i7 4790k, Asus Z97-a, 16gb ddr3

Permalänk
Medlem

i7 4790k, Asus Z97-a, 16gb ddr3

Hej!
Då jag äntligen fått tummen ur att köpa nya grejjer är det dags att sälja gamla.

De köptes på Inet 2015-05-27.
Kvitto finns.

Har aldrig orkat klocka cpun då 4,4Ghz (turboläget) fungerar fint.

Köptes med 2 x 8gb 1600mhz-minnen men nu sitter det 4 x 4gb 1866-minnen på kortet ist.

Kan ta bild på hela datorn men känns meningslöst.
Delarna används i dagsläget, kan visas om det behövs.
Kommer plocka ur dem nångång 29-31 då jag får mina nya.

Föredrar om någon hämtar dem i Kallebäck Göteborg.

Jag vill ha 3000kr för alla delar, säljes endast som ett paket.

Jag har även ett Define C med fönster (finns lite repor här å var, har även limmat på gummifötter på ena sidopanelen då den var liggande ett tag) eller ett Define Nano S (betydligt bättre skick då det aldrig lämnat hemmet)

Jag väljer vem jag säljer det till och när etc.

Jag har sålt mycket saker här på Swec, kolla ref-tråden för mest aktuella.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2500 plus frakt

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

2500 plus frakt

Noterat.
Om du bor i Borås kan vi lösa frakten mot en bensinpeng om det skulle bli aktuellt med affär.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Celphish:

Noterat.
Om du bor i Borås kan vi lösa frakten mot en bensinpeng om det skulle bli aktuellt med affär.

låter dunder bra

Visa signatur

i5 2500k,,,,asus p8z77-v pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av itkoll:

låter dunder bra

Kan ju dock nämna att jag inte vill släppa grejjerna för 2500, flera paket har gått för cirka 3000kr senaste tiden, det är ett rimligt pris för vad man får

Permalänk

Vet att du vill sälja allt men jag är endast intresserad av cpu+minnena då jag vill ha ett ranger moderkort. Kan bjuda 2000kr för cpu+minnen+frakt

Visa signatur

Hög standard ;)

Permalänk

Hej! Jag bor nära och kan hämta bara cpu för 1500 ikväll om du vill! /Carl

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Vet att du vill sälja allt men jag är endast intresserad av cpu+minnena då jag vill ha ett ranger moderkort. Kan bjuda 2000kr för cpu+minnen+frakt

om ja ska sälja det löst vill jag ha runt 700-800 för moderkortet.. vilket lämnar 2200-2300 för cpu å minne.

Skrivet av Lagomroligkille:

Hej! Jag bor nära och kan hämta bara cpu för 1500 ikväll om du vill! /Carl

Minnena är uppskattningsvis värda 500-600 så 1700-1800 isf men vill avvakta igall någon vill ha allt först.

Permalänk
Skrivet av Celphish:

om ja ska sälja det löst vill jag ha runt 700-800 för moderkortet.. vilket lämnar 2200-2300 för cpu å minne.

Minnena är uppskattningsvis värda 500-600 så 1700-1800 isf men vill avvakta igall någon vill ha allt först.

Ok. Jag förstår. Har dock sedan länge bestämt mig för att inte betala mer än 1500 för processorn. Ibland säljs faktiskt 4790k för 1500 på blocket. Har lyckats missat två sådana den här veckan! Hör av dig om du ändrar dig, så kommer jag på stört och hämtar!

Hälsningar Carl

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lagomroligkille:

Ok. Jag förstår. Har dock sedan länge bestämt mig för att inte betala mer än 1500 för processorn. Ibland säljs faktiskt 4790k för 1500 på blocket. Har lyckats missat två sådana den här veckan! Hör av dig om du ändrar dig, så kommer jag på stört och hämtar!

Hälsningar Carl

Skickades från m.sweclockers.com

Det brukar gå fort när folk sätter ut prylar för mindre pengar än vad de eg är värda

jag hojtar till om jag mot förmodan ändrar mig

Permalänk
Skrivet av Celphish:

om ja ska sälja det löst vill jag ha runt 700-800 för moderkortet.. vilket lämnar 2200-2300 för cpu å minne.

Minnena är uppskattningsvis värda 500-600 så 1700-1800 isf men vill avvakta igall någon vill ha allt först.

Kan erbjuda 800 för moderkortet givet att du kan skicka det. Behöver ett Z97-A då jag har en 4790K och vill köra optisk thunderbolt, men idag sitter med ett Z97-P som inte har stöd för instickskort med Thunderbolt.

edit: Givet att du kan skicka det i originalkartong med anti-statpåse runt?

Visa signatur

Primär: MBP 16", M1 Pro, 32 GB, 512 GB SSD, Thunderbolt dock, Dell U3415W HTPC: FD Node 202, Ryzen R5 3600, 16 GB, Radeon RX480 Nitro+ 4 GB, 850 Pro 512 GB+MX100 512GB Main server: Rasberry Pi 4 8 GB Worker server: FD Node 304, Core i3 3220T, 16 GB RAM, 60 GB Intel 330+80 GB 320, 3*3TB WD Red, Debian Backup: AMD E-350, 8 GB, 40 GB Intel V40, 3x3TB WD Red, Debian

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lankfisher:

Vet att du vill sälja allt men jag är endast intresserad av cpu+minnena då jag vill ha ett ranger moderkort. Kan bjuda 2000kr för cpu+minnen+frakt

Om du kan ge 2200kr för det kan vi ha en deal isf.

Skrivet av hansfilipelo:

Kan erbjuda 800 för moderkortet givet att du kan skicka det. Behöver ett Z97-A då jag har en 4790K och vill köra optisk thunderbolt, men idag sitter med ett Z97-P som inte har stöd för instickskort med Thunderbolt.

edit: Givet att du kan skicka det i originalkartong med anti-statpåse runt?

Det kan vi lösa.
Jag har hela emballaget kvar, inkl. cpu-socket-skyddet.

Om han ovan hakar på kan vi nog ha en deal tror jag.

Permalänk
Medlem

Fick precis bud på 3400kr inkl. chassit av en i Gbg, återkommer när jag vet mer.

Permalänk
Medlem

Allt är nu sålt till @Dodogreen.
(lämna gärna omdöme i marknadsreftråden).