Tråden om Nintendo Switch och Switch Lite

Permalänk
Medlem
Skrivet av iller:

Menar du fysiska spel så är svaret nej.
Du installerar inte spelen utan körs direkt från kasett/flashkort.

Om du menar flytta spel som du köpt på E-shop mellan interna minnet och ett micro-SD så går det men lösningen är som @solemn säger.

Menar fysiskt kort men då vet jag. Skaffade ett 128gb när jag skaffade min switch. Men då får man börja handla från e-shopen fast det tar emot vill ha fysiskt så man vet att man äger det

Visa signatur

AMD Ryzen 3900X, Gigabyte X570 AORUS ELITE,
G.Skill Flare X 32GB 3200MHz, FOCUS GX 850W, SSD 125 och 500GB, HDD 2tb, Gainward GeForce RTX 4090 Phantom
Laptops:MSI GT73VR 6RE Titan

Permalänk
Medlem

Vilken svensk tid är det som gäller för Nintendo Direct idag?

Permalänk
Skrivet av solemn:

Vilken svensk tid är det som gäller för Nintendo Direct idag?

23.00 tror jag att jag läste

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av solemn:

Vilken svensk tid är det som gäller för Nintendo Direct idag?

Kl 23:00 ikväll.

Skrivet av Damponmyboard:

23.00 tror jag att jag läste

Stämmer bra det vi ligger en timme efter UK.

Om ni klickar på streamen så ser ni hur många timmar det är kvar.

Gem Smashers kommer till e-shop nästa vecka 15 mars.

Another World kommer till e-shop i vår.

Rykte: “Off the Hook” amiibo pack har nu ett release datum 13 juli i Japan.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Steredenn: Binary Stars ute nu.

Sparkle 3 Genesis 15 mars, e-shop.

Swim Out 20 mars, e-shop.

Ja det har varit katter och hundar till Switch håll i er nu kommer potatisar!
Holy Potatoes! Tre titlar om potatisar det ni det blir pommes frites, våren 2018.

Nintendo har ansökt om ett nytt patent som hintar att ett Donkey Konga Bongo är på väg till Switch. Det kan även vara så att tangentbordet är en ny Nintendo Labo pryl som t e x Labo pianot.

Källa, Källa II, Källa III

Veckans e-shop inkl. rea:

Switch Retail

Scribblenauts Showdown – €39.99 (available March 9)

Switch Download

30-in-1 Game Collection: Volume 1 – €14.99
ACA NeoGeo Real Bout Fatal Fury – €6.99
Bit Dungeon Plus – €8.99
Bleed 2 – €14.99
Earthlock – €4.99
Fear Effect Sedna – €17.95 until March 20; regularly €19.95
Flinthook – €12.25
Kona – €19.99 (available March 9)
The Men of Yoshiwara: Ohgiya – €14.99
Midnight Deluxe – €3.99 until March 18; regularly €4.99
North – €2.99
One Eyed Kutkh – €4.99 (available March 9)
Spy Chameleon – €6.99 until March 16; regularly €7.99 (available March 9)
Steredenn: Binary Stars – €12.99
TurtlePop: Journey to Freedom – €19.99 (available March 9)
World Conqueror X – €8.99 until March 3; regularly €9.99

Switch Pre-Orders

Bombslinger – €11.99
Gekido Kintaro’s Revenge – €12.74 until March 21; regularly €14.99
Outlast 2 – €29.99
Sparkle 3 Genesis – €4.49 until March 15; regularly €4.99

Switch DLC

Rocket League – DC Super Heroes Pack – €3.38
Touhou Kobuto V: Burst Battle – Chibi-Chara – €0.99

eShop Sales Switch

Energy Invasion – €2.39 until March 12; regularly €2.99
I and me – €7.99 utnil March 18; regularly €9.99
Darkest Dungeon – €19.79 until March 12; regularly €21.99
Darkest Dungeon: The Crimson Court – €8.09 until March 12; regularly €8.99
Darkest Dungeon: The Shieldbreaker – €3.14 until March 12; regularly €3.49
Darkest Dungeon: Ancestral Edition – €27.89 until March 12; regularly €30.99
Ginger: Beyond the Crystal – €15.99 until March 21; regularly €19.99
Dead Synchronicity: Tomorrow Comes Today – €11.99 until March 21; regularly €14.99
Sparkle 2 Evo – €1.24 until March 22; regularly €4.99
Violett – €2.99 until March 22; regularly €9.99
Baseball Riot – €3.99 until March 14; regularly €4.99
OPUS: The Day We Found Earth – €4.00 until March 22; regularly €5.00
Tachyon Project – €7.99 until March 19; regularly €9.99
Gunhouse – €8.65 until March 23; regularly €12.99
Mutant Mudds Collection – €6.49 until March 29; regularly €12.99

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Super Chariot kommer exklusivt som fysisk release till Europa och Australien

Releaae i maj går redan att förhandsbeställa på spanska amazon för €29.99:

https://www.amazon.es/gp/product/B07B7TVWGM

Super Chariot will be sold physically, though only in Europe and Australia. It’ll include the game, the Royal Gadget Pack DLC, and the original downloadable soundtrack.

Det ska även komma ut en demo, TBA.

Källa

Snake pass har twittrat om sin överraskning. På den internationella kvinnodagen presenteras:

Två mjukisdjur som du kan ha chans att vinna

That's right, we have 4 sets of Noodle and Doodle plushies to give away to 4 very lucky people. Each pair has been handmade with love and care by a great friend of the Snake Pass team and we wanted to share these fantastic creations with you.

Tävlingen är här.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Nintendo Direct - 08.03.2018

Kirby Star Allies 28 mars.

Sushi Striker 8 juni

OKAMI HD i sommar.

Octopath travler Wayfarer’s Edition 13 Juli.

This special-edition bundle includes: Game card, Sound Selections CD, double-sided world map, replica coin of the in-game currency, and 8-page character pop-up book.

Travis Strikes Again 2018, TBA. Support för single joy-con i mulitplayer.

Dark Souls remastered 25 maj + amiibo

Mario Tennis Aces med joy-cons 22 juni. - Mario Tennis Aces Pre-launch Online Tournament, TBA.

Captain Toad: Treasure Tracker 13 juli

Undertale, TBA.

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy 10 juli.

Little Nightmares Complete EditionPakku Mask with the PAC-MAN amiibo! 18 maj.

South park fractured but whole 24 april

Hyrule Warriors: Definitive Edition 18 maj

ARMS US & Canada Online Open Tournament 18 mars, final 31 mars.
ARMS Testpunch "A new global Testpunch for the ARMS game, which lets Nintendo Switch owners try out select modes for free, will be running for three days starting on March 31. To participate, players just have to download the Testpunch in Nintendo eShop on Nintendo Switch."

Major Splatoon 2 Update: In April, Splatoon 2 is getting a major free update (Version 3.0) that contains 100+ new pieces of gear, more stages rolling out throughout spring (Piranha Pit, Camp Triggerfish and Wahoo World) and a new rank (Rank X). Rank X is an extreme rank, even higher than S+.

Splatoon 2 ny dlc Octo expansion $19.99 single mode i sommar.
Spela som Agent 8 i nya uppdrag m.m.

Super smash bros 2018 med inklings

GameMaker Studio 2 till sommar.

Japan Nintendo direct:

Taiko Drum Master

Phantasy Star Online 2 Cloud, med Link kostym.

SaGa Scarlet Grace

Priser på förhandsbokningar:

Super Smash Bros. - Nintendo Switch 59.99 USD
https://www.amazon.com/gp/product/B01N5OKGLH/ref=as_li_ss_tl?...

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy - Nintendo Switch Standard Edition 39.99 USD
https://www.amazon.com/gp/product/B07B9XCN31/ref=as_li_ss_tl?...

Källa

Permalänk
Inaktiv

Jag tyckte det började lite segt med 3DS men väldigt kul att se flera titlar som det ryktats om bekräftade. Blir en del köp under året, och troligen även Luigis Mansion till min New 3DS XL Samus Edition.

Octopath, Undertale, Smash Bros, Okami, South Park och Hyrule Warriors är ganska givna köp för mig. Captain Toad, Crash och Dark Souls och dess Amiibo hör till de jag inte bestämt mig för men är rätt sugen på. Som vanligt det där med tid, är uppe i totalt 30 spel på min Switch i dagsläget, och då räknar jag inte demos heller.

Permalänk
Medlem

Det var lite intressant ändå. Ett helt nytt Smash Bros eller en port av Wii U-spelet? Vad tror ni?

Splatoon 2 DLC definitivt. Captain Toad spelade jag på Wii U (ett av mina favoritspel till den konsollen ska nämnas) men några extra banor räcker inte riktigt för att motivera mig till ett nytt köp. Kul också att man får möjlighet att testa Dark Souls (har aldrig spelat).

Okami, kanske... det var ett av dom där spelen till Wii U (eller Wii?) som jag vart sugen på men aldrig skaffade.

Hade hoppats på något om Metroid Prime 4, men icke.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Det som var intressant förutom Smash bros var Phantasy Star Online 2 Cloud som endast kommer till Japan. Det var ingen nyhet men ändå Monster Hunter och andra spel som bara har japanska som språk suger.

Den europeiska versionen av Octopath Traveler’s Compendium Edition kommer inte ha med soundtracket på CD. Vill du ha med CD:n får du köpa den amerikanska versionen.

Splatoon 2 Pearl and Marina amiibo kommer att släppas den 13:e juli.

Ps det går redan att förhandsboka Octo Expansion 160 NOK.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Tiamat:

Det som var intressant förutom Smash bros var Phantasy Star Online 2 Cloud som endast kommer till Japan. Det var ingen nyhet men ändå Monster Hunter och andra spel som bara har japanska som språk suger.

Den europeiska versionen av Octopath Traveler’s Compendium Edition kommer inte ha med soundtracket på CD. Vill du ha med CD:n får du köpa den amerikanska versionen.

http://oi64.tinypic.com/hv3slw.jpg

Splatoon 2 Pearl and Marina amiibo kommer att släppas den 13:e juli.

http://www.siliconera.com/wordpress/wp-content/uploads/2018/03/1655edfc_thumb.jpg

Jag tycker det är knäppt att utvecklare och utgivare finner det lönsamt att bara släppa dessa spel på japanska marknaden. Bara textat på engelska skulle öppna upp marknaden rejält och så gott som alla som är intresserade har då möjlighet att spela spelet.

Släpper man spelet enbart digitalt utanför Japan slipper man logistiken också. De som vill ha fysisk utgåva importerar från Japan.

Lite synd vad som hänt med Phantasy Star serien också. Personligen tycker jag serien verkar ha tappat något i och med online-versionerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

Jag tycker det är knäppt att utvecklare och utgivare finner det lönsamt att bara släppa dessa spel på japanska marknaden. Bara textat på engelska skulle öppna upp marknaden rejält och så gott som alla som är intresserade har då möjlighet att spela spelet.

Släpper man spelet enbart digitalt utanför Japan slipper man logistiken också. De som vill ha fysisk utgåva importerar från Japan.

Lite synd vad som hänt med Phantasy Star serien också. Personligen tycker jag serien verkar ha tappat något i och med online-versionerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Jag älskade PSO 1&2 till Gamecube. Lade nog ner en sjuk mängd med timmar på det.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av anon5930:

Jag tycker det är knäppt att utvecklare och utgivare finner det lönsamt att bara släppa dessa spel på japanska marknaden. Bara textat på engelska skulle öppna upp marknaden rejält och så gott som alla som är intresserade har då möjlighet att spela spelet.

Släpper man spelet enbart digitalt utanför Japan slipper man logistiken också. De som vill ha fysisk utgåva importerar från Japan.

Lite synd vad som hänt med Phantasy Star serien också. Personligen tycker jag serien verkar ha tappat något i och med online-versionerna.

Skickades från m.sweclockers.com

Ja det borde vara så. Jag antar att det har att göra med att skaffa licenser o s v Capcom var inte intresserade av ett MH utanför Japan. NISA.eu har t e x som sagt riktigt skeva priser. Ibland är 1 GBP jämställt med 1 USD. Det handlar om licenser, reklam och annat som plockar på enligt dem själva. Tack vare PostNord så ska varje paket stoppas och beskattas med, vilket har skrämt bort ett antal privatimportörer. Inte för avgiften utan för den dryga handlingstiden d v s att det kan ta över en månad eller mer för att få sitt paket.

Nu har ju en del företag redan kringgått detta genom att ta in från Asien och sen mellanlanda paket i EU samt ompaketera dem så köparen slipper extra avgifter.

Permalänk
Medlem

Tittade på Nintendo Direct och såg ingen direkt stor titel på gång? Får hoppas att de har något gömt innan året är slut för det börjar ta slut nu när man klarat Mario Odyssey och är på god väg med Zelda.

Visa signatur

CPU : AMD Ryzen 5 5600X Moderkort : ASUS ROG Strix B550-F GAMING Grafikkort :EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 iCX Gaming HDMI 3xDP 11GBMinne : Corsair 16GB Chassi :Fractal Design Define 7 Compact Nätdel : Corsair RM750x Skärm #1 : Asus VG349Q Ultrawide Skärm #2 : Acer X34 Ultrawide

Permalänk
Medlem

Förhoppningsvis blir det en stor reveal (eller flera?) på E3 till sommaren..

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Super Bomberman R kommer inte vara exklusivt för Switch, spelet är på väg till PS4.

The game has been rated for PS4 in South Korea by Yuniya Co, Ltd. We can expect Konami to soon be making an official announcement for the game’s worldwide release on PS4.

Källa

En sån otur att vi inte kan ta del av ebays rea 20% på nästan allt, gäller bara USA/Kanada registrerade adresser.

The sale applies to all products with the exception of items under Coins & Paper Money, Gift Cards & Coupons, and Real Estate categories. Discount applies to products priced USD25 and above (excluding shipping and taxes), and the maximum discount one can receive is USD100.

Källa

Idag släpps en exklusiv fysisk utgåva som finns i 5000 exemplar:

SRG#1: Human: Fall Flat (Switch) £29.99
De förhandsbokade exemplaren tog slut de har en batch kvar av de 5000 som de släppte på release dagen.

Human: Fall Flat - Game & Vinyl Bundle finns också kvar £47.99.

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

One Piece: Pirate Warriors 3 Deluxe Edition kommer digitalt till väst med NA 10 maj, Europa 11 maj.

Box för Europa versionen det kommer ingen fysisk utgåva till NA samma sak för tvåan exklusiv för Europa.

Permalänk
Medlem

Smash... Äntligen! För mig personligen vet ju några av er att de är vad i alla fall jag väntat på så nu blev man riktigt taggad!

Tack igen @tiamat för ditt kanonjobb med uppdateringar i tråden.

Visa signatur

» Bytt namn ifrån "cyme"
» Citera mig vid svar så jag hittar tillbaka!
» Gillar du Trance/Vocal-Trance? Spana in min playlist på Spotify här.

Permalänk
Medlem

Vad kostar Mario oddyse i eshop?
Kan man sälja en konsol med spelet digitalt eller är det låst till ett konto?
Vad är "populärast" Färgade eller grå kontrollerna? Båda kostar samma.
På väg till elgiganten och funderar på om jag ska köpa spelet digitalt eller fysiskt och kommer nog sälja konsolen när jag klarat mario.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOnÄTÄn:

Vad kostar Mario oddyse i eshop?
Kan man sälja en konsol med spelet digitalt eller är det låst till ett konto?
På väg till elgiganten och funderar på om jag ska köpa spelet digitalt eller fysiskt och kommer nog sälja konsolen när jag klarat mario.

Spelet är låst till kontot, men du kan byta lösenord och e-post på kontot, så det går att sälja med om man vill.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av wargreymon:

Jag älskade PSO 1&2 till Gamecube. Lade nog ner en sjuk mängd med timmar på det.

PSO var ju ändå bra. Speciellt när den kom. Men allt det som kommit efteråt, känns som man frångått grundkonceptet lite väl mycket i mitt tycke.

Hade älskat en värdig remake av de fyra första spelen i serien.

Skrivet av Tiamat:

Ja det borde vara så. Jag antar att det har att göra med att skaffa licenser o s v Capcom var inte intresserade av ett MH utanför Japan. NISA.eu har t e x som sagt riktigt skeva priser. Ibland är 1 GBP jämställt med 1 USD. Det handlar om licenser, reklam och annat som plockar på enligt dem själva. Tack vare PostNord så ska varje paket stoppas och beskattas med, vilket har skrämt bort ett antal privatimportörer. Inte för avgiften utan för den dryga handlingstiden d v s att det kan ta över en månad eller mer för att få sitt paket.

Nu har ju en del företag redan kringgått detta genom att ta in från Asien och sen mellanlanda paket i EU samt ompaketera dem så köparen slipper extra avgifter.

Får hoppas på en förbättring där iallafall, släpps ju ändå en hel del intressanta titlar som är svåra att ta till sig pga språket.

Skrivet av jOnÄTÄn:

Vad kostar Mario oddyse i eshop?
Kan man sälja en konsol med spelet digitalt eller är det låst till ett konto?
Vad är "populärast" Färgade eller grå kontrollerna? Båda kostar samma.
På väg till elgiganten och funderar på om jag ska köpa spelet digitalt eller fysiskt och kommer nog sälja konsolen när jag klarat mario.

Känns lite meningslöst att köpa bara för att spela ett enda spel. Har du ingen du kan låna av? Finns nog god chans att du skaffar något mer spel men när mycket av fokuset tycks ligga på att kunna sälja den så kanske det är värt att ta en funderare till.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon5930:

PSO var ju ändå bra. Speciellt när den kom. Men allt det som kommit efteråt, känns som man frångått grundkonceptet lite väl mycket i mitt tycke.

Hade älskat en värdig remake av de fyra första spelen i serien.

Får hoppas på en förbättring där iallafall, släpps ju ändå en hel del intressanta titlar som är svåra att ta till sig pga språket.

Känns lite meningslöst att köpa bara för att spela ett enda spel. Har du ingen du kan låna av? Finns nog god chans att du skaffar något mer spel men när mycket av fokuset tycks ligga på att kunna sälja den så kanske det är värt att ta en funderare till.

Jo men fick jag ett infall har en helg utan planer och nu vill jag köra Mario. Hade en Wii u så har redan kört Mario cart. Zelda är inget för mig smash bros är inget för mig multiplattformsspelen har jag pc till. Så misstänker att den blir liggande efter Mario så räknade in försäljnings förlusten i "budget kalkylen"

Edit blev en färgad switch o Mario. Hunnit köra till man dödat tjejen på upp och ner vända pyramiden och än så länge gillar jag det Gillar inte ljudet från kylfläkten däremot men det går väl vänja sig med.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Octopath Traveler: Wayfarer’S Edition kostar 99.99 USD på amazon.com

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy Naughty Dog tar bort easter eggs på Switch.

Källa

HyperBrawl Tournament ska komma tidigt 2018 på e-shop.

Okami HD trailer

Netflix har gett meddelande om varför appen dröjer till Switch:

“In the case of the Switch, they [Nintendo] were very focused at launch not on video-use cases, but on gaming cases, video was not a priority for them,” said Scott Mirer, Netflix vice president of device partner ecosystem, in a press Q&A panel in Silicon Valley. “Whether that changes over time, we have a great relationship with them and look at the possibility of [supporting] the Switch. We each have opportunity cost around that, but at some point, it might happen.”

Read more at MobileSyrup.com: Netflix not on Switch because video is ‘not a priority’ for Nintendo, says exec

Källa

Tesla vs Lovecraft dyker upp nästa vecka på e-shop.

Kona är ute nu.

Efter en späckad vecka med skvaller och nyheter önskar jag alla en riktigt trevlig spelhelg!

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

Blossom Tales förväntades att få en fysisk release av fans. Nu säger FDG Entertainment att det kommer att släppas av en Limited run utgivare istället. Det här medför att den kommer att bli en raritet och svåråtkomlig för oss som samlar på fysiska titlar.

Blossom Tales will not release in retail but we’re looking into options for a limited run with a partner. Too early to confirm, please stay tuned!

Källa

Redan fullbokade varor:

Octopath Traveler: Wayfarer’S Edition den med CD:n har tagit slut två gånger redan på amerikanska Amazon. Tillika har Amiibo - Solaire of Astora tagit slut på förhandsbokning via Webhallen. Nintendo amiibo Splatoon Collection (Pearl & Marina) är dessutom fullbokad på Spel och Sånt.

Permalänk
Konsolgrävare
Skrivet av Tiamat:

Blossom Tales förväntades att få en fysisk release av fans. Nu säger FDG Entertainment att det kommer att släppas av en Limited run utgivare istället. Det här medför att den kommer att bli en raritet och svåråtkomlig fös oss som samlar på fysiska titlar.

Blossom Tales will not release in retail but we’re looking into options for a limited run with a partner. Too early to confirm, please stay tuned!

https://i1.wp.com/nintendosoup.com/wp-content/uploads/2018/01/Blossom-Tales-The-Sleeping-King-Free-Download-e1516434495641.jpg?w=615&ssl=1

Jag måste sluta köpa Indies på E-Shopen. Fler och fler kommer ju ut som fysisk release efter en stund! :/

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Vardagsrum📺: Rotel RC-1590 | Rotel RB-1590 | Dynaudio Contour S 3.4 LE | LG OLED65CX | PlayStation 5 | Nintendo Switch | Xbox Series X | Steam Deck 512GB | Nvidia Shield TV Pro | Panasonic DP-UB820 |

Laptop💻: Lenovo Legion 7 | RTX 3080 | Ryzen 7 5800H | 32GB | 1TB | 27GR95QE-B OLED 240Hz | Sennheiser PC38X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av tyvar1:

Jag måste sluta köpa Indies på E-Shopen. Fler och fler kommer ju ut som fysisk release efter en stund! :/

Skickades från m.sweclockers.com

Jag har ett liknande problem, jag köper single player spel på Steam som släpps till switch i efterhand... Hade hellre haft fractured butthole på switch än PC, men gjort är gjort.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Moderator
NintendOrakel
Skrivet av tyvar1:

Jag måste sluta köpa Indies på E-Shopen. Fler och fler kommer ju ut som fysisk release efter en stund! :/

Skickades från m.sweclockers.com

Ja sånt suger nu har jag inte köpt alltför många digitala spel. Väntar fortfarande på Hollow Knight vore najs med en CE box som de hade för PC. Fast PC LE boxen har jag redan.

Bild lånad från ebay orkar inte leta upp min för att ta en bild.

Btw har fått min Bayonetta Climax edition från NinNin game. Ena hörnet var lite böjd väntar på Play-Asia Climax med för att se om de hade bättre packning. Amazon packningen är inte jättebra minimalt med skydd. Priset på Climax är det dubbla nu på NinNin game. Men den finns fortfarande kvar att beställa för 194,64 € lägg sen till frakt. Fick min för under en tusing (90,95 € original pris 9980 yen) vilket också var överpris.

Permalänk
Medlem

Kul att det kommer mycket portar, men nästan allt är indie-spel jag redan har på PC / ps3 eller inte är intresserad av. Behovs fler stora titlar som gör sig bra portabelt och med en kompis i soffan. Original sin 2 tex hade inte skadat...

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|ASUS Z170-A||6700K@4.6Ghz||Corsair H50 Scythe GT 1450RPM PnP||16GB Crucial DDR4 2133Mhz@2800Mhz||MSI RTX 3070||Crucial P3 2TB||Corsair HX 1050W||Fractal Design - Define R2 Black Pearl|Citera för svar
Fotoblogg: PlanetStockholm

Permalänk
Medlem
Skrivet av BrottOchStraff:

Kul att det kommer mycket portar, men nästan allt är indie-spel jag redan har på PC / ps3 eller inte är intresserad av. Behovs fler stora titlar som gör sig bra portabelt och med en kompis i soffan. Original sin 2 tex hade inte skadat...

Skickades från m.sweclockers.com

Original sin är ett spel jag faktiskt inte köpt redan, så hoppas även på det.

Spel som Ori and the blind forest vore fräckt med, men tyvärr är det Microsoft som äger det...
Just nu väntar jag på rain world, det verkar sjukt mysigt att lira bärbart.

Visa signatur

| R7 5800X3D @-30 i PBO2 + Noctua NH-U12s | ROG Strix B450-F | 32GB HyperX Fury Black 3200MHz | RTX 3080 TUF OC | Define R4 + Noctua NF-A14 (x2) & NF-S12A + Noctua NA-FC1 | Corsair RM 850X v2 | Samsung 970 Evo Plus 1TB + Crucial MX300 2TB | LG 27GL850

Permalänk
Moderator
NintendOrakel

I dagens uppfinningsrikedom avslöjar NintendoSoup.com hur man bygger en spelrigg för sängen.

En användare på twitter elmerelmer har kommit på ett sätt att använda en Tryone Gooseneck Tablet Stand. Resultatet ser du nedan fyndigt eller hur?

Tablet stand går att beställa på amazon.com för $19.99.

__________________________________________________________________________

Gameplay på Inazuma Eleven Ares.

Ett Splatoon 2 fan @t7s_mon har hittat något speciellt med Pearl och Marina i Splatoon 2 Octo Expansion. Pearl har en krona som liknar B.I.G:s samt Marina bär en vit bandana som påminner om Tupac.

Super Smash Bros.

Via bilden har @NibrocRock en användare på twitter analyserat vilka figurer som är med i Super Smash bros.

I skuggbilden:

Yoshi

Pit

Donkey Kong

Peach

Ness

Marth

Mario

Link (Breath of the Wild)

Sheik

Pikachu

Samus

Kirby

Zelda

Bowser

Fox

Captain Falcon

Wario

Synlig ej gömd i skuggan: Inkling

__________________________________________________________________________

Trailer: The Snack World: Trejarers Gold

VA-11 HALL-A kommer till e-shop.

Källa

Octopath Traveler japansk trailer.

Psyvariar Restoration på väg till e-shop.

Källa

Crash Bandicoot N. Sane Trilogy

Phantasy Star Online 2 Cloud – Zelda: Breath of the Wild Link.