Kräver givetvis att du är verifierad medlem.

Skrivet av nemeboll:

Kommer ni fylla upp denna igen ? eller är erbjudandet borta för alltid ?
https://www.inet.se/produkt/6912335/nzxt-kraken-x62-280mm-mre...

Ni har 50+ för vanliga pengen men denna var mer intressant

Kommer dessvärre inte fler denna gången!

Visa signatur

Frågor? info@inet.se | 031-65 27 00 | Facebook | Discord
Instagram