Dags att lämna Bredband 2 för annan leverantör. Kan Bahnhof vara ett alternativ?

Permalänk

Efter ett år med Bahnhof vänder jag tillbaks till Bredband2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Flexiblus:

Efter ett år med Bahnhof vänder jag tillbaks till Bredband2

Varför det om man får fråga ?

Visa signatur

8700k @5.2ghz

Permalänk
Skrivet av EddAa:

Varför det om man får fråga ?

Prisfråga under längre tid samt högre hastighet

Permalänk
Universal Telecom

@Flexiblus
Skulle man kunna få fråga vilken ort och vilket nät du är ansluten till (Telia Öppen Fiber, iTux, Zitus etc.) Vi på Universal har prisgaranti, så jag skulle gärna vilja veta hur mycket billigare Bredband2 var

Tack på förhand och ha en fortsatt fin dag!

Mvh, Alfred på Universal Telecom

Permalänk
Skrivet av Universal Telecom:

@Flexiblus
Skulle man kunna få fråga vilken ort och vilket nät du är ansluten till (Telia Öppen Fiber, iTux, Zitus etc.) Vi på Universal har prisgaranti, så jag skulle gärna vilja veta hur mycket billigare Bredband2 var

Tack på förhand och ha en fortsatt fin dag!

Mvh, Alfred på Universal Telecom

Hej,

Det är väl inte direkt så att de har lägre pris , de erbjuder typ 6 månader halva priset(MKB nät). Annars ligger de på samma nivå som Bahnhof prismässigt

Permalänk
Universal Telecom

@Flexiblus: Ah! Vi på Universal Telecom levererar tyvärr inte vår bredbandstjänst+prisgaranti via MKB-nät. Hade jag varit dig hade jag tagit billigaste operatören/operatören med bäst kampanj. Jag hade köp egen utrustning (alltså inte via operatören) för att slippa bindningstiden. Hade jag sedan inte varit nöjd med mitt val så byter du helt enkelt

Permalänk
Skrivet av Universal Telecom:

@Flexiblus: Ah! Vi på Universal Telecom levererar tyvärr inte vår bredbandstjänst+prisgaranti via MKB-nät. Hade jag varit dig hade jag tagit billigaste operatören/operatören med bäst kampanj. Jag hade köp egen utrustning (alltså inte via operatören) för att slippa bindningstiden. Hade jag sedan inte varit nöjd med mitt val så byter du helt enkelt

Jag såg det att man inte kunde välja Universal Telecom via det specifika nätet. Men tack för tipset , uppskattar verkligen!